..: Trať 171 neprůjezdná :..

ikona ŽP, foto: CSPSV Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.

16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.

17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.

Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.

Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 21.12.2008 (17:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
22.12.2008 (10:44)  
Tak nevim, jak fungovalo informování ve vlacích, ale v Dobřichovících jsme lidem říkali, co se stalo a stejně to některým jedincům bylo málo, protože chtěli vědět, jak dlouho to bude trvat. Jenže když nevíme, jak dlouho bude policajtům trvat vyšetřování, tak nelze sdělit nic konkrétního. Ovšem to někteří cestující jaksi nechápou nebo chápat nechtějí!
22.12.2008 (10:16)  
Pikehead: Diskuse o tunelu pod tento článek asi moc nepatří, ale podívejte se třeba na jízdní řád této tratě před 5 lety (tj. asi polovina doby co by se tunel stavěl). Rychlík po 60 až 120 minutách, osobák po 30 až 60 minutách (do Berouna i ve špičce jednou za hodinu). Dneska rychlík po 30 až 60 minutách, osobák po 15 až 30 minutách (do Řevnic se každou půlhodinu jezdí po celý den a celý týden). Ty vlaky prázdné nejezdí a obyvatel kolem tratě nadále přibývá.
Není tento GVD už maximem co se ze současné tratě dá vyždímat? Jak to budeme do budoucna řešit? Jak dlouho se ještě dálkové spoje a náklady budou prodírat satelitními městy a klikatit Českým krasem a bránit 15minutovému intervalu osobáků? Dál do Plzně bude potom povětšinou 160, současná trať 171 bude mít na jízdní doby zásadní vliv, není to škoda? Proč dneska z Berouna do Prahy vlakem nikdo nejezdí a preferuje se bus/auto? Se stavbou VRT počkáme ještě 20 let?
22.12.2008 (9:53)  
860 003) Na každého napadne se hrabat ve WAPu, a stejně, dokud vlaky stojí, tak se tam opožděný odjezd nezadává. Nehledě na fakt, že prostě někdy při problémech tento systém přestane odpovídat.

Jsi-li zákazník dopravce, tak snad očekáváš, že tě bude informovat o provozních komplikacích, které stejně neututlá. (Což hodinové zpoždění rozhodně je!)
22.12.2008 (9:40)  
Informační systém jsme na koridorové zastávce měli. Bohužel se jaksi pozapomnělo, že kabely byly z mědi. Takže je to snad lepší bez něj, jde to třeba takhle: wap.idos.cz a potom poloha vlaku.
22.12.2008 (8:51)  
Hezky. Mne stary vzhled pruvodnich staveb (tim nemyslim komunisticke hnusy typu pristavba v Radotine, Mokropsy a Beroun) taky nevadi, protoze to ma aspon nejakeho ducha a remeslnou uroven.
Narazel jsem na absenci informacnich systemu, hlaseni, peronu a podobnych veci, ktere bych na podobne frekventovane trati pokladal za naprostou samozrejmost.
Tunel je kravina na entou, opet korupci zpusobena preference megalomanskych staveb pred vecmi mnohem uzitecnejsimi...
registrovaný uživatel arsgals  mail  
22.12.2008 (8:24)  
Pokud vim tak za mezi hlavakem a smRadotinem jezdi od noveho grafikonu ve spicce vlak kazdou pul hodinu, tak to se pak neda mluvit o izolaci. Do Negrocity nic krom vlaku nejede, teda mozna nakej soukromej bus jednou za den.
22.12.2008 (7:39)  
Pikehead: Přesně ty Všenory jsem myslel. Šlo mi o zastávky odlehlé z pohledu obsazení zaměstnanci, byť mohou být blíže centrům obcí než obsazené stanice. Bohužel ta 171 se pravděpodobně v očekávání "všespásného" tunelu Praha - Beroun (byť určeného jen pro menší část zde jezdících vlaků) nadále asi moc nezlepší, pokud jde o provozní parametry (starý vzhled staveb, pokud jsou udržovány, mě nijak neuráží, ve srovnání se skleněnými budkami typu "koridor" je možná i lepší). Ale to už je poněkud dále od tématu.
registrovaný uživatel M 
22.12.2008 (2:55)  
Cernosice byly take izolovane?
21.12.2008 (23:51)  
Protažení linky 204 resp. 244 nemá smysl, jelikož na linku je nasazen jeden Ikarus E-91 s obsazeností cca 40 lidí.
http://citybus.cz/fotodatabaze/evidence/php/podrobnosti.php?id=3573
21.12.2008 (23:34)  
Ajgemud: A z Radotína nic jiného než vlak nejezdí? Co třeba bus 165 na Zbraslav a odsud hafo linek na Smíchov?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko