..: Výstavba silničního okruhu v Praze si vyžádá další výluku :..

Motorový vůz řady 854 na lince R5 u Hl. Rynholec, foto: Netopýr Praha — Pokračující výstavba městského silničního okruhu si vyžádá další výluku provozu na linkách pražského Eska. Od 23. dubna do 9. května 2011 bude opět zcela přerušen provoz na trati 120 (linky S5 a R5) v úseku Praha–Dejvice až Praha Masarykovo nádraží. Způsob organizace dopravy během výluky bude podobný jako v předcházejících výlukách v tomto úseku – cestujícím bude znovu sloužit provizorní zastávka Praha–Gymnasijní. Rychlíky a spěšné vlaky z/do Kladna budou mimořádně zastavovat ve stanici Praha–Veleslavín, mimo území hlavního města ale pojedou v nezměněných časech. Osobní vlaky směrem z Prahy do Kladna pojedou o zhruba 10 až 15 minut dříve, směrem do Prahy naopak o 10 až 15 minut později, než obvykle. Všichni cestující na této trase by tak měli věnovat dočasným změnám v jízdním řádě zvýšenou pozornost.

Dopravní opatření:

  • Většina vlaků od Kladna je zkrácena do provizorní zastávky Praha–Gymnasijní, která se nachází v docházkové vzdálenosti od stanice metra =A= Dejvická. Stejně tak většina vlaků do Kladna bude začínat na této zastávce.
  • Rychlíky a spěšné vlaky z/do Kladna budou mimořádně zastavovat ve stanici Praha–Veleslavín, mimo území hlavního města ale pojedou v nezměněných časech. Osobní vlaky směrem z Prahy do Kladna pojedou o zhruba 10 až 15 minut dříve, směrem do Prahy naopak o 10 až 15 minut později, než obvykle.
  • Jeden pár spojů je v noci odkloněn ze stanice Hostivice přes Prahu–Zličín do stanice Praha–Smíchov severní nástupiště, resp. Praha hl. n.
  • Změny se dotknou také víkendového cyklovlaku Velo z Prahy Masarykova nádraží do Slaného a zpět. Ranní spoj z Prahy a večerní spoj ze Slaného pojedou z hlavního nádraží přes Prahu–Řepy. Zbývající dva spoje pojedou pouze mezi Prahou–Řepy a Slaným.
  • Všem cestujícím ČD doporučují využít přestup ve stanici Hostivice na linku S65, která v pracovní dny navazuje na vlaky od Kladna a míří až do zastávky Praha-Smíchov, Na Knížecí (přestup na metro =B= Anděl nebo tramvajové linky 4, 7, 12, 14 a 20)

Tarifní opatření:

  • Jízdenky PID platí podle své časové a pásmové platnosti (zastávka Praha–Gymnasijní je zařazena do tarifního pásma 0)
  • Držitelé pouze jízdních dokladů ČD platných pro trať 120 z/do stanice Praha–Bubny nebo z/do Praha Masarykovo nádraží mohou cestovat i vyjmenovanými linkami a úseky PID po příslušný den.
  • Cestujícím, kteří používají aplikace na In–kartě, bude vydán ve vybraných pokladnách ČD (v některých případech průvodčím ve vlaku) na trati 120 a 093 náhradní jízdní doklad platný pro příslušný den.

Související soubory: Výlukový jízdní řád

Zdroj: České dráhy, ROPID


Dominik Jaroš | 21.4.2011 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

More from ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user R.U.R.  mail  
27.04.2011 (18:33)  
Je překvapivé, že když v době výluky jezdí méně vlaků, tak zároveň jezdí kratší než obvykle (např. dnes R1294). Proč je to překvapivé a k čemu to vede je asi zřejmé.
26.04.2011 (16:34)  
bugear:
Nevím, zda "metrem F" myslíte rychlodráhu, nebo vizi okružní trasy metra někdy ze 70.-80. let, která, pokud se nemýlím, měla vést mimo jiné přes Strahov (k nahlédnutí v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice).

Pokud myslíte rychlodráhu, souhlasím, že projekt má mnohé "mouchy", jejichž příčinu asi všichni tušíme. To ale neznamená, že bychom se neměli připravovat na zdvojkolejnění tratě 120 - včera bylo pozdě...
Registered user Lenny 
22.04.2011 (20:01)  
Nadpis je nesprávný. Nejedná se o silniční okruh, který vede kolem Prahy, ale o Městský okruh, který vede kolem historického centra.
Registered user Kakov 
22.04.2011 (0:53)  
R.U.R.: ad přípravné práce
první a zásadni chyba příslušných míst je v tom, že už dávno měla být zpracována koncepce dopravní obslužnosti pro danou část ČR a tudíž se už mělo dávno vědět, co s tou tratí bude.....

pokud se na to kašle.....
Registered user bugear 
21.04.2011 (23:32)  
@Michal Drábek: Není co upravovat, "metro F" by v současné podobě stavěl za státní peníze leda šílenec.
Registered user R.U.R.  mail  
21.04.2011 (17:27)  
MD: tady mám pocit, že jde do značné míry o to, že když se neví, co přesně a kdy a jak (a jestli vůbec) se na té trati bude modernizovat, tak nikdo pro jistotu nedělá nic. Koneckonců všichni bychom tu nadávali, kdyby teď provedli nějaké úpravy, které by se pak ukázaly jako zbytečné nebo přímo kontraproduktivní. Anebo kdyby se pak ukázalo, že ty provedené úpravy nejsou úplně to ono, ale když už se do nich investovalo, tak se ta modernizace musí udělat tak, aby ty úpravy nebyly zbytečné. V aktuálně vyloučeném úseku se například, pokud vím, neví, zda trať povede po povrchu, pod ním, nebo na estakádě, což mi připadá jako poměrně zásadní, pokud bych měl naplánovat nějaké předběžné úpravy.
Nicméně ta vidina potenciální několikaleté výluky se mi natolik nelíbí, že bych také byl rád, kdyby každou větší výluku využili k nějakým přípravným pracím, pokud to aspoň trochu jde.
21.04.2011 (15:32)  
Další promarněná příležitost začít upravovat trať 120 pro zdvojkolejnění, elektrizaci a modernizaci :-(.

Výmluvu na nedostatek peněz neberu. Kdyby chtěli, pár desítek, nanejvýš stovek milionů na předběžné úpravy by se našlo. Takto budou následné výluky trvat déle, než by bylo nutné.
Correspondent or Member of ŽelPage Baresm  mail  
21.04.2011 (9:24)  
K těm nočním Os podotknu, že se nejedná o Prahu-Zličín, ale o žst Praha-Řepy.
21.04.2011 (9:00)  
A to si P6 vydupala souběh staveb. Tedy pro auta jsou obě zásadní komunikace Evropská i Patočkova (+ Letná) omezeně průjezdné najednou. To se povedlo.
21.04.2011 (8:00)  
Pokud je ta nepříjemná obchůzka zbytečnou stavbou kratší než docházka z Gymnasijní k Šolínově či Vozovně Střešovice, zastavování smysl má. Kromě toho se tam asi stejně budou vlaky většinou křižovat, protože do koncového úseku může vždy jen jeden, a ten tam ještě obvykle docela dlouho stojí (vlaky jedoucí v obvyklých časech nejméně tak dlouho, jako by jely do Dejvic a zpět). Že jsou cestující vlaky omezováni za účelem budoucího dalšího celkového zhoršení dopravy (podpora využívání aut stavbou silnic a nevhodnou úpravou systému veřejné dopravy), je věc jiná a neméně závažná.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko