Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.
16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.
17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.
Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.
Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz
Bohužel ale oběti železničních nehod vypadají většinou trochu jinak, než člověk sražený automobilem...
Ak dotycnemu niet pomoci, policajti si to vyfotili a technika a ludia su vo fyzickom a psychickom stave pokracovat, mala by byt premavka prioritou. Na cestach som uz tiez zoparkrat telo pod plachtou odnesene na chodnik videl a nikto kvoli tomu premavku nezablokoval...
Ale jsme zase u toho,že v metru je všechno "na jedno brdo", ale když s odpuštěním uletí ruka někam do křoví, tak se nejdřív musí najít a to pomíjím třeba to, že ve stanici se v metru pod vlak dá vlézt, kdežto na dráze tam ten žlábek chybí (vytahování zachycených ostatků). Do toho může zasáhnout třeba počasí apod. Určitě bych tedy nesrovnával s metrem. Každopádně v obou případech je to velký problém pro cestující.
Jaroušek: stejně to některým jedincům bylo málo, protože chtěli vědět, jak dlouho to bude trvat.
Já se jim to snažím vysvětlit většinou po dobrém, když to nejde, tak je směřuji na místo, aby vypomohli "se sběrem", čímž jim většinou zavřu hubu. Ovšem najdou se i tací jedinci, jako včera, kteří prohlašovali, že nějaká chcíplotina je nezajímá.... Na to bohužel nemám slov, to chce rovnou mlátit.
M:Cernosice byly take izolovane?
Nějakou dobu i IGK, protože vlak blokoval tamní frekventovaný přejezd.
A co jsem se dozvěděl, tak to byla prý dvacetiletá holka, která se "trochu víc" napila... Myslím, že svou nepozorností asi rozesmutněla plno lidí takhle na Vánoce.
Ten kvalifikovaný odhad by samozřejmě neměl dělat personál ve stanici, ale zástupce dopravce který má informace z místa MU a může posoudit závažnost problému. Např v metru je celkem ověřeno, že po usmrcení osoby trvá ohledání místa, vyproštění ostatků z pod vlaku (včetně jeho rozpojování) a rychlý úklid nehody cca hodinu... To je čas se kterým dispečeři mohou pracovat po prvních informacích jak to místě vypadá.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.