..: Výluka ochromí vlakové spojení Bratislavy a Vídně :..

5047.055 ÖBB, Devínska Nová Ves - Marchegg, foto: Michal DemčilaBratislava - Až nebývale nevýrazně oznámily tento týden slovenské a rakouské dráhy několikadenní úplnou výluku traťového úseku Devínska Nová Ves - Marchegg na tratích 111 ŽSR - 910 ÖBB, kvůli které bude v těchto místech zcela zastaven provoz regionálních spojů mezi Bratislavou a Vídní. Výluka je rozdělena do dvou částí — od pondělí 30. března do čtvrtka 2. dubna a od pondělí 6. do středy 8. dubna. Šest párů vlaků RegionalExpress v trase Bratislava - Wien - Bratislava a tři páry osobních vlaků mezi Bratislavou a Gänserndorfem bude odřeknuto bez náhrady. Obě železniční správy odkazují cestující na alternativu v podobě pravidelných vlakových spojů Bratislava Petržalka - Wien Südbahnhof, které jezdí v průběhu dne v hodinovém intervalu. Vzhledem k prakticky neexistujícím přípojům z Bratislavy hl.st. bude ale tato možnost pro mnoho tranzitních cestujících prakticky nepoužitelná. V rozporu s duchem železničního magazínu tak nelze než doporučit využít pro cesty do Vídně autobus. Důvodem výluky je rekonstrukce tratě.

Spoje, které budou v rámci výluky odřeknuty

Trasa Bratislava hl.st. - Wien Südbahnhof

Bratislava hl.st.Wien Südbf.Bratislava hl.st.
8:28REX 25149:25
9:00REX 2517 Belvedere9:58
9:28REX 2516 Carpatia10:37
9:50REX 2519 Kempelen10:58
10:28REX 2518 Theben11:25
11:00REX 2521 Russbach11:58
11:28REX 2520 Grassalkovich12:37
11:50REX 2523 Roland12:58
12:28REX 2522 Adebar13:25
13:00REX 252513:58
13:28REX 2524 Istropolitan14:37
13:50REX 2527 Carpatia9:58

Trasa Bratislava hl.st. - Gänserndorf

Bratislava hl.st. - Gänserndorf - Bratislava hl.st.
9:27Os 738610:08
10:19Os 738711:01
11:27Os 738812:08
12:19Os 738913:01
13:27Os 739014:08
14:19Os 739115:01

Zdroj: ZSSK


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 29.3.2009 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Rakousko Slovensko Bratislavský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel bubo77 
29.03.2009 (15:52)  
Zdravím!

Asi je to tým, že po trase vlaku nejde žiadna cestná komunikácia. To znamená, že autobus by mohol ísť len z hlavnej stanice niekam do Hainburgu a Marcheggu, čo by trvalo minimálne 40 minút a aj tak by neobsúžil Devínsku Novú Ves.
29.03.2009 (15:33)  
"zlaté ČD, zde víte o výlukách několik týdnů předem a vždy s náhradní dopravou" - u OBB a ZSSK to tak tiez vacsinou je (minule napriklad jazdila NAD na useku Petrzalka - Kittsee.. neviem co sa teraz stalo..
29.03.2009 (15:33)  
Tranzitny cestujuci sa z hlavnej stanice mozu na ZST Petrzalka presunut priamou linkou 93, pricom im postacuje listok za 50 centov.
29.03.2009 (13:49)  
Jenže ono to holt jinak ani udělat nejde. Čerčany vypadají tak jako po náletu vypadala stanice České Velenice v roce 1945 ... V pátek odpoledne tam existovala pouze kolej číslo 2 (průejzdná) a 4 u "baráku", most přes Sázavu pouze jeden – místo mostní konstrukce koleje číslo jedna se šklebily jen pilíře.
NAD vedená "možná" ze Senohrab by jezdila odhadem se 20 - 30 minutovým zpožděním, NAD "jen" z Čerčan u nočních vlaků, když se dělala trať Benešov – Čerčany byla kolem 15 minut. Takže výsledný efekt NAD by byl nulový.
registrovaný uživatel EC 174  mail  
29.03.2009 (13:05)  
M. Zikmund: No to máte pravdu. Já mám totiž s výlukami a náhradní dopravou vesměs dobré zkušenosti, takže vidím, že ani u ČD to není v tomto směru dokonalé.
29.03.2009 (12:58)  
EC 174 : To se snad u ČD ani nestane. Hluboce se mýlíte. U ČD to je ještě horší. V současné době je mezi Stránčicemi a Benešovem u Prahy v pracovních dnech odřeknuto bez náhrady 11 párů osobních vlaků. Soboty, neděle, svátky o něco měně. Porovnejte si kursbuchou tabulku 221 s výlukovou tabulkou k221vyluka02.pdf Tento stav neplatí po dobu několika dní, ale do konce platnosti GVD 2008/2009.

Vlaky Ba – W über Marchegg jsou využívány především obyvateli Bratislavy (zpravidla s tramvajenkou) a těch "tranzitních" cestujících je minimum. Kolik tranzitních cestujících jezdí např. vlaky Ba – Gänserndorf ? Navíc se jedná o vlaky jedoucí v "dopravním sedle".
registrovaný uživatel qwix 
29.03.2009 (12:25)  
EC 174: nehovorim, ze situacia je idealna (nulove spropagovanie linky MHD medzi stanicami a spolocnych cestovnych listkov) - ale mas snad pocit, ze vo Viedni sa ludia nepresuvaju medzi West a Sudbahnhofom, ze v Prahe sa dlhe roky nechodilo metrom z Holesovic na Hlavni/Masarykovo, ze v Parizi ti vsetko odchadza z jednej stanice??? :)
registrovaný uživatel EC 174  mail  
29.03.2009 (11:51)  
To se snad u ČD ani nestane, aby bylo takové množství spojů odřeknuto bez náhrady. Vlaky z Petržalky do Vídně sice jsou jakousi alternativou, jenomže vlakové spojení z Bratislavy hl.st. na Petržalku je nevyhovující a pro většinu tranzitních cestujících je cesta tramvají výraznou komplikací, čemuž se nelze divit.
registrovaný uživatel qwix 
29.03.2009 (10:31)  
Medzi hl.st. a Petrzalskou stanicou jazdi priama linka MHD, nikdy nema horsi interval ako 12 min, cize spojenie HLST a Petrzalky je (medzi Sudbahnhofom a Westbahnhofom tiez chodime vsetci elektrickou, ze?)

Druha vec je lepsie spropagovat moznost zakupenia listka na MHD k medzinarodnym listkom na vlak (tato moznost je minimalne s Rakuskom, ale samozrejme dobre utajena).
registrovaný uživatel RIS  mail  
29.03.2009 (9:33)  
Petr Martinek: tak jsme železniční server a fandové železnice, ne? ;)

To je celkem slušný "podvod"... zlaté ČD, zde víte o výlukách několik týdnů předem a vždy s náhradní dopravou!
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko