Praha - Dobrá zpráva pro všechny naše příznivce. Již čtvrté vydání kalendáře ŽelPage, tentokrát na rok 2010, je v tiskárně a brzy se objeví všude tam, kde jste ho vloni kupovali. A nebude stát ani jedinou korunu navíc.
Do příštího týdne si ho navíc můžete předobjednat jen za 99 Kč*.
Kalendář se opět snaží zachytit železniční současnost v našich zemích objektivy autorů fotogalerie ŽelPage. Zpracování kalendáře je tradičně v rukou nakladatelství Ermat Praha, takže vysokou kvalitu přípravy i tisku dosaženou v předchozích letech jistě znovu naplníme. Věříme, že vám opět uděláme radost.
Seznam prodejců bude postupně doplňován. Pokud se chcete stát prodejcem, kontaktujte nás, prosím, na email shop@zelpage.cz. Koupí a distribucí kalendáře pomáháte tomuto webu.
* zvýhodněná cena 99 Kč platí pouze pro včas uhrazené objednávky podané před zahájením prodeje kalendáře prostřednictvím eshopu www.zelpage.cz, zásilky budou distribuovány po dodání kalendáře v červnu 2009
Pořád vám všem uniká, že kalendář je na světě a jakákoli diskuse o jeho obsahu je bezpředmětná. Nikdo nikoho nenutí si jej kupovat, což je v podstatě jediná forma sdělení názoru, která v tuto chvíli má smysl. Nelíbí? Nekupuj.
... ok, pro 2010 je vytisten a nejde s tim nic delat. A tak se tu ani nesmi diskutovat nad tim, co by kdyby, protoze uz je stejne rozhodnuto.
A co bude za rok? To same? Napred se rekne, ze uz je v tisku, aby se vsem zavrely usta?
Omlouvam se za tento ne prave privetivy pristup, ale docela je mi to lito, ze se to tu takhle rozdeluje na dva tabory. Chapu vyhrady obou stran a duvody, proc ma kalendar formu, jakou dnes ma. Ale co totalne nechapu, proc treba neni mozne zaridit, aby spolu s potvrzenim objednavky (nebo primo s dorucenim kalendare) dostal kupujici moznost vyjadrit se k tomu, co by rad videl v kalendari priste?
Na jednu stranu tech 150 (vcetne posty) proste neresim, na stranu druhou jsem asi jednim z ne zrovna mala, kteri by klidne dali dvojnasobek za neco, co zaujme na prvni pohled.
Ano, muze se stat, ze se zrovna tak hlasujici v ankete rozdeli na nekolik taboru, jejichz pozadavky budou naprosto neslucitelne a protichudne a pak je samosebou zalezitost vydavatele, jak se k tomu postavi. Nicmene neochota vnimat pozadavky zakaznika (at se k tomu stavime jak chceme, je to kseft, jako kazdy jiny) se mi nelibi a nic na tom nemeni fakt, ze i tam, kde me vyslechnou, si z toho nic delat nemusi.
Vzdyt preci dobry kseftman dokaze vyvolat v cloveku touhu ne po tom, co chce, ale po tom, co dotycny kseftman nabizi.
Odvolavat se na to "kdyz to umis lip, proc to nedelas, pokud to neumis, mlc" ... no ja nevim. S grafikou na tehle urovni nedelam a neumim to... a proto se do grafiky nemotam. Neresim jake je zvolene pismo, jaky je format, jaky je zvoleny papir. Proc bych rejpal do neceho, cemu rozumim jako koza petrzeli. Ale zrovna tak proc bych se nevyjadril k tomu, co bych na kalendari videl radsi? Tohle uz je rozhodnute, tak co, bud koupim, nebo ne. Pokud ne, mam pro to sve duvody a ty sem uvedu. Kdyz za rok uvidim, ze se mi nekdo trefil do nalady vyberem fotek, nebudu resit cenu (samo ze do urcite hladiny) a proste kalendar objednam a jeste ho budu vychvalovat.
MG: to není o zviditelnění, ale o tom, co by kalendáři do budoucna pomohlo; jsou to věcné připomínky, žadné urážení či napadání ;-) jen nápady uživatelů ŽP.
Bohužel, náměty házíte za hlavu a ani jste je nevyzkoušeli a nevíte jak to dopadne. Námět jak to udělat zde již zazněl a já bych byl pro.
No a nyní se stávám remcalem, který reaguje negativně, což zde, jak jsem pochopil, není přijatelné.
Pro info - statistika říká, že přes E-Shop bylo prodáno 143 z 1000 kalendářů ŽP 2009...zdejší diskuse se zapáleně účastní tak pět lidí, kterým se něco nelíbí...čili mi to dává jasný výsledek, přátelé.
A to je opravdu problém udělat 4 ankety: jaro, léto, podzim, zima s předem přesně zadynými paramerty (1 fotka od jednoho autora, rozlišení, trakce,...) Vybrat z každé kategorie po třech fotkách a hotovo? "Kaštanstvo" si pakmůže střežovat třeba na hl. nádraží... páč si výběr provede samo. Jistě bych ponechal nějaký "zásah vyšší moci" ale prostě nechat to na "kaštanstvu".
Pořád vám všem uniká, že kalendář je na světě a jakákoli diskuse o jeho obsahu je bezpředmětná. Nikdo nikoho nenutí si jej kupovat, což je v podstatě jediná forma sdělení názoru, která v tuto chvíli má smysl. Nelíbí? Nekupuj.
Ale někomu holt dělá moc a moc dobře, když se může veřejně vyplakat...je úplně jedno, jestli se řeší kalendář, nebo cokoli jiného. Touha po tom být viděn je silnější, než logický úsudek.... :oD
Tímto ze své strany diskusi končím a budu se už jen smát dalším negativistickým reakcím těch, kterým ještě nedošlo, že kalendář už je vytištěn. Já mu za sebe držím palce a věřím, že se bude dobře prodávat.
Jako touto větou cheš naznačit co? Zaplacením kupní ceny na ten kalendář dávám co? Ovesné vločky? Určitě to není dumpingová cena, ikdyž ŽP z toho moc nezůstane, ale přesto za produkt platím. Očekávám že zasvé peníze se můžu alespoň vyjádřit ke kvalitě nabízeného produktu, které pomohou prodávajícímu zlepšit/změnit kvalitu nabízených služeb a nebo taky ne. Ale pokud mě někdo odpálkuje takovým způsobem jako Ty, pak si již zřejmně do budoucna ten produkt znova nekoupím. Arogance a nadřazenost, která vyzazuře z Tvých příspěvků není tohoto fora hodna. Zamysli se nad sebou, každý má nárok na názor ať je jakýkoli.
MG: Dle mne je to větší mínus pro správce oné diskuze. Onen správce má největší zkušenosti s tím, kam se diskuze ubírají; tedy dokáže víceméně předvídat, co tam bude. Výhodnější je snad dát této zprávě jiný formát než s možností diskuze, když ji vlastně nechce, protože je, dle Tebe, zbytečné diskutovat o hotové věci.
topič: Tvá slova mě uráží.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.