Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.
16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.
17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.
Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.
Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz
Není tento GVD už maximem co se ze současné tratě dá vyždímat? Jak to budeme do budoucna řešit? Jak dlouho se ještě dálkové spoje a náklady budou prodírat satelitními městy a klikatit Českým krasem a bránit 15minutovému intervalu osobáků? Dál do Plzně bude potom povětšinou 160, současná trať 171 bude mít na jízdní doby zásadní vliv, není to škoda? Proč dneska z Berouna do Prahy vlakem nikdo nejezdí a preferuje se bus/auto? Se stavbou VRT počkáme ještě 20 let?
Jsi-li zákazník dopravce, tak snad očekáváš, že tě bude informovat o provozních komplikacích, které stejně neututlá. (Což hodinové zpoždění rozhodně je!)
Narazel jsem na absenci informacnich systemu, hlaseni, peronu a podobnych veci, ktere bych na podobne frekventovane trati pokladal za naprostou samozrejmost.
Tunel je kravina na entou, opet korupci zpusobena preference megalomanskych staveb pred vecmi mnohem uzitecnejsimi...
http://citybus.cz/fotodatabaze/evidence/php/podrobnosti.php?id=3573
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.