..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
28.07.2008 (20:05)  
Jamesi, tos tedy silně ujel, chci tě jen upozornit že Jirka Panther o dráze ví jako málokdo vtéto malé republice a v Žilině neb Pardubkách by některý z oborů mohl klidně přednášet taky, když to přeženu tak vpodstatě neexistuje vexl o kterém by neměl přehled. Opravdu si ujel to mi tedy věř...
28.07.2008 (18:58)  
Karosa:
Já se většinou ČD zastávám, ale pokud se mám na jejich operativnost podívat objektivně, tak o operativnosti nelze vůbec mluvit. "Vy" se snažíte alespoň vytloukat klín klínem, ČD prostě hodí na pragotron VLAK NEJEDE, a pak tu esso píše ještě takové bludy...
Vlakem cestuji rád, i když se mi taky podařilo, že jsem EC z Břeclavy dorazil do Phy ve 3:30 hod ráno, místo v jedenáct večer a nešel jsem si nikam stěžovat, hold stane se, ale pak je to o tom přístupu, o tom co se stane, když už se něco stane (v tomto mém případě se stalo, že nám vlaková četa při příjezdu do Phy popřála pěkné ráno v Pze a omluvila se za zpoždění, které však z části nastalo již na území rakouska (o tom, že tam souprava z ČR přijela už zpožděná ani slovo)....
28.07.2008 (16:55)  
To Jirka Panther:jak tak pozoruju,tak ty budeš asi úplnej všeználek,že?Nazývat někoho blbcem,když sám máš o dráze houby přehled je docela na přezdržku!Já sám pracuji u ČD jako fíra a ten pán(mimochodem vysokoškolák,přednáší v Žilině)dobře ví,o čem píše..A pokud jsi to v životě nezažil,tak takové vybočení koleje je důsledek čeho??Než napíšeš inteligente kravinu,tak si ověř fakta
registrovaný uživatel sAd 
28.07.2008 (15:50)  
Mě by stejně pořád zajímalo, proč ty troleje padají. Cestuji celkem dost často (co 14 dní) mezi Ostravou a Pardubicemi, takže jsem měl možnost sledovat, jak probíhaly stavby na koridoru. A na trolejích mě zaujal hlavně způsob zakončení spojovacího drátu (ten, co spojuje horní nosný a spodní, co se dotýká sběrače). Párkrát omotaný s asi 30cm volným koncem. Tohle si přímo koleduje o problémy. Jinak po té koleji se jezdilo, takže to nebyl přechodný stav).

Chikatetsujin: Výborně, já rovněž chci abych byl osvobozen od části daní jdoucí na dotace jiných dopravců, se kterými necestuji, případně byla placena někomu jinému s kým by mě bavilo jezdit ;)...
28.07.2008 (14:37)  
Ale aspoň vám slušně odpověděj, že to vlastně udělali pro vaše dobro. Jako na mou stížnost na nefunkční wc plus klimu v Bmz na Haškovi z 6.6.
"Porucha klimatizace a zablokování obou WC ve voze 2. třídy nebyla žádnou ze sousedních železnic předhlášena. Z důvodu zvýšené frekvence nebyl vůz i přes výše uvedené závady uzamčen a byl ponechán cestujícím k dispozici." -- vlastně můžu bejt rád, že jsem po těch kolejích nemusel pěšky. A to jsem ani netušil, že od Břeclavi to jezdí jiná železnice, liknavá a nehlásící ;-)
28.07.2008 (14:07)  
Karosa: Díky... Příště se mi bude cestovat se lepším pocitem :-)))

Ivanka: Áha, to je přesně ono. Pohled zevnitř a zvenku. Mě by jen zajímalo jak se díváte na prodavačku, která vás při reklamaci olezlého salámu vyfakuje, že jste si to teda měla koupit jinde a přehlédnuté datum expirace je vaše starost... (Rozdíl je v tom, že salám lze koupit jinde, ale jiné než Č dráhy tu nemáme (těch pár drobků to nevytrhne))

Já říkám trošičku jinou formou asi toto: Když cestujete s Času dost tak s tím počítejte. Nikdo Vás snad nenutil použít vlaku. Nebo snad ano. V tom případě (s nadsázkou říkám), že chci abych byl osvobozen od části daní jdoucí na dotace ČD, případně byla placena někomu jinému s kým by mě bavilo jezdit...
28.07.2008 (13:50)  
Jirka Panther: s tím, že za 90% může schátralá infrastruktura si nejsem jist, aspoň u té troleje. Počínaje tím, že strojvedoucí nestáhne sběrač tam, kde má, a závadou na sběrači, což je oboje vina dopravce. Pokračujíc závadou na troleji buď způsobenou nedostatečnou údržbou (včetně únavy materiálu = překročená životnost) - což je vina provozovatele dráhy, nebo skrytou vadou materiálu či nějakou přírodní katastrofou (vyšší moc). I když stromy a větve popadané na trolej se z velké části také dají přičíst na vrub provozovatele dráhy. Pokud je trakční vedení celkově ve špatném stavu, dalo by se to spíše přičíst už na vrub správce infrastruktury. Najdou se i další příčiny, např. špatná montáž nové troleje ze strany EŽ nebo poškození troleje vlivem stavebních prací v kolejišti. Čili těch příčin je celá řada, ale neviděl jsem nikde statistiku o podílu jednotlivých z nich, ale s těmi 90% nevím, nevím.
28.07.2008 (12:22)  
Díky v předchozím za vysvětlení složitosti problému z jedenáctky na šestnáctku a zpět. Substrát tedy nemá prakticky žádnou šanci něco změnit, ale mohla by mu být aspoň naservírována PRAVDIVÁ informace.

No a trochu bych vnímal substrát na zákaznické lince O2 jinak než v reálu na trati. Tam spíše nasranost vzrůstá, neboť substrát nevolá z klimatizovaného pokojíčku, ale je někde na mezi v Horní/Dolní kde vlastně nemá být a nemůže si jít ani dát pivo na uklidnění, když nikdo neví kdy se to pohne. Ale to už bych se opakoval - byla tu popsána ta největší sviňárna s Brnotronem a Žilinotronem, kdy se přihazují pětiminuty, i když lajk připojený k Babitronu dávno ví, že to bude třeba hodina.
registrovaný uživatel ivanka 
28.07.2008 (11:15)  
Vážení přátelé. Výpravčí dnes má za úkol jen a pouze řízení provozu. O tom, co s stane se substrátem, jak kam a kdy se při mimořádnostech dostane rozhoduje tzv. odbor 16 (osobní dopravy). Výpravčí je v odboru 11. Co mu 16ka nenařídí to neudělá. V čekání na přípoj jsou rozhodující stanovené čekací doby. Když je chce někdo překročit, nech´t se obrátí na průvodčího ve vlaku. Ten se spojí s dispečerem 16, ten rozhodne, informuje dispečera 11 a ten zas výpravčího. Někdy se průvodčí spojí přímo s výpravčím, tan se pak musí opět dotázat dispečera atd atd. Za léta strávená na prvním koridoru jsem se naučil nadávají substrát nevnímat. Kamarád dělá u jednoho telefonního operátora na zákaznické lince. Výborně si spolu notujeme. Rozdíl je v tom, že oni jsou speciélně školeni na zvládání těchto siuací. (taky nemají nic jiného na práci než rozmlouvat se "zákazníkem"). Telefonisti nechájí svůj substrát vykřičet a když je už dost dlouhá pauza zeptají se: "A mohu pro Vás něco udělat". Třikrát to zopakují a substrát pak zavěsí, spokojenej, že někomu nadal.Já říkám trošičku jinou formou asi toto: Když cestujete s Času dost tak s tím počítejte. Nikdo Vás snad nenutil použít vlaku. Nebo snad ano.
registrovaný uživatel karosa  mail  
28.07.2008 (11:01)  
Cikatetsujin,2.08: ty bys, vlastně, člověče, měl ČD za včerejšek poděkovat, že se starají nejen o tvoji dopravu, ale i o tvé zdraví a finance. Tím zpožděním jsi totiž nepřibral na váze a ušetřil peníze tím, že místo nákupu občerstvení jsi pozoroval cvrkot, tím, že nešla klimoška, ses zřejmě pěkně vypotil, čímž jsi ze svého těla odstranil škodlivé látky, atd., atd.
Doufám, že chápeš, jak to myslím.
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko