Pardubice -
Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.
Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.
15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.
Dokoumentační fotografie z trati 171:
Fotografie jednotky 471: november
Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění
Já se většinou ČD zastávám, ale pokud se mám na jejich operativnost podívat objektivně, tak o operativnosti nelze vůbec mluvit. "Vy" se snažíte alespoň vytloukat klín klínem, ČD prostě hodí na pragotron VLAK NEJEDE, a pak tu esso píše ještě takové bludy...
Vlakem cestuji rád, i když se mi taky podařilo, že jsem EC z Břeclavy dorazil do Phy ve 3:30 hod ráno, místo v jedenáct večer a nešel jsem si nikam stěžovat, hold stane se, ale pak je to o tom přístupu, o tom co se stane, když už se něco stane (v tomto mém případě se stalo, že nám vlaková četa při příjezdu do Phy popřála pěkné ráno v Pze a omluvila se za zpoždění, které však z části nastalo již na území rakouska (o tom, že tam souprava z ČR přijela už zpožděná ani slovo)....
Chikatetsujin: Výborně, já rovněž chci abych byl osvobozen od části daní jdoucí na dotace jiných dopravců, se kterými necestuji, případně byla placena někomu jinému s kým by mě bavilo jezdit ;)...
"Porucha klimatizace a zablokování obou WC ve voze 2. třídy nebyla žádnou ze sousedních železnic předhlášena. Z důvodu zvýšené frekvence nebyl vůz i přes výše uvedené závady uzamčen a byl ponechán cestujícím k dispozici." -- vlastně můžu bejt rád, že jsem po těch kolejích nemusel pěšky. A to jsem ani netušil, že od Břeclavi to jezdí jiná železnice, liknavá a nehlásící ;-)
Ivanka: Áha, to je přesně ono. Pohled zevnitř a zvenku. Mě by jen zajímalo jak se díváte na prodavačku, která vás při reklamaci olezlého salámu vyfakuje, že jste si to teda měla koupit jinde a přehlédnuté datum expirace je vaše starost... (Rozdíl je v tom, že salám lze koupit jinde, ale jiné než Č dráhy tu nemáme (těch pár drobků to nevytrhne))
Já říkám trošičku jinou formou asi toto: Když cestujete s Času dost tak s tím počítejte. Nikdo Vás snad nenutil použít vlaku. Nebo snad ano. V tom případě (s nadsázkou říkám), že chci abych byl osvobozen od části daní jdoucí na dotace ČD, případně byla placena někomu jinému s kým by mě bavilo jezdit...
No a trochu bych vnímal substrát na zákaznické lince O2 jinak než v reálu na trati. Tam spíše nasranost vzrůstá, neboť substrát nevolá z klimatizovaného pokojíčku, ale je někde na mezi v Horní/Dolní kde vlastně nemá být a nemůže si jít ani dát pivo na uklidnění, když nikdo neví kdy se to pohne. Ale to už bych se opakoval - byla tu popsána ta největší sviňárna s Brnotronem a Žilinotronem, kdy se přihazují pětiminuty, i když lajk připojený k Babitronu dávno ví, že to bude třeba hodina.
Doufám, že chápeš, jak to myslím.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.