Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Teplice - Doprava v Ústeckém kraji dnes večer zažívá horké chvilky. U podjezdu železniční tratě č. 130 mezi stanicemi Teplice v Čechách a Řetenice totiž neodhadl řidič nákladního automobilu výšku svého vozidla, načež v podjezdu uvízl. Kvůli podezření na poškození mostu byl daný úsek tratě vyloučen z provozu a osobní vlaky byly krátkodobě nahrazeny autobusovou dopravou. Výjimku tvořily vlaky R 607 a R 616, které jely odklonem přes Úpořiny. Zpoždění rychlíků dosahovala více než dvou hodin.
karloslt | 3.3.2009 (21:48)
Related news
1 2 | Zpráv na stránku: |
07.03.2009 (21:57)
Ještě se vracím k Bílince - zde nemáte objektivní info.Na Bílince jezdí vybraná skupina strojvedoucích s kasičkama a taky jen motorový strojvedoucí.A na ostatních skupinách většinou jen električtí strojvedoucí.A míchat to dohromady je nemožné.Jiná otázka je znalost trati při odklonech,ale i v normálním provoze.To bylo vždy slabé místo ČSD, ČD a i Carga.Někdy mě to připadá,že vedení podniku to dělá naschvál a tak strojvedoucím propadá seznání.
05.03.2009 (14:50)
zaosai : cestující, kteří museli čekat, až se odněkud z "temnot" Českých drah vynoří strojvedoucí znalý traťových poměrů na "Bílince" se, na rozdíl od Vás, určitě dobře nezasmáli.
Celé je to o tom, udělat "to tak", aby se v případě maléru na hlavní trati dalo jet s rychlíkem nebo osobním vlakem odklonem "po odklonové trati", aniž se musel shánět pilot od jiného dopravce.
Takže výkony na "Bílince" rozdělit mezi turnusové skupiny jezdící s "elektrickou trakcí" po hlavní trati. Ono toho, kdo jezdí na modrém nebo zeleném peršinku neubude, když bude jezdit s 810 ... a prodávat jízdenky.
Pokud by byla "vozba" ČD a.s. i ČD Cargo a.s. zajišťována společným "podnikem", tak by stačilo švihnout do turnusu jeden nákladní výkon přes "Bilinku" a Střekov někam do Nymburka nebo Kutné Hory a máte seznáním pokrytou i "pravou stranu".
Celé je to o tom, udělat "to tak", aby se v případě maléru na hlavní trati dalo jet s rychlíkem nebo osobním vlakem odklonem "po odklonové trati", aniž se musel shánět pilot od jiného dopravce.
Takže výkony na "Bílince" rozdělit mezi turnusové skupiny jezdící s "elektrickou trakcí" po hlavní trati. Ono toho, kdo jezdí na modrém nebo zeleném peršinku neubude, když bude jezdit s 810 ... a prodávat jízdenky.
Pokud by byla "vozba" ČD a.s. i ČD Cargo a.s. zajišťována společným "podnikem", tak by stačilo švihnout do turnusu jeden nákladní výkon přes "Bilinku" a Střekov někam do Nymburka nebo Kutné Hory a máte seznáním pokrytou i "pravou stranu".
04.03.2009 (18:10)
Tak praštěný úvahy a neznalosti tratí i problémů u diskutujících jsem dlouho nečetl.To jsou fakt blbosti co se zde píšou.Rychlíky na trase UL - Cv přes Obrnice,tak to je vrchol nezlalosti železničního zeměpisu.Seznání a doprovod vlaků na Bilince,tak to jsem se dobře zasmál.Zase teoretická diskuze od stolu.
04.03.2009 (15:11)
Ad Kliminho:
V úseku Praha -Ústí a vlaky 440/615,612/440 v celé trati obsazují rychlíky strojv.DKV Praha,PJ Děčín,PP Ústí.
Všechny R kromě zmíněných 2 párů obsazují v trati Cheb-Ǔstí strojv.DKV Plzeň,Pj Rakovník,PP Chomutov
:-))
V úseku Praha -Ústí a vlaky 440/615,612/440 v celé trati obsazují rychlíky strojv.DKV Praha,PJ Děčín,PP Ústí.
Všechny R kromě zmíněných 2 párů obsazují v trati Cheb-Ǔstí strojv.DKV Plzeň,Pj Rakovník,PP Chomutov
:-))
04.03.2009 (14:05)
josef Novák: Rka vozí strojvůdci z PJ Chomutov? Já měl za to, že z PJ Cheb/Plzeň. Díky za info
04.03.2009 (13:46)
Ad MZ:To by šlo,ovšem finanční efekt by byl možná horší,než jednou ročně udělat seznání trati.Rychlíky v podkrušnohoří vozí kromě dvou páru(440/615,612/441) strojvedoucí PJ Chomutov,kteří jinde "komerční odbavení" nevyužijí.Další otázka je,jak udělat turnus na Bílince,aby na ní mělo šichtu 25 Chomutováků a 15 strojv.PJ Ústí(dnes na Bílince jezdí 8 lidí).Další věc je to,že strojvedoucí s komerčním odbavením mají zvláštní školení z komerce,které je za rok asi delší,než poznání na 30 km.trati.
04.03.2009 (12:56)
drevak_patlak : než nějak uměle udržovat "odklonové" seznání je jednodušší zaturnusovat výkony na "úpořince" do rychlíkových nebo osobákových turnusových skupin, i s tím rizikem, že všichni tihle strojvedoucí budou muset mít kvalifikaci "strojvedoucí s komerční činností".
Vcelku si dovedu představit ten "řev" na fírcimře, když by vedení DKV takto rozhodlo.
Vcelku si dovedu představit ten "řev" na fírcimře, když by vedení DKV takto rozhodlo.
04.03.2009 (11:10)
Ad Josef_Novák: Takže stará známá písnička, strojvedoucí ČD nemají poznání pro nejběžnější odklonové trasy. To už tu bylo několikrát a je vidět, že se ČD nepoučily. Strojvedoucích, které vozí rychlíky, určitě zas tak moc není, aby nemohli jednou za rok absolvovat trasu Ústí-Bílina na stanovišti a obnovili si tak poznání.
04.03.2009 (9:56)
Ad František:Zpoždění rychlíků na odklonové trati bylo způsobeno čekáním na "pilota"(strojvedoucího,který má na příslušné trati poznání) společnosti ČD Cargo.Poznání platí jen 13 měsíců a strojvedoucí osobní dopravy(vyjma pár lidí,kteří jezdí s bílinským motorákem) už tam poznání nemají.Jinak trať přes Úpořiny je kratší,takže i nižší rychlostí(60 km/h) se dá zajet tento úsek včas.
04.03.2009 (7:16)
A ty osobní vlaky byly nahrazeny v celé trase, nebo jen v postiženém úseku? Rychlíky mohli podle mě bez zpoždění odklonit přes Úpořiny (pokud již nevyjely z Ústí respektive Obrnic), do Teplic by se lidé dostali s přestupem na osobní vlaky v Ústí, do Řetenic pak přestupem na osobní vlaky v Úpořinách nebo Obrnicích, autobusy by spojovaly osobní vlaky mezi Teplicemi a Řetenicemi (vlivem přestupů by došlo ke zpoždění nejvýše 15 minut, pokud by se tedy podařilo náhradní dopravu zajistit okamžitě).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko