..: Stávka v dopravě: přehled opatření v železniční dopravě :..

stávkaPraha(Aktualizace 15. června 2011 20.50) — V souvislosti se stávkou v dopravě, kterou odboráři ohlásili na čtvrtek 16. června 2011, vám přinášíme ucelené informace o omezení provozu. K největšímu omezení dojde u Českých drah, kde téměř všechny spoje regionální i dálkové dopravy budou zrušeny bez náhrady. Cestujícím doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost zejména nočním vlakům, jenž mohou být vedeny náhradní soupravou, nebo mohou svoji jízdu ukončit v některé z nácestných stanic. Komplikace nastanou ještě před zahájením stávky, neboť dojde například k omezení vedení přímých lůžkových a lehátkových vozů.

České dráhy

151.018, Pardubice, foto: Žíža Mimořádnou pozornost by měli cestující věnovat zejména ve vlacích Českých drah. K radikálnímu omezení provozu totiž nedojde jen v den stávky, tedy ve čtvrtek 16. června 2011, ale také ve středu 15. června kvůli plánovaným oběhům vozidel. Všechny vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 hod. dne 16. června, vůbec nevyjedou. Vlaky s odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, avšak u spojů odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • EC 279 bude vypraven se zpožděním přibližně 20 minut a bude veden náhradní soupravou
  • EC 344 ukončí jízdu ve stanici Česká Třebová, zde bude zajištěn přestup do R 628 ve směru Praha hl.n.
  • R 402/403 Silesia, R 404/405 Vltava, R 406/407 Chopin na území ČR nepojedou
  • R 440 ukončí jízdu ve stanici Bohumín, ve stanici Čadca bude přestup do náhradní soupravy
  • R 441 ukončí jízdu ve stanici Praha hl.n.
  • R 442 do ČR nepojede
  • R 443 ukončí jízdu ve stanici Olomouc hl.n.
  • EN 444/445 Slovakia na území ČR nepojedou
  • EN 477/476 Metropol na území ČR nepojedou
  • IC 545 nebudou řazeny vozy číslo 349, 348, 347, 757 a 356 (lůžkové a lehátkové vozy směr Warszawa a Moskva), vlak dojede až do cílové stanice
  • R 659 bude ukočen ve stanici Tábor, pro cestující bude zajištěna náhradní autobusová doprava do stanice České Budějovice
  • R 719 nebudou řazeny vozy číslo 364, 365, 376 a 377 (vozy směr Budapest), vlak dojede do cílové stanice
  • R 788 bude veden v celé trase náhradní autobusovou dopravou
  • R 828 vlak bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou v úseku Praha-Smíchov - Plzeň hl.n., ve stanici Praha-Smíchov vyčká na přípoj od Os 9956

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 16. na 17. června 2011:

  • R 405 Vltava a R 406 Chopin budou opožděny
  • R 440 pojede v úseku Pardubice hl.n. – Praha hl.n. – Cheb, dále po stávce bude pokračovat vlak R 440 ze stanice Košice zpožděný do ČR, ze stanice Pardubice hl.n. pojede v čase vlaku R 718
  • R 441 pojede v úseku Praha hl.n. – Košice
  • R 442 a EN 444 pojedou bez omezení
  • R 443 pojede v úseku Olomouc hl.n. – Humenné
  • EN 445 pojede zpožděný v celé trati
  • EN 476 pojede bez omezení, vlak EN 477 pojede opožděn po stávce
  • R 659 pojede v úseku Tábor – České Budějovice
  • R 788 pojede zpožděný po stávce
  • R 828 bude v celé trati odřeknut
  • EC 345 pojede výchozí ze stanice Česká Třebová, cestující ze stanice Praha hl.n. mohou využít R 865, ve stanici Česká Třebová bude zajištěn přestup

Opatření v regionální dopravě (Sp, Os):

Vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 dne 16. června, vůbec neodjedou; výjimky jsou uvedeny níže. Vlaky s pravidelným odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, vlaky pravidelně odjíždějící před ukončením stávky nepojedou v celé trase. U vlaků odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky regionální dopravy jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • Os 2858 Havířov – Ostrava-Svinov ukončí jízdu ve stanici Ostrava-Vítkovice
  • Os 5858 Nymburk hl.n. – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3156 Ostrava hl.n. – Frýdlant nad Ostravicí dojede do cílové stanice
  • Os 7024 Klášterec nad Ohří – Cheb dojede do cílové stanice
  • Os 8866 Praha hl.n. – Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 7612 Plzeň hl.n. – Žihle bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 16249 Liberec – Tanvald dojede do cílové stanice
  • Os 2560 Benešov u Prahy – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 4858 Brno hl.n. – Třebíč dojede do cílové stanice
  • Os 13438 Hlučín – Opava východ dojede do cílové stanice
  • Os 3643 Olomouc hl.n. – Šumperk dojede do cílové stanice
  • Os 6717/6 Most – Rakovník dojede do cílové stanice
  • Os 7430 Plzeň hl.n. – Domažlice bude v úseku Nýřany – Domažlice nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 13733 Olomouc hl.n. – Uničov dojede do cílové stanice
  • Os 9335 Praha Mas.n. – Kolín dojede do cílové stanice
  • Os 9858 Praha Mas.n. – Kladno-Ostrovec ukončí jízdu ve stanici Kladno
  • Os 5861 Praha Mas.n. – Nymburk hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3559 Olomouc hl.n. – Moravský Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 4667 Zaječí – Břeclav dojede do cílové stanice
  • Os 2563 Praha hl.n. – Benešov u Prahy dojede do cílové stanice
  • Os 9551 M. Boleslav – Praha-Vršovice dojede do cílové stanice
  • Os 9956 bude v úseku Praha-Smíchov – Praha-Radotín nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Sp 1909 Pardubice hl.n. – Česká Třebová bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 6230 Pardubice hl.n. – Hradec Králové hl.n. bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 5331 Pardubice hl.n. – Chrudim bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
Viamont Regio

Přehled opatření pro vlaky dopravce Viamont Regio naleznete v této aktualitě.

Veolia Transport / Železnice Desná

814.501 Železnice Desná, foto: Louis Armstrong Dle dnešního vyjádření Jana Dokoupila, vedoucího pracovníka železničního provozu společnosti Veolia Transport, bude doprava na trati 293 Šumperk – Kouty nad Desnou/Sobotín, provozované pod názvem Železnice Desná, organizována dle platného jízdního řádu v plném rozsahu. Vzhledem ke stávce zaměstnanců ve stanici Šumperk bude provoz mezi stanicemi Šumperk a Petrov nad Desnou zajištěn náhradní autobusovou dopravou, kde se tak zřejmě uskuteční přestup do vlakové soupravy. Trať vlastní Svazek obcí údolí Desné, který vznikl po povodni v roce 1997. Obnovení a převzetí poničené železniční tratě bylo jeho nejvýznamnějším počinem.

Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)

Informace týkající se JHMD v současné době zjišťujeme.

Slezské zemské dráhy (SZD)

Výletní vlak z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy a zpět bude zrušen.

Související odkazy: Přehled opatření ZSSK v souvislosti se stávkou v ČR

Zdroj: České dráhy, Viamont Regio, Slezské zemské dráhy, Veolia Transport


Dominik Jaroš | 15.6.2011 (0:16)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
23.06.2011 (0:06)  
pátek - odbory vyhlašují stávku na pondělí. Nikdo nic nestihne zorganizovat, odpoledne vydává soud předběžné opatření, že v pondělí nic nebude
sobota - odbory říkají, že stávka bude. Organizáři obvolávají dopravce, ale plné nasazení lidí není možné - ne všichni se zdržují blízko pracoviště. připravují se materiály pro pondělí do 16 hod.
neděle - stávka nebude v pondělí
pondělí - stávka bude ve čtvrtek. nastává opět kolečko obvolávání dopravců, příprava materiálů (stávkové JŘ NAD), oběhování
úterý - pokračování z pondělí, zpřesňování pokynů pro řidiče. stále se čeká, zda se odbory či vláda nerozmyslí jako při poslední ohlašované stávce, která se nekonala
středa - dokončení materiálů, rozeslání dopravcům, příprava materiálu na zastávky. definitivní potvrzení, že stávka není odvolaná = informovat veřejnost o opatřeních
čtvrtek - stávka, nestávkující informují v terénu, zajišťují provizorní provoz.

Jak je uvedeno, do středy nebylo 100% jisté, v jakém rozsahu se NAD připraví. Informace šly na veřejnost bezodkladně. Svou úlohu sehrála také média, která rozvíjela katastrofické scénáře o přeplněnosti případné ND a komunikací. Lidé tedy podlehli mediálnímu tlaku a vzali si raději dovolenou...

O rozhodnutí nasadit armádní busy se raději ani nebudu zmiňovat - bylo to pozdě, takže zpracování a informování veřejnosti proběhlo až ve čtvrtek.
registrovaný uživatel M 
16.06.2011 (22:55)  
zelva - co treba varianta, ze to tri dny nikdo nevedel? Pred trema dnama se ani poradne nevedelo, jestli neco bude. A jeste v pet rano se nevedelo, kteri koumaci prijdou v sest do prace a kdo bude odpocivat...
Pomijim fakt, ze pokud pracovnici CD stavkuji, tak tezko CD muzou informovat:-))
16.06.2011 (22:06)  
Vlaky a MHD nejezdi a v republice klid jako este nikdy :-)
registrovaný uživatel zelva 
16.06.2011 (20:06)  
ČD měly 3 dny na přípravu podání informací cestujícím o NAD a vykašlali se na to.

Například u nás na lince S2 z Lysé, Čelákovic do Prahy jezdily busy prázdné. Taky aby ne, když čd s ropidem podají strohou zprávu, že Bus bude jezdit každých 30 minut na Černý Most (Hloubětín), samozřejmě jezdil na Hloubětín, protože metro nejezdilo a každý kdo chtěl touto NAD cestovat čekal marně na černém mostě nebo někkde na Hloubětíně, protože ani nespecifikovali kde bude bus čekat. Informace teda slabota.
registrovaný uživatel Jorya 
16.06.2011 (19:18)  
registrovaný uživatel M 
16.06.2011 (19:02)  
numo - aby te pustili na turnaj, tak na to staci zrhuba 4000 korun rocne (pro normalniho cloveka, kdyz te nekdo pozve, tak nepotrebujes vubec nic:). Ze je to mezinarodni turnaj, to je je fuk, protoze mezinarodnost v tomto pripade neni ve smyslu "je to PGA", ale ze tam jsou i cizinci (kdyz si zahraji Cech, Slovak a Bulhar s HCP 54, tak je to taky mezinarodni turnaj...).
Pravda, tihle ucastnici maji vesmes nizke handicapy a ty jen tak na stromech nenajdete a tudiz tim travi casu asi vic a pres desitku to bude. Ale to je uplne jedno, i zeleznicar ma pravo mit konicky a je to ciste jeho vec.
Mne osobne ta absurdnost prijde v tom, ze odbory maji velky den a ohaneji se lidmi a kdecim a nekteri odborari misto podpory odborarskych idealu jsou na golfu. Kdyby se jednalo o socialni reforme a nekteri poslanci si vzali volno a hrali golf, tak se asi "no a co" nerekne, ze...?
16.06.2011 (18:51)  
Moc to hulíte ;-) nebo si to balíte do papírků z Blesku?
Pokud vim tak mezi těma šesti účastníkama z ČR neni žádnej "odborářskej boss", a navíc to neni profi turnaj světový ligy ale turnaj železničářů.
No ale proč by to nemohla vláděvěrná média proti stávce zneužít, když jim to slabší povahy takhle baštěj. Škoda si nechat utýct příležitost k účinný reklamě na vložky.
registrovaný uživatel numo 
16.06.2011 (18:29)  
Poborskiii: mate predstavu, kolko penazi to stoji, aby vobec clovek mohol hrat golf na urovni, aby ho na nejaky turnaj pustili? Su to desattisice korun rocne.

To je proste tak absurdne, ze odborarsky boss sa venuje golfu na medzinarodnej urovni, ze to, ze sa tak deje v den strajku, je skutocne uz len ceresnicka na torte.

Ja sa teda rozhodne dobre bavim - lepsiu antireklamu si odbory urobit ani nemohli.
registrovaný uživatel M 
16.06.2011 (18:05)  
Ja bych to ale na ty komunisty proste nehazel... Je to stejny, jako napsat, ze behem era KSC se vyznamne prestaly pouzivat cernobily televize. No a vlaste taky, ze za KSC se televize zavedla. Proste zeleznice mela nejaky vyznam v nejakem obdobi a ted jeji vyznam slabne, resp. se meni (uplne presne - mel by se menit). Parni lokomotivy uz taky nejsou to, co bejvaly a nikoho (normalniho) nenapadne, ze ten ci onen byl jejich hrobarem...
Klesla za Rimana dopravni obsluznost? Klesla za nekoho jineho? Toto jsou legitimni otazky.
16.06.2011 (17:41)  
Joska: na tom samozřejmě je něco taky, ale myslím, že pokud bychom koukli jinam do Evropy, tak by to nebylo o moc jiné.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko