Benešovsko - Smolný měsíc na železnici. Tak by se dal nazvat letošní březen. Po nehodě v Praze Vršovicích, anonymním nahlášení bomby v osobním vlaku do Berouna a včerejším požáru na Výh. Praha-Vyšehrad se na seznam mimořádností před 14. hodinou zapsalo vykolejení podvozku vozu vezoucího kolejové pole, společnosti GJW, nedaleko Bystřice u Benešova na trati 220. V Benešově byl mimořádně ukončen vlak R 639 do Českých Budějovic, k němuž se připojil i R 641, který provedl obrat a pod číslem R 644 odjel zpět do Prahy. Nedaleko, v Bystřici u Benešova taktéž svou jízdu ukončil další spoj, R 642, který přešel na vlak R 641.
18:00 - Podle webu Českých drah byl v 17.48 obnoven provoz omezenou rychlostí 10 km/h. Náhradní autobusová doprava byla odvolána.
17:30 - Tato mimořádnost se dotkne i dvou večerních mezistátních vlaků. R 207 ve směru Salcburk, který veze přímé vozy do Curychu a chorvatského Záhřebu, pojede do Českých Budějovic odklonem přes Plzeň, resp. pouze jeho mezistátní část. Jeho vnitrostátní vozy mají jet po své pravidelné trase s přestupem do náhradních autobusů. (Nakonec však byla odklonem vedena celá souprava a na své původní trase byl vlak bez náhrady odřeknut.)
Dalším vlakem, kterého se toto omezení dotkne, bude EC 100 Jože Plečnik, jehož mezistátní vozy ze Salcburku budou v Českých Budějovicích odpojeny a do Prahy bude pokračovat souprava složená jen z posilových vagonů, které se právě v jihočeské metropoli k soupravě připojují.
14:30 - R 639 byl z Benešova do Českých Budějovic odřeknut. Za následující vlaky byla zavedena náhradní autobusová doprava - rychlíky jsou nahrazeny mezi Benešovem u Prahy a Bystřicí u Benešova, osobní vlaky mezi Benešovem a Bystřicí u Benešova.
Zdroj: ŽelPage, České dráhy
Dekuji...
no je to už dávno ale namátkou třeba 15.6.2006 (Vranovice, srážka 2 nákladních vlaků) a pak až 17.10.2006 (Děčín, vykolejení nákladního vlaku) to byly celé 4 měséce bez nehody (mimořádné události) Jinak pak to šlo už skoro co měsíc něco :D
Zdroj: www.dicr.cz
Cestuji vlakem pravidelně, patřil jsem mezi ty, kteří ČD hájili, že když je nějaká mimořádnost, tak holt potíže nastanaou. Ale včera se ukázalo, že jsem hájil jen bandu naprosto neschopných a o zákazníka se nezajímajících individuí.
A nějaká náhrada za ztráty? Přímo ve stanici mi na otázku, kde si mohu ztěžovat a žádat náhradu dali je vizitku s telefonem někam do Prahy. Na této lince mi možnost proplacení cesty taxíkem odmítli. Je mi jasné, že to podle tarifu či kterého předpisu takhle prostě je, ale to je právě to, co je špatně.
Já jsem (nebo byl?) zákazníkem ČD, to že má ČD problémy s dodavatelem (SŽDC) mě nezajímá. Mě zajímá to, že ani 5 hodin jim nestačí na zajištění náhradní dopravy pro celkem početnou skupinu svých zákazníků a tím u mne absolutně ztratily důveru.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.