..: Trať 130 zablokovalo auto uvízlé pod mostem, zavedena NAD :..

Teplice - Doprava v Ústeckém kraji dnes večer zažívá horké chvilky. U podjezdu železniční tratě č. 130 mezi stanicemi Teplice v Čechách a Řetenice totiž neodhadl řidič nákladního automobilu výšku svého vozidla, načež v podjezdu uvízl. Kvůli podezření na poškození mostu byl daný úsek tratě vyloučen z provozu a osobní vlaky byly krátkodobě nahrazeny autobusovou dopravou. Výjimku tvořily vlaky R 607 a R 616, které jely odklonem přes Úpořiny. Zpoždění rychlíků dosahovala více než dvou hodin.


karloslt | 3.3.2009 (21:48)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel zaosai  mail  
07.03.2009 (21:57)  
Ještě se vracím k Bílince - zde nemáte objektivní info.Na Bílince jezdí vybraná skupina strojvedoucích s kasičkama a taky jen motorový strojvedoucí.A na ostatních skupinách většinou jen električtí strojvedoucí.A míchat to dohromady je nemožné.Jiná otázka je znalost trati při odklonech,ale i v normálním provoze.To bylo vždy slabé místo ČSD, ČD a i Carga.Někdy mě to připadá,že vedení podniku to dělá naschvál a tak strojvedoucím propadá seznání.
05.03.2009 (14:50)  
zaosai : cestující, kteří museli čekat, až se odněkud z "temnot" Českých drah vynoří strojvedoucí znalý traťových poměrů na "Bílince" se, na rozdíl od Vás, určitě dobře nezasmáli.
Celé je to o tom, udělat "to tak", aby se v případě maléru na hlavní trati dalo jet s rychlíkem nebo osobním vlakem odklonem "po odklonové trati", aniž se musel shánět pilot od jiného dopravce.
Takže výkony na "Bílince" rozdělit mezi turnusové skupiny jezdící s "elektrickou trakcí" po hlavní trati. Ono toho, kdo jezdí na modrém nebo zeleném peršinku neubude, když bude jezdit s 810 ... a prodávat jízdenky.
Pokud by byla "vozba" ČD a.s. i ČD Cargo a.s. zajišťována společným "podnikem", tak by stačilo švihnout do turnusu jeden nákladní výkon přes "Bilinku" a Střekov někam do Nymburka nebo Kutné Hory a máte seznáním pokrytou i "pravou stranu".
registrovaný uživatel zaosai  mail  
04.03.2009 (18:10)  
Tak praštěný úvahy a neznalosti tratí i problémů u diskutujících jsem dlouho nečetl.To jsou fakt blbosti co se zde píšou.Rychlíky na trase UL - Cv přes Obrnice,tak to je vrchol nezlalosti železničního zeměpisu.Seznání a doprovod vlaků na Bilince,tak to jsem se dobře zasmál.Zase teoretická diskuze od stolu.
04.03.2009 (15:11)  
Ad Kliminho:
V úseku Praha -Ústí a vlaky 440/615,612/440 v celé trati obsazují rychlíky strojv.DKV Praha,PJ Děčín,PP Ústí.
Všechny R kromě zmíněných 2 párů obsazují v trati Cheb-Ǔstí strojv.DKV Plzeň,Pj Rakovník,PP Chomutov
:-))
04.03.2009 (14:05)  
josef Novák: Rka vozí strojvůdci z PJ Chomutov? Já měl za to, že z PJ Cheb/Plzeň. Díky za info
04.03.2009 (13:46)  
Ad MZ:To by šlo,ovšem finanční efekt by byl možná horší,než jednou ročně udělat seznání trati.Rychlíky v podkrušnohoří vozí kromě dvou páru(440/615,612/441) strojvedoucí PJ Chomutov,kteří jinde "komerční odbavení" nevyužijí.Další otázka je,jak udělat turnus na Bílince,aby na ní mělo šichtu 25 Chomutováků a 15 strojv.PJ Ústí(dnes na Bílince jezdí 8 lidí).Další věc je to,že strojvedoucí s komerčním odbavením mají zvláštní školení z komerce,které je za rok asi delší,než poznání na 30 km.trati.
04.03.2009 (12:56)  
drevak_patlak : než nějak uměle udržovat "odklonové" seznání je jednodušší zaturnusovat výkony na "úpořince" do rychlíkových nebo osobákových turnusových skupin, i s tím rizikem, že všichni tihle strojvedoucí budou muset mít kvalifikaci "strojvedoucí s komerční činností".
Vcelku si dovedu představit ten "řev" na fírcimře, když by vedení DKV takto rozhodlo.
04.03.2009 (11:10)  
Ad Josef_Novák: Takže stará známá písnička, strojvedoucí ČD nemají poznání pro nejběžnější odklonové trasy. To už tu bylo několikrát a je vidět, že se ČD nepoučily. Strojvedoucích, které vozí rychlíky, určitě zas tak moc není, aby nemohli jednou za rok absolvovat trasu Ústí-Bílina na stanovišti a obnovili si tak poznání.
04.03.2009 (9:56)  
Ad František:Zpoždění rychlíků na odklonové trati bylo způsobeno čekáním na "pilota"(strojvedoucího,který má na příslušné trati poznání) společnosti ČD Cargo.Poznání platí jen 13 měsíců a strojvedoucí osobní dopravy(vyjma pár lidí,kteří jezdí s bílinským motorákem) už tam poznání nemají.Jinak trať přes Úpořiny je kratší,takže i nižší rychlostí(60 km/h) se dá zajet tento úsek včas.
04.03.2009 (7:16)  
A ty osobní vlaky byly nahrazeny v celé trase, nebo jen v postiženém úseku? Rychlíky mohli podle mě bez zpoždění odklonit přes Úpořiny (pokud již nevyjely z Ústí respektive Obrnic), do Teplic by se lidé dostali s přestupem na osobní vlaky v Ústí, do Řetenic pak přestupem na osobní vlaky v Úpořinách nebo Obrnicích, autobusy by spojovaly osobní vlaky mezi Teplicemi a Řetenicemi (vlivem přestupů by došlo ke zpoždění nejvýše 15 minut, pokud by se tedy podařilo náhradní dopravu zajistit okamžitě).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko