..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6 ... 11      Zpráv na stránku:   
27.07.2008 (22:54)  
Regionalni dispeceri jsou banda tup.cu.Rozhodnuti o tom zda cekat nebo necekat bych vzdy nechal na rozhodnuti vypravciho
27.07.2008 (22:48)  
chikatetsujin-nevím co děláš ale trochu nevíš o čem píšeš.otec dělal na dráze a vím že dělali maximum pro cestující ale někdy to nešlo.a přírovnání s kinem-já promítal a věř že nikdy nevíš v jakém stavu je filmová kopie a jestli vydrží.
27.07.2008 (22:41)  
Trošku jsem doufal, že se tady dočtu něco víc o tom, jestli je záplava zpráv o stržených trolejích jen náhoda, nebo zda je opravdu někde nějaký problém. A ono skoro nic. Nemá někdo z diskutujících o tom nějaké podrobnější informace?
27.07.2008 (21:47)  
babilon: Podle mě nesmysl, ale budiž, když myslíš. Teďka jsem jel do Jindřichova Hradce, a divil by ses co lidí ve Veselí nad Lužnicí přestoupilo. Další stanice, kde se bude vesele přestupovat ve velkym jsou: Otrokovice, Přerov, Suchdol nad Odrou, Studénka, Veselí nad Lužnicí, ...
27.07.2008 (21:28)  
infected.bass: Většina cestujících jede vlakem bez přestupu, takže nečekání na přípoje pomůže většině. O cestujících přestupujících z vlaku na autobus nemluvě.
registrovaný uživatel Jabkin  mail  
27.07.2008 (20:51)  
Teda ta diskuze tu jede. Byl jsem se ze zvědavosti svézt náhradní dopravou Praha Smíchov - Praha Radotín. Autobus byl přecpaný a na dotaz kdy bude další byla neurčitá odpověď, že snad za chvíli, že jich jezdí devět. V Radotíně zmatek, většina lidí chtěla nastupovat do rychlíku na třetí koleji (ten po té jel na Smíchov s +50),přestože jeli směr Plzeň, Mnichov. Na dotazy zda bude přípoj v Plzni atd byly odpovědi pouze o těch návazných na Mnichovský rychlík anebo též my nevíme, nám to nikdo neřekl, kdy, co a jak. U dráhy nedělám, takže to posuzuji jako obyčejný cestující, ale asi trochu vázne komunikace, nicméně při této mimořádné situaci se snad dělá vše co lze. Jinak spadlá trolej je jednoduše únava materiálu.
27.07.2008 (20:45)  
Anri05: Vzhledem k tomu, že nevím proč došlo ke stržení troleje, tak tuto situaci nehodnotím, ale přijde mi to neúměrně často. Ostatně technický stav vozidel (většiny) i infrastruktury (větší části) vypadá otřesně a spousta závad je (bohužel) vidět pouhým laickým okem...

Mě jen mrzí, že zastánci "starých dobrých ČD" si libují v současném brajglu, místo abychom molocha dokopali k tomu stát se moderním a uznávaným dopravcem (jak se to povedlo ČSA a v drtivé většině i rozsekanému ČSAD....
27.07.2008 (20:44)  
xAnri05: Já bych docela rád ty výhody viděl, a to nemyslím ironicky, jelikož jako výhoda neni: rychlost, spolehlivost, cena, komfort, tak tedy co to je? Dříve výhoda byla, alespoň čekání na přípoje, což soukromí autodopravci nedělají, a i to už je dnes tatam, tak jaká je to ta výhoda??
registrovaný uživatel Filous  mail  
27.07.2008 (20:41)  
Bylo zajímavé číst tyto komentáře:)
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
27.07.2008 (20:36)  
Chikatetsujin: my dva se tezko kdy shodnem.
Zeleznice nikdy nebude jako silnice. Provozni principy to proste nedovoli. Ma ale zase jine vyhody.
Troleje se trhat budou dal, protoze sberace nejsou bez chyb, strojvedouci prehlidne "stahovacku" atp.
To ovsem nic nemeni na tom, ze CD zvladaji mimoradne situace vetsinou strasne. Podle me jsou na vine spatne interni postupy, nedostatek vyskoleneho personalu, spatny tok informaci apod. Obcas to vytrhne perfektni intuitivni prace vlakoveho doprovodu nebo stanicnich zamestnancu, ale jinak bida.
  1 2 3 4 5 6 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko