..: Stávka v dopravě: přehled opatření v železniční dopravě :..

stávkaPraha(Aktualizace 15. června 2011 20.50) — V souvislosti se stávkou v dopravě, kterou odboráři ohlásili na čtvrtek 16. června 2011, vám přinášíme ucelené informace o omezení provozu. K největšímu omezení dojde u Českých drah, kde téměř všechny spoje regionální i dálkové dopravy budou zrušeny bez náhrady. Cestujícím doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost zejména nočním vlakům, jenž mohou být vedeny náhradní soupravou, nebo mohou svoji jízdu ukončit v některé z nácestných stanic. Komplikace nastanou ještě před zahájením stávky, neboť dojde například k omezení vedení přímých lůžkových a lehátkových vozů.

České dráhy

151.018, Pardubice, foto: Žíža Mimořádnou pozornost by měli cestující věnovat zejména ve vlacích Českých drah. K radikálnímu omezení provozu totiž nedojde jen v den stávky, tedy ve čtvrtek 16. června 2011, ale také ve středu 15. června kvůli plánovaným oběhům vozidel. Všechny vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 hod. dne 16. června, vůbec nevyjedou. Vlaky s odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, avšak u spojů odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • EC 279 bude vypraven se zpožděním přibližně 20 minut a bude veden náhradní soupravou
  • EC 344 ukončí jízdu ve stanici Česká Třebová, zde bude zajištěn přestup do R 628 ve směru Praha hl.n.
  • R 402/403 Silesia, R 404/405 Vltava, R 406/407 Chopin na území ČR nepojedou
  • R 440 ukončí jízdu ve stanici Bohumín, ve stanici Čadca bude přestup do náhradní soupravy
  • R 441 ukončí jízdu ve stanici Praha hl.n.
  • R 442 do ČR nepojede
  • R 443 ukončí jízdu ve stanici Olomouc hl.n.
  • EN 444/445 Slovakia na území ČR nepojedou
  • EN 477/476 Metropol na území ČR nepojedou
  • IC 545 nebudou řazeny vozy číslo 349, 348, 347, 757 a 356 (lůžkové a lehátkové vozy směr Warszawa a Moskva), vlak dojede až do cílové stanice
  • R 659 bude ukočen ve stanici Tábor, pro cestující bude zajištěna náhradní autobusová doprava do stanice České Budějovice
  • R 719 nebudou řazeny vozy číslo 364, 365, 376 a 377 (vozy směr Budapest), vlak dojede do cílové stanice
  • R 788 bude veden v celé trase náhradní autobusovou dopravou
  • R 828 vlak bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou v úseku Praha-Smíchov - Plzeň hl.n., ve stanici Praha-Smíchov vyčká na přípoj od Os 9956

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 16. na 17. června 2011:

  • R 405 Vltava a R 406 Chopin budou opožděny
  • R 440 pojede v úseku Pardubice hl.n. – Praha hl.n. – Cheb, dále po stávce bude pokračovat vlak R 440 ze stanice Košice zpožděný do ČR, ze stanice Pardubice hl.n. pojede v čase vlaku R 718
  • R 441 pojede v úseku Praha hl.n. – Košice
  • R 442 a EN 444 pojedou bez omezení
  • R 443 pojede v úseku Olomouc hl.n. – Humenné
  • EN 445 pojede zpožděný v celé trati
  • EN 476 pojede bez omezení, vlak EN 477 pojede opožděn po stávce
  • R 659 pojede v úseku Tábor – České Budějovice
  • R 788 pojede zpožděný po stávce
  • R 828 bude v celé trati odřeknut
  • EC 345 pojede výchozí ze stanice Česká Třebová, cestující ze stanice Praha hl.n. mohou využít R 865, ve stanici Česká Třebová bude zajištěn přestup

Opatření v regionální dopravě (Sp, Os):

Vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 dne 16. června, vůbec neodjedou; výjimky jsou uvedeny níže. Vlaky s pravidelným odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, vlaky pravidelně odjíždějící před ukončením stávky nepojedou v celé trase. U vlaků odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky regionální dopravy jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • Os 2858 Havířov – Ostrava-Svinov ukončí jízdu ve stanici Ostrava-Vítkovice
  • Os 5858 Nymburk hl.n. – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3156 Ostrava hl.n. – Frýdlant nad Ostravicí dojede do cílové stanice
  • Os 7024 Klášterec nad Ohří – Cheb dojede do cílové stanice
  • Os 8866 Praha hl.n. – Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 7612 Plzeň hl.n. – Žihle bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 16249 Liberec – Tanvald dojede do cílové stanice
  • Os 2560 Benešov u Prahy – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 4858 Brno hl.n. – Třebíč dojede do cílové stanice
  • Os 13438 Hlučín – Opava východ dojede do cílové stanice
  • Os 3643 Olomouc hl.n. – Šumperk dojede do cílové stanice
  • Os 6717/6 Most – Rakovník dojede do cílové stanice
  • Os 7430 Plzeň hl.n. – Domažlice bude v úseku Nýřany – Domažlice nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 13733 Olomouc hl.n. – Uničov dojede do cílové stanice
  • Os 9335 Praha Mas.n. – Kolín dojede do cílové stanice
  • Os 9858 Praha Mas.n. – Kladno-Ostrovec ukončí jízdu ve stanici Kladno
  • Os 5861 Praha Mas.n. – Nymburk hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3559 Olomouc hl.n. – Moravský Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 4667 Zaječí – Břeclav dojede do cílové stanice
  • Os 2563 Praha hl.n. – Benešov u Prahy dojede do cílové stanice
  • Os 9551 M. Boleslav – Praha-Vršovice dojede do cílové stanice
  • Os 9956 bude v úseku Praha-Smíchov – Praha-Radotín nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Sp 1909 Pardubice hl.n. – Česká Třebová bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 6230 Pardubice hl.n. – Hradec Králové hl.n. bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 5331 Pardubice hl.n. – Chrudim bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
Viamont Regio

Přehled opatření pro vlaky dopravce Viamont Regio naleznete v této aktualitě.

Veolia Transport / Železnice Desná

814.501 Železnice Desná, foto: Louis Armstrong Dle dnešního vyjádření Jana Dokoupila, vedoucího pracovníka železničního provozu společnosti Veolia Transport, bude doprava na trati 293 Šumperk – Kouty nad Desnou/Sobotín, provozované pod názvem Železnice Desná, organizována dle platného jízdního řádu v plném rozsahu. Vzhledem ke stávce zaměstnanců ve stanici Šumperk bude provoz mezi stanicemi Šumperk a Petrov nad Desnou zajištěn náhradní autobusovou dopravou, kde se tak zřejmě uskuteční přestup do vlakové soupravy. Trať vlastní Svazek obcí údolí Desné, který vznikl po povodni v roce 1997. Obnovení a převzetí poničené železniční tratě bylo jeho nejvýznamnějším počinem.

Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)

Informace týkající se JHMD v současné době zjišťujeme.

Slezské zemské dráhy (SZD)

Výletní vlak z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy a zpět bude zrušen.

Související odkazy: Přehled opatření ZSSK v souvislosti se stávkou v ČR

Zdroj: České dráhy, Viamont Regio, Slezské zemské dráhy, Veolia Transport


Dominik Jaroš | 15.6.2011 (0:16)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Jízdní řád

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
16.06.2011 (13:04)  
Když koukám na zprávy z Prahy, tak to vypadá, že nejlepší způsob, jak zrealizovat Den bez aut, je zastavit VHD a MHD. :o)
registrovaný užívateľ M 
16.06.2011 (12:52)  
Jo, ale v souvislostech je to asi takto - v Praze budou zaplavy a Necas vzkaze z Jamajky, ze je na dovolene, ze to mel koupene pul roku predem a ze se ted kvuli nejakym zaplavam vracet nebude...
registrovaný užívateľ Sim 
16.06.2011 (12:38)  
M > zrovna ten golf je podle me spis blba shoda nahod - ne ze by na tom odbory vinu nemely, ale nevinim z toho ty, kteri hraji, nybrz ty, kteri to takto debilne naplanovali:
- mezinarodni golfovy turnaj se predpokladam resil uz cca rok dopredu
- presunuti stavky z pondelka (tak aby to nekolidovalo s golfem) na ctvrtek se rozhodlo minuly tyden

Takze to cele vidim jako unahlenou akci "na just" vedeni odboru, kdy si ani neproverili, co sami v danem terminu organizuji. A presne podle ocekavani diky tomu u verejnosti sklizi kritiku ti, kteri se diky tomuto debilnimu rozhodnuti dostali do bezvychodne situace - uriznout si mezinarodni ostudu, nebo nasrat cast naroda?

Mimochodem, objevuji se tu dalsi zajimave indicie, ktere jednoznacne ukazuji ucel stavky:
- v Havirove stavkujici odvezli horniky do prace, protoze je cast horniku ve stavce podporilo
- tam, kde se stavkuje a nejezdi se objevovaly letaky s hesly ve stylu "stavkujeme i pro vase dobro" ... takze otazka je, kdyz stavkuji i pro moje dobro, proc me neodvezou tam kam potrebuju, kdyz sve kamaradicky odvezou?
- doslo jiz k nekolika konfliktum a napadani, zpravidla ze strany stavkujicich (protistavkujici nedelali v principu nic vic nez stavkujici, jen s jinymi hesly)

Takze fajn... dovedu si zive predstavit argumentaci ve stylu "my ale stavkujeme i za vas, takze vam ted dame do huby, vazte si toho, je to pro vase dobro" :-)))

No a koneckoncu avizo o tom, ze se diky stavce krasne ukaze, ze to jde i bez vlaku se pomalu ale jiste naplnuje... proste kdo chce kam ... nebo ze by to bylo podas prst a vezmou ti celou ruku - nechces ji dat, chteji ti ji useknout nebo znarodnit ...
registrovaný užívateľ M 
16.06.2011 (12:29)  
Mimochodem zde je seznam tech, kteri nemohli nechat zahranicni delegace bez dozoru a museli na dlouho planovany turnaj
http://www.cgf.cz/TournRegistrations.aspx?IDTournament=323732996&IDTournCategory=323733021
Stejnak, odborar a golf? Jak se s takovym clovek muzou masy ztotoznit?:-)
registrovaný užívateľ Sim 
16.06.2011 (11:57)  
M > s trochou nadsazky je tohle krasna protiakce k "promo" jizdam esusem za korunu :-))) Jen se obavam, ze jeji ucinnost je podstatne vyssi.
16.06.2011 (11:15)  
M: to asi ne, spousta lidí si vzala home office nebo dovolenou - u nás v garážích byla tak 20% obsazenost a to ještě asi něco z toho byly auta, co se o ně ve firmách dělí více lidí.
registrovaný užívateľ M 
16.06.2011 (10:49)  
Par takovych stavek a doprava ve mestech si konecne sedne:-))
16.06.2011 (10:43)  
každopádně děkuji odborářům a médiím za tu mediální hysterii, tak prázdná jako dnes nebyla jižní spojka a ni magistrála v Praze už hodně dávno :-DDD
16.06.2011 (10:42)  
Obávám se,še jde hlavně o ty reřijky.....
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko