..: Trať 171 neprůjezdná :..

ikona ŽP, foto: CSPSV Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.

16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.

17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.

Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.

Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 21.12.2008 (17:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
22.12.2008 (15:59)  
mumo: Na cestach som uz tiez zoparkrat telo pod plachtou odnesene na chodnik videl a nikto kvoli tomu premavku nezablokoval...
Bohužel ale oběti železničních nehod vypadají většinou trochu jinak, než člověk sražený automobilem...
registrovaný uživatel numo 
22.12.2008 (15:51)  
junkrs: Uprimne, ano, radsej nech ide vlak okolo zvyskov tela okolo trate, ako trat zavreta o hodinu dlhsie ako by musela byt. Co uz tam navysetruju, to skumaju ci to nebola zo strany strojveduceho premyslena vrazda? ;)

Ak dotycnemu niet pomoci, policajti si to vyfotili a technika a ludia su vo fyzickom a psychickom stave pokracovat, mala by byt premavka prioritou. Na cestach som uz tiez zoparkrat telo pod plachtou odnesene na chodnik videl a nikto kvoli tomu premavku nezablokoval...
22.12.2008 (15:23)  
PavelZ: Já neříkám, že je to stejné, ale je to do jisté míry podobné. V metru sice vlaky jezdí pořád dokolečka, ale zase máte ten problém, že je ve špičce odříkáte s kadencí cca 1 za dvě až 3 minuty a cestující se začínají kvapem hromadit. S tou přístupností to také není taková sláva protože do žlábku se dá tak maximálně schovat, ale mnoho prostoru tam není a v podstatě téměř nikde se nedá kolem vlaku chodit (většinou ani "prolézt"). Rozpojování pevně sestavené jednotky a posouvání vozů je tedy téměř pravidlo.
registrovaný uživatel Pevac 
22.12.2008 (14:52)  
Upřímně - na neinformování jsme celkem zvyklí. Po trati jezdím třicet let - zpoždění do deseti minut se nehlásí vůbec (asi je nepovažují za zpoždění). Když se ohlásí zpoždění 10-15 minut, tak to znamená 25 minut a když se ohlásí 20-30 minut, tak to znamená, že vlak nepřijede vůbec a všichni jedou tím dalším. Zvlášť zábavná jsou hlášení o "prodloužení pobytu" v Dobřichovicích a Radotíně, která ve vlaku skutečně slyšet nejsou, ale cestujícím to musí stačit. Spíš mě naštve, když se dojede se zpožděním 20 minut na Smíchov, kde se čeká bez hlášení 10 minut a pak se řekne, že se musí jet dalším, který je ovšem taky zpožděný. Ale po těch letech si zvyknete. Nicméně celkově se to zlepšilo. Sice jezdíme odpudivými popelnicemi, které už ani nikdo nemyje, ale jezdí jich dost a poměrně pravidelně, což je nakonec to nejdůležitější.
22.12.2008 (14:08)  
Chikatetsujin: Např v metru je celkem ověřeno, že po usmrcení osoby trvá ohledání místa, vyproštění ostatků z pod vlaku (včetně jeho rozpojování) a rychlý úklid nehody cca hodinu... To je čas se kterým dispečeři mohou pracovat po prvních informacích jak to místě vypadá.
Ale jsme zase u toho,že v metru je všechno "na jedno brdo", ale když s odpuštěním uletí ruka někam do křoví, tak se nejdřív musí najít a to pomíjím třeba to, že ve stanici se v metru pod vlak dá vlézt, kdežto na dráze tam ten žlábek chybí (vytahování zachycených ostatků). Do toho může zasáhnout třeba počasí apod. Určitě bych tedy nesrovnával s metrem. Každopádně v obou případech je to velký problém pro cestující.

Jaroušek: stejně to některým jedincům bylo málo, protože chtěli vědět, jak dlouho to bude trvat.
Já se jim to snažím vysvětlit většinou po dobrém, když to nejde, tak je směřuji na místo, aby vypomohli "se sběrem", čímž jim většinou zavřu hubu. Ovšem najdou se i tací jedinci, jako včera, kteří prohlašovali, že nějaká chcíplotina je nezajímá.... Na to bohužel nemám slov, to chce rovnou mlátit.

M:Cernosice byly take izolovane?
Nějakou dobu i IGK, protože vlak blokoval tamní frekventovaný přejezd.

A co jsem se dozvěděl, tak to byla prý dvacetiletá holka, která se "trochu víc" napila... Myslím, že svou nepozorností asi rozesmutněla plno lidí takhle na Vánoce.
22.12.2008 (14:07)  
Včera ráno taky přejetý v Holešovicích v "tunelu pod bílou skálou" a celé vyšetřování trvalo skoro 3 hodiny,ale ležel dobře jen ve druhé koleji tak to nemělo vliv kromě EC 273(a pomalé 10km/hod v okolí),ale díky tomu že byla neděle. Takže kvalifikovaný odhoda prostě nejde dá se to zvládnou za Hodinu,ale to musí být všichni "po ruce" včetně havranů.
22.12.2008 (13:04)  
Jaroušek: Já moc dobře vím, že to je někdy těžké vysvětlit problém cestujícím, ale když si půjdete do sámošky pro pečivo a tam nic nebude, protože Avie sjela někde do příkopu, tak si prodavači také vyslechnou pěkné věci a asi vám bude mnohem příjemnější když se vám budou do nekonečna omlouvat i když jste nevrlej, než když se na vás budou xichtit jak na imbecila, který nechápe, že když pečivo nepřijelo tak asi nemůže být v pultech. :-)

Ten kvalifikovaný odhad by samozřejmě neměl dělat personál ve stanici, ale zástupce dopravce který má informace z místa MU a může posoudit závažnost problému. Např v metru je celkem ověřeno, že po usmrcení osoby trvá ohledání místa, vyproštění ostatků z pod vlaku (včetně jeho rozpojování) a rychlý úklid nehody cca hodinu... To je čas se kterým dispečeři mohou pracovat po prvních informacích jak to místě vypadá.
22.12.2008 (12:21)  
Ad Chika...: Kvalifikovaně odhadnout? To dost dobře nejde, protože se každý případ liší... Cestující chápu jako zakazníky, jenže když jim řeknu půl hodiny a bude to trvat díl, tak budou řvát a když jim řeknu dvě hodiny a jezdit se bude za hodinu a půl, tak budou řvát taky, protože jim to ujede... Ono lidé jsou různí a s nima pracovat je někdy docela síla!
registrovaný uživatel junkrs 
22.12.2008 (12:03)  
To Chikatetsujin: I když se takovéto případy stávají poslední dobou poměrně často, doba vyšetřování se liší případ od případu. A navíc to sbírání kousků těla roztroušených po trati, taky něco zabere. Nebo chcete, aby jezdily vlaky kolem rozcupovaných orgánů a cestující na to koukali? Fuj!!! Děkuji, nechci!!!
22.12.2008 (11:35)  
Jaroušek: No vidíte to, dobře že informujete, ale pořád cestující nechápete jako platící zákazníky, ale jako trubky co nemají žádné pochopení pro provozní problémy. Cestující se vlakem nevozí jen tak pro zábavu, ale zřejmě někam konktrétně cestují, tak asi každého zajíma jestli je to na půl hodiny, hodinu nebo do rána. Pokud jedu na koncert (lze dosadit další případy), tak asi nemá smysl tam být o hodinu později, když jedu k příbuzným na kávu, tak mě hodina nezabije. Sice nemůže nikdo vědět jak dlouho to bude policii trvat, na druhou stranu to někdo může kvalifikovaně odhadnout (protože takové případy se stávají poměrně často). Myslím, že není potřeba moc velká představivost na to, aby si člověk představil sebe v situaci, kdy je za půl hodiny pozdě.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko