..: Trať 171 neprůjezdná :..

ikona ŽP, foto: CSPSV Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.

16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.

17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.

Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.

Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 21.12.2008 (17:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
21.12.2008 (22:16)  
Ajemgud: když se vám to přihodí na Pavláku dvacet minut před odjezdem vlaku z Hlavního, tak zbejvá už opravdu jen nazout tretry .. vyzkoušeno, jinou dopravou neni šance se tam v historický době dostat.
21.12.2008 (22:16)  
Jaky odlehly zastavky? Rozhlas nefunguje ani ve Vsenorech... Cela 171 je jedna velka opicarna, skanzen 70. let...

Jediny positivum na 171 jsou tri hezky opraveny nadrazni budovy jinak vsechno jak za totace... :(
21.12.2008 (22:01)  
860 003: Takže cestující sice tentokrát zůstanou bez informací sedět ve vlaku, ale napříště už z Berouna raději vlakem nepojedou - ne kvůli mimořádnosti, nýbrž kvůli naprostému naštvání na přístup ze strany dopravce - a využijí souběžně vedených autobusů nebo vlastních aut. Perfektní strategie ze strany ČD :). Jinak oni většinou zpoždění do 10 minut nehlásí vůbec, a na odlehlých zastávkách se už cestující nedozví vůbec nic. To se ještě dá s přimhouřenýma očima pochopit. Ale když je na místě průvodčí a zpoždění takové, měl by lidi informovat. Také mě v sobotu zklamali naprosto nehlášeným a nezdůvodněným desetiminutovým zpožděním odjezdu vlaku 8820 z Prahy hlavního nádraží, které se na příjezdu do Berouna zvýšilo na 15 minut. Ani průvodčí nevěděla. Měl jsem podezření na "zvyk na starý grafikon" :). Mě to zamrzí, ale dost lidí i odradí, vzhledem k monopolu ČD, od cestování po kolejích vůbec. Ne to zpoždění, to se občas může z pádných důvodů stát, ale informování o něm a (o) zajištění návazností (vyjádření typu "přípoj v Zadní Třebani snad (!) počká" a vyjevivší se představa dvou hodin čekání v lepším případě v restauraci asi moc nepovzbudí) by mělo být samozřejmé. Chyba přitom asi nebude až tak úplně u průvodčích...

Ajemgud: Ano, třeba z "nepodstatné" linky s intervalem 20 minut, to se opravdu dá přežít... :) Jinak z Radotína se dá v nejhorším použít kombinace 256+metro, 256+vlak, 246+tramvaj, 165+tramvaj, 165+vlak, ale chce to informace o konkrétním spojení. Docela by mě zajímalo, jak to bylo s protažením 204 a 244 po dobu zastavení provozu S7.
21.12.2008 (22:00)  
Drevak - ano, obcas se v metru stavaji podobne MU, jenze nikde neni metro vicemene jediny druh dopravy jako vlak v Radotíně, cestující mají vždy možnost jet někudy jinudy, tramvají, busem. Navíc není pravda, že by nebyla náhradka - podle situace povětšinou vyjíždí autobusy ze záloh, případně se stahují z linek, kde se vynechání spoje dá přežít.
21.12.2008 (21:39)  
860 003: Samozrejme, ze bylo mozny vselicos, ale krizovy plan dopredu vymysleny nebyl a improvizace na miste zase dopadla tak, jak u CD obvykle dopada...
21.12.2008 (21:24)  
Zpoždění se u ČD hlásí a přidává po 5 minutách, i když se dávno ví, že vlak třeba nepojede vůbec a cestující odveze další přeplněný vlak. Důvod je ten, aby cestující nevzali mobily a nezjednali si náhradní způsob odvozu nebo neutekli na autobus. Z Radotína do Prahy vedou 4 koleje, to nebylo možné odvézt cestující do Vršovic?
21.12.2008 (20:54)  
Z jiného soudku: Poněkud mě - jako cestujícího vlakem 8847 - zklamal přístup Českých drah ve věci informování cestujících. Nejprve jsem v Berouně zaregistroval hlášení o tom, že vlak 8845 je z provozních důvodů odřeknut (nedávno jsem podobné hlášení slyšel o vlaku 8807, tehdy jsem naštěstí zamýšlel jet vlakem 19900 přes Rudnou, takže jsem nabyl dojmu, že z nějakého důvodu nestíhají vyjezdit navýšený počet vlaků). Kolemjdoucí průvodčí několika málo cestujícím něco málo sdělila, takže jsme byli aspoň mlhavě v obraze. Vlak 8847 odjel včas, avšak v Řevnicích zůstal stát. Proběhlo asi dvojí hlášení staničním rozhlasem, který však nebylo ve voze slyšet, a než člověk došel ke dveřím, hlášení vždy skončilo. Kolem projely asi tři vlaky v opačném směru, a bylo mi divné (bez informací), proč nás nepustí po druhé koleji. Po 40 minutách stání (!!!) prošel vlakem průvodčí se strohou informací, že trať uzavřela policie, a až ta povolí další jízdu, neznámo kdy, pojedeme dále. Za dalších 5 minut jsme se rozjeli a zůstali stát ještě dalších asi 10 minut na širé trati před Dobřichovicemi (zhruba u mostu, pokud jsem mohl přes nepříliš průhledná skla soudit). Poslední zastavení nastalo ještě před Prahou-Smíchovem, čímž celkové zpoždění dosáhlo hodnoty 62 minut. Na celé věci mě mrzelo, tedy pochopitelně krom té nešťastné paní, jediné - nikdo se nenamáhal včas cestujícím oznámit zhruba toto: "Z důvodu mimořádné události je dočasně uzavřena jedna ze dvou traťových kolejí, před námi čekají na možnost průjezdu další tři vlaky, zpoždění bude nejméně 30 minut, o jeho dalším vývoji vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení." Nejhorší ze všeho je pro cestující jen čekat a nevědět aspoň zhruba (detaily nejsou nutné), co se děje. Stačilo by třeba jen oznámení vlakovým rozhlasem ve chvíli, kdy už bylo jasné, že dojde ke zpoždění většímu než pět či deset minut.
21.12.2008 (19:51)  
Ad Jájsemdobrý: Tohle je problém obecný a Pražané ho znají např. z metra. Když někdo skočí (nebo spadne) pod metro, tak je taky kolaps obvykle bez náhradní dopravy. Pamatuji ze studijí, že pravidelně (tak 2x-3x za semestr) přišla půlka kruhu pozdě, protože dojížděli z Jižáku do Dejvic převážně metrem a někdo pod něj spadl.
21.12.2008 (19:17)  
A nejezdily ty autobusy, co sváží lidi k nádraží, až na Smíchov? Tuším, že je připravené nějaké opatření, kdy v případě kolapsu na železnici mají být protaženy až na Smíchov, ale nevím, jak to v reálu vypadá.
21.12.2008 (18:53)  
Poborskiii - Radotín BYL izolován. Radotín je totiž, jak víme, součást Prahy, kde cestující očekává trochu jiné parametry hromadné dopravy (kterou právě zde, bohužel, supluje železnice), rozhodně je naprosto nepřijatelné těch 40min. zpoždění. Lidem na nádraží v Radotíně se musela vařit krev a výpravčí byl asi dobře schovaný.
Abychom si rozuměli - nechci v žádném případě povyšovat pražáky nad ostatní, co za Černošicemi také museli čekat - a to ještě déle.
Jenže obyvatelé Radotína přišli o "své" zažité spojení (busy) s poukazem na to, že je nahrazuje lepší vlak. No a vlak je najednou nechá ve štychu; nedivil bych se, kdyby po dnešní události začala běhat petice pro obnovení původního stavu.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko