..: Stržené troleje na Pardubicku a jihu Prahy :..

Pardubice - Vlak EC 174 dnes odpoledne strhl trolejové vedení na hlavním tahu mezi Pardubicemi a Přeloučí v trati 010 a to v obou kolejích. Během odpoledních hodin byla zprovozněna 1.traťová kolej. Vlaky jsou tak z tohoto důvodu vedeny jen po ní. Díky tomu zde budou až do večerních hodin vznikat zpoždění v řádu desítek minut, než bude provoz obnoven v plné míře.

Praha, trať 171 – Problémy postihly i příměstskou trať 171 z Berouna na Prahu. Z důvodu poruchy na trolejovém vedení všechny vlaky, včetně mezinárodních rychlíků směřujících ze západu Česka do Prahy jsou mimořádně ukončovány ve stanici Praha-Radotín. Trať v úseku Radotín – Smíchov je momentálně neprůjezdná. Ke stržení troleje došlo ve Velké Chuchli s největší pravděpodobností při průjezdu vlaku 9931. Další problémy postihly i nákladní spojku přes Odbočku Tunel do Prahy-Krče. I zde je provoz zastaven. V jednání je zajištění náhradní dopravy autobusy dopravního podniku Hl. m. Prahy. Na svou cestu zpět na západ již vyrazil R 760, který v Radotíně provedl mimořádný obrat. Krátce po něm dorazil i mezistátní rychlík 455, který na okraji Prahy zatím vyčkává. Lze však předpokládat, že i on bude z Radotína výchozí.

15:45 - Vlaky na hlavním tahu se pomalu dávají do pohybu, na kontech si však s sebou vezou značná zpoždění. EC 174 (+ 47 minut) je v Chocni, Ex 523 (+ 38) společně s vlakem R 629 (+ 51 minut) jsou v České Třebové, pendolino na vlaku SC 505 (+ 32 minut) projíždí tunely u Hoštejna, EC 147 (+ 61 minut) a R 707 (+ 128 minut) byly zaznamenány v Moravičanech. Ex 577 (+ 56 minut) hlásí průjezd Letovicemi. Situace na trati 171 se však nemění. Byly viděny autobusy pražského dopravního podniku pod ozančením "X", které tak budou zajišťovat spojení s Prahou Smíchovem do obnovení provozu.

Dokoumentační fotografie z trati 171:

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Fotografie jednotky 471: november

Zdroje: vysílání ČRo Radiožurnál, vlastní zjištění


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 27.7.2008 (14:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 11      Zpráv na stránku:   
27.07.2008 (20:12)  
Neatačím se divit co tu čtu...

- Dráha za to nemůže... Kdo za to tedy může? Cestující? Vyšší moc? (Teď nemluvím o přírodních kalamitách)

- Cestující nechápe... co by měl chápat. To je jako byste šli do kina za klasických 160 Kč a za promítání se jim 4x přetrhnul film. Je to služba za úplatu a ta musí mít úroveň.

- vlak/auto - to byly supr argumenty, že taky může skončit v koloně. Jenže kdo jede autem, může jet o půl, třičtvrtě hodiny dříve aby měl rezervu na kolony. Vlaky obvykle půlhodinový takt nemají, aby si cestující mohl precizně vybrat čas příjezdu. Já už kvůli ČD také zmeškal setkání o půl hodiny. A to jsem měl 45 minut rezervu. A jet o další dvě hodiny dřív po mě nikdo nemůže chtít. Nemám času na rozdávání abych se někde poflakoval a mařil rezervy. Ještě lepší je mít přestup na autobus. To si člověk užije adrenalin, když vak nabírá zpoždění.

- Dokud se ČD nenaučí plošně jezdit přesně, bude s přípoji vždycky problém. Buď se zpoždění roztahává zbytečně na celou síť a nebo ujíždí přípoje. Jedna lepší možnost než druhá.

Ale obávám se, že zákaznický přístup většina lidí z ČD prostě nechápe. Možná kdyby jim byly sebrány režijky, že by najednou zjistili, že služba a-la darovanému koni na zuby nekoukej, ve skutečnosti znamená za hodně peněz málo muziky.
27.07.2008 (20:03)  
Jako stržená trolej, vichřice, atd., stane se. Ale to informování cestujících, to je bííída, soudruzi... Dneska jdu v Brně na Ex 576 (odj. 15,43). Ejhle, je u něj nápis "vlak nejede". U Supershitu s odj. v 15,07 totéž! Jdu do ČD centra zeptat se, co se děje - paní neví. Ale pokud prý jedu na Prahu mám jet Sp 1972 směr Č. Třebová (odj. 15,46) a v Letovicích přestoupit do soupravy expresu. Jdu tedy na vlak, přičemž rozhlas vyhlásí "...cestující do Pardubic a Prahy si přestoupí ve Skalici nad Svitavou". U vlaku pak průvodčí sděluje lidem zároveň s rozhlasem, že přestupovat se bude v Blansku. A zákazníku, vyber si... Nakonec jsme tedy přelezli v Blansku a jeli v podstatě s 10 min zpoždění, takže bych tímto rád vyjádřil uznání nad relativně flexibilním způsobem, jak průser vyřešit (jen nevím, čím jeli do Brna lidi z Ex 577, asi tou Hungárkou, co měla 90 min;). Ale tohle kaštan neocení, protože z něj nádražáci udělali debila a mají v tom bordel, když se ani neshodnou, kde se přestupuje. Nemluvě o tom, že ani od jednoho zaměstnance ČD jsem neslyšel jediné slůvko politování nebo omluvy, jen zmatečné informace (ČD centrum, rozhlas, průvodčí Sp, průvodčí Ex). Takže, milí odboráři a spol., rozumní lidé na vás řvát nebudou, když jim vše rozumně vysvětlíte a vyslovíte aspoň náznak omluvy či politování, což by z profesionálního hlediska měla být samozřejmost (asi jako když se nám teď veterinářka rozplývala nad naším koťátkem - je mi jasné, že to dělá u každého, ale majitele to potěší). Fakt, že "vlak nejede", by snad dostatečným důvodem mohl být...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
27.07.2008 (19:42)  
Aha, tak proto jsem an tu Vindobonu musel cekat na Donauinsel o 40 minut dele... :-)
27.07.2008 (19:32)  
Jako napsat na Novinky cz. zprávu typu "U Pardubic spadly troleje, hoří od nich tráva", proč rovnou nenapíšou "jezděte autem, je to bezpečnější".
registrovaný uživatel esso 
27.07.2008 (18:44)  
infected.bass:ano,v něčem máte pravdu:bohužel to díky rozdrobení dráhy jako celku na dceřinné společnosti,které si hrabou na vlastním písečku nejde..A kdo tohle spáchal?Naše slavná vláda..
registrovaný uživatel esso 
27.07.2008 (18:39)  
Thomys:asi jste průkazku od dráhy nikdy neviděl,je úplně stejná jako klasická IN Karta..takže jak poznáte nádražáka od cestujícího s IN GOLD?Nijak..A narozdíl od Vás milý pane,než jsem se dostal do kanceláře,tak jsem vyzkoušel v provozu dost funkcí:počínaje průvodčím a přednostou jedné velké uzlové stanice konče..Takže za ty léta praxe mám přehled
27.07.2008 (18:36)  
Thomys, já se nerozčiluji, já v některých věcech nesouhlasím s Vámi a ani s Essem, každopádně, ospravedlňovat dráhu, jako to dělá Esso je smutné, je tu pak totiž vidět jen minimální snaha něco měnit. Já v celku jsem, ale s dráhou spokojen, ale zpoždění, kdy SŽDC (ČD) spadnou dráty kvůli sběrači a ne vichrem, musí dráha řešit jinak, než vše odříct a na všechno kašlat. Nebo nechat ujet přípoje. Platí pravidlo, a pro dráhu by měla platit taky: Pokud je to moje blbost, musim za ní zaplatit! Viz. náhradní spoj.
27.07.2008 (18:35)  
Thomys: Nastane-li zpoždění, vždycky na tom doplatí cestující. Když přípoj nepočká, mají smůlu ti, kterým ujel. Když přípoj počká, mají smůlu ti, kteří čekají v něm, případně čekají na něj.
registrovaný uživatel Thomys 
27.07.2008 (18:26)  
infected.bass: nemá cenu se asi rozčilovat s takovýma přeborníkama. Na vše kašlou, povyšují, ale jsou to jen kancelářské socky, které neví nic. Když vidím ty zpoždění, ta ochota personálu, to jednání - je mi jasné, kdo tam sedí! doporučuju se někdy projet vlakem a radši schovejte průkazku, že jste od ČD, taky byste mohli dostat několikrát přes hubu za ten servis..
registrovaný uživatel esso 
27.07.2008 (18:26)  
Ad Thomys:budete se divit,ale vlakem cestuji skoro pořád,protože autem jsem se nikdy nikam nedostal včas díky uzavírkám,nehodám,kolonám.Proto cestuji pravidelně vlakem.To,proč přípoje nečekají si můžete zde přečíst,to proč se nevystavují náhradní soupravy je tu také vysvětleno myslím více,než dost..Chápu,že zpoždění je nemilá věc,ale ne vždy je chyba na straně dráhy..Každá mince má dvě strany.A v zahraničí to bohužel nefunguje o moc lépe,mám dost zkušeností,věřte mi.Sám jsem zůstal trčet před Lyonem 5hodin v TGV,když došlo k poruše.Náhradní doprava žádná,nečekající přípoje,místenka propadlá.Ale dokážu to i přes naštvání pochopit,stát se může v každém prostředku cokoliv.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko