..: Perlička: Úklid vozů u ČD? 1,4 miliardy na 90 let :..

Ilustrační obrázekPraha – České dráhy před několika dny vypsaly několik výběrových řízení na úklid a čištění osobních železničních vozidel v jednotlivých DKV za celkem 1,4 miliardy korun. Jedná se o úklid v DKV Plzeň (248 mil.), DKV Olomouc (288 mil.), DKV Česká Třebová (220 mil.), DKV Brno (212 mil.) a konečně DKV Praha (388 mil.). České dráhy si od nových VŘ slibují nejen úsporu nákladů, kdy úklid bude prováděn externí společností, ale především zvýšení kvality čištění a tím pádem i zvýšení kultury cestování ve svých vlacích. Výherci z řad zájemců o úklid v jednotlivých DKV by měli začít čistit vagony Českých drah již 1. května letošního roku. Zajímavým údajem v jednotlivých zadáních VŘ ovšem je, že všechny kontrakty mají trvat až do 31.12.2099. Doufejme, že se jedná jen o překlep, který bude opraven dodatečnou opravou výběrového řízení a nikoliv náznak pokusu o drastické snížení nákladů na úklid v příštích devadesáti letech.

Zdroj: isvzus.cz


JiříK. | 7.2.2009 (14:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
17.05.2009 (16:53)  
Velice jednoduché kritizovat neco co neznáte.Vlaky se uklízí pořádně a to dokonce i včetně oken pokud se vůbec dostanou na odstavnou a pokud na ně přijde řada.Ty ženské to moc neovlivní a ruku na srdce vy by jste to za ty prachy nedělali.Firma shrábne šílený balík to je fakt ale ty baby tam drou za pár šupů.A udělat za směnu kolem 130 vagonů zrovna procházka není.A v dost ubohých podmínkách pořád venku v jakémkoliv počasí.Ono taky záleží na tom jak se chovají cestující a někteří si nezadají s určitým domácím zvířetem,spíš ho předčí.Snad se podmínky zlepší,nejen v čistění vlakových souprav ale i pro ty ženské kterým se to vyčítá.
15.02.2009 (22:24)  
Ážetďák : to je jedna z těch najatých soukromých firem.
12.02.2009 (23:31)  
ono jde o to, že na celém Hlaváku, tedy alespoň na perónech výlevky s tekoucí teplou vodou prakticky neexistují, takže ono těm chudinkám ani nic jiného nezbývá. Prostě ty kyblíky někde dost daleko naplní, přivléknou k vlaku a šmudlají, dokud je náplň jakž takž tekutá. Stejně by toho za těch 20 minut, které na tu soupravu (dvojitý ešušs) mají, o moc víc nezvládly.
12.02.2009 (23:27)  
To Chikates: Jestli si myslíš, že interiér železničního vozu lze umýt tak, aby takovýmto testem prošel, tak se obávám, že žiješ poněkud mimo realitu
11.02.2009 (15:31)  
Ažetďák: Nejlepší by byl systém kontroly kalibrovaný na bílou rukavičku. Umaže se po přejetí nějakého povrchu? Tak to není čisté - buď umýt lépe a nebo nezaplatit.

To že to dělají cizinci je mi úplně šuma fuk, ale vadí mi že to dělají šmudlové. Jako jeden kyblík vody a mop na vyčištění celého vlaku fakt nestačí.
10.02.2009 (23:11)  
Hele, víte někdo, jak to prakticky dělají v zemích, jako je Německo, Rakousko, nebo Švýcarsko? Pochybuji, že tam praktikují stejný kýblhadršpína systém, jako u nás. A dokonce mám takový dojem, že tam myjí i okna.
10.02.2009 (23:09)  
To Web:
Už vidím, jak se s nimi někdo dohaduje, jestli uklidili vlak, dobře, mizerně, nebo vůbec a jak jim krátí faktury! Kde to žiješ?
10.02.2009 (23:06)  
To Pavel Ch.
Vsaď se, že to bude spíš horší. Kdysi jsem viděl, jak na Hlavním nádraží uklízeli Ešus, který přijel od Berouna a za 30 minut opět do Berouna odjížděl. Dovnitř nalezla banda jakýchsi pochybných cizojazyčných existencí, vyzbrojená ,,špičkovou technologií" tedy většina jich měla kýbl s dost špinavou vodou, smeták a hodně roztrhaný hadr. Nejprve prošel předvoj s pytli, který jakž takž vyprázdnil odpadové nádoby. Po nich na to vlítly hadrnice, které velmi rychle dosáhly toho, že nános špíny, který byl dříve hlavně v uličkách, rozetřely rovnoměrně po celé podlaze, která tímto uklízecím zázrakem rázem opticky zestárla o několik desítek let. Za pět minut byl celý vagon ,,čistý" a komando šlo pokračovat vedle, použitou vodu, či spíše cosi, co hustotou připomínalo sirup a barvou řádně rozloženou mrtvolu vylily do kolejí a kamsi zmizely. Nepochybuji o tom, že outsorcingové firmy na to půjdou úplně jinak, a sice tak, že pracovní oděvy těch E. T. budou mít zajímavé logo, ale jinak se nezmění nic a když, tak jedině k horšímu.
Registered user José 
10.02.2009 (0:55)  
Qaws,Chikatetsujin: Buhehehe :D
Registered user Qaws 
09.02.2009 (11:58)  
Spíš se předhání v tom, kdo tam nechá větší borčus za ty prachy, co dostávají..:D:D
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko