Praha — Pokračující výstavba městského silničního okruhu si vyžádá další výluku provozu na linkách pražského Eska. Od 23. dubna do 9. května 2011 bude opět zcela přerušen provoz na trati 120 (linky S5 a R5) v úseku Praha–Dejvice až Praha Masarykovo nádraží. Způsob organizace dopravy během výluky bude podobný jako v předcházejících výlukách v tomto úseku – cestujícím bude znovu sloužit provizorní zastávka Praha–Gymnasijní. Rychlíky a spěšné vlaky z/do Kladna budou mimořádně zastavovat ve stanici Praha–Veleslavín, mimo území hlavního města ale pojedou v nezměněných časech. Osobní vlaky směrem z Prahy do Kladna pojedou o zhruba 10 až 15 minut dříve, směrem do Prahy naopak o 10 až 15 minut později, než obvykle. Všichni cestující na této trase by tak měli věnovat dočasným změnám v jízdním řádě zvýšenou pozornost.
Dopravní opatření:
- Většina vlaků od Kladna je zkrácena do provizorní zastávky Praha–Gymnasijní, která se nachází v docházkové vzdálenosti od stanice metra =A= Dejvická. Stejně tak většina vlaků do Kladna bude začínat na této zastávce.
- Rychlíky a spěšné vlaky z/do Kladna budou mimořádně zastavovat ve stanici Praha–Veleslavín, mimo území hlavního města ale pojedou v nezměněných časech. Osobní vlaky směrem z Prahy do Kladna pojedou o zhruba 10 až 15 minut dříve, směrem do Prahy naopak o 10 až 15 minut později, než obvykle.
- Jeden pár spojů je v noci odkloněn ze stanice Hostivice přes Prahu–Zličín do stanice Praha–Smíchov severní nástupiště, resp. Praha hl. n.
- Změny se dotknou také víkendového cyklovlaku Velo z Prahy Masarykova nádraží do Slaného a zpět. Ranní spoj z Prahy a večerní spoj ze Slaného pojedou z hlavního nádraží přes Prahu–Řepy. Zbývající dva spoje pojedou pouze mezi Prahou–Řepy a Slaným.
- Všem cestujícím ČD doporučují využít přestup ve stanici Hostivice na linku S65, která v pracovní dny navazuje na vlaky od Kladna a míří až do zastávky Praha-Smíchov, Na Knížecí (přestup na metro =B= Anděl nebo tramvajové linky 4, 7, 12, 14 a 20)
Tarifní opatření:
- Jízdenky PID platí podle své časové a pásmové platnosti (zastávka Praha–Gymnasijní je zařazena do tarifního pásma 0)
- Držitelé pouze jízdních dokladů ČD platných pro trať 120 z/do stanice Praha–Bubny nebo z/do Praha Masarykovo nádraží mohou cestovat i vyjmenovanými linkami a úseky PID po příslušný den.
- Cestujícím, kteří používají aplikace na In–kartě, bude vydán ve vybraných pokladnách ČD (v některých případech průvodčím ve vlaku) na trati 120 a 093 náhradní jízdní doklad platný pro příslušný den.
Související soubory: Výlukový jízdní řád
Zdroj: České dráhy, ROPID
1 2 | Zpráv na stránku: |
Nevím, zda "metrem F" myslíte rychlodráhu, nebo vizi okružní trasy metra někdy ze 70.-80. let, která, pokud se nemýlím, měla vést mimo jiné přes Strahov (k nahlédnutí v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice).
Pokud myslíte rychlodráhu, souhlasím, že projekt má mnohé "mouchy", jejichž příčinu asi všichni tušíme. To ale neznamená, že bychom se neměli připravovat na zdvojkolejnění tratě 120 - včera bylo pozdě...
první a zásadni chyba příslušných míst je v tom, že už dávno měla být zpracována koncepce dopravní obslužnosti pro danou část ČR a tudíž se už mělo dávno vědět, co s tou tratí bude.....
pokud se na to kašle.....
Nicméně ta vidina potenciální několikaleté výluky se mi natolik nelíbí, že bych také byl rád, kdyby každou větší výluku využili k nějakým přípravným pracím, pokud to aspoň trochu jde.
Výmluvu na nedostatek peněz neberu. Kdyby chtěli, pár desítek, nanejvýš stovek milionů na předběžné úpravy by se našlo. Takto budou následné výluky trvat déle, než by bylo nutné.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.