Plzeň - Moment, na který česká železniční veřejnost s napětím čeká již několik let, se přibližuje. Plzeňská Škoda Transportation zítra oficiálně představí první kus nové třísystémové lokomotivy typu 109E, známé též jako řada 380 ČD. Jedná se o první elektrickou lokomotivu z dílny plzeňské škodovky v uplynulém desetiletí. Výrobce si od jejího uvedení slibuje návrat českého průmyslu mezi světovou špičku v oblasti železniční techniky; České dráhy, první uživatel řady 380, zase od dvaceti objednaných kusů očekávají výrazný přínos v dálkové dopravě. Díky důkladnému utajení se výrobci dařilo prototyp před veřejností úspěšně skrývat a ačkoli oficiálního představení světu se Škoda 109E dočká až na podzim na berlínském InnoTransu, již zítra novou vlajkovou loď Škoda Transportation ukáže médiím. A ŽelPage bude u toho.
http://www.eightyfour.own.cz/109eb.jpg
Kdyby byly vyrobky Skodovky konkurenceschopne na Zapade, prodavali by je tam uz davno komunisti (mafie v PZO na tom mely osobni zajem), zatimco realitou je RVHP a par obskurnich zakazek do 3. sveta (otazka je, kdo a zda je platil)...
Krach Skodovky je samozrejme skoda, ale jde na vrub zlocinnych spolecenskych experimentu, kterym byla nase zeme ve XX. stoleti vystavena... (a narozdil od Tebe mezi ne nepocitam polistopadovy vyvoj).
Jirka Panther: pravicoví zaprodanci...Nezapomněl jsi se v roce 1980? Očekáváš dva roky ladění? To je na výrobek, který se vyvíjí tak dlouhou dobu trochu moc, ne? Čekal bych, že za ta léta už by to měli mít vyladěné.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.