..: Pomozte nám zmapovat jídelní vozy! :..

Ilustrační obrázek Začaly prázdniny, čas dovolených, na kterou spousta z našich čtenářů cestuje vlakem. Redakce ŽelPage se rozhodla, že se pokusí s Vaší pomocí zmapovat situaci v jídelních vozech které můžete na cestách potkat. Stačí jediné - poslat nám e-mail. Pokud bude mít tato akce u čtenářů dostatečnou odezvu, můžete se dočkat článku nejen s přehledem jednotlivých "porcí", ale i s porovnáním cen a například i s hodnocením obsluhy v jídelních vozech.

Jak má vypadat e-mail?

Jednoduše. Pošlete na náš e-mail krátký text, který bude obsahovat:

  • spoj a společnost, která jídelní vůz provozuje
  • název a cenu jídla které jste jedli
  • krátké hodnocení kvality a množství jídla
  • stručné zhodnocení prostředí a obsluhy

V příloze e-mailu poté připojte jednu nebo více fotografií daného jídla v rozumné velikosti (alespoň 640x480, nejvýše ale 1280x1024 pixelů).

Doufáme, že nám pomůžete se zmapováním sektoru na železnici a těšíme se na Vaše e-maily s Vašimi zkušenostmi.


JiříK. | 14.7.2008 (13:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
20.07.2008 (22:55)  
Doporucuji k peclivemu procteni prispevek 17.07.2008 (23:47) - zejmena posledni odstavec a urcite slova v nem (treba ta na pismeno n) a potom prispevek hned nasledujici. Pripadne idealne pro osobni zkusenost mozno jeden den jet z Vidni (ne z BV) Chopinem a druhy busem.
Kdyz budes pekari vic cist predchozi prispevky a reagovat na to, co se v nich pise, tak nebudes muset psat o Bmpz pripojenem v Breclavi a o dalsich vecech...
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
20.07.2008 (15:08)  
M, Pekař: Někam se Vám z diskuse vytratily jídelní vozy. Přesuňte se, prosím, pro další debatu do diskusního fóra.
registrovaný uživatel pekař 
20.07.2008 (12:17)  
M: ne, má krom okna ještě jakési větrání. Ano, po Vídeň jediný, pak se připojuje druhý. A krom těch otvíratelných oken žádné zásádní rozdíly proti Bmz nemá.
registrovaný uživatel M 
20.07.2008 (1:33)  
Tohle byl rakouskej vagon, byl to jedinej sedici vagon ve vlaku a k Bmz mel tak daleko jako Rada k prevratnym zmenam v repre...

PS: Jo, vetrani to ma - ty otevreny okna:-))
registrovaný uživatel pekař 
19.07.2008 (21:40)  
M: poláci to tam někdy dají, ale jakési větrání to má. Já si pod béčkem představím českou koženku. Jinak ale na tomto vlaku je řareno rakouské Bmz a z Břeclavi i maďarské Bmpz.
registrovaný uživatel M 
19.07.2008 (20:50)  
B=druha trida. Nebo mam vypisovat i seriove cislo?

Nicmene, pokud to bylo nejake high-tech Bmz se superklimatizaci, tak mne velmi velmi zarazila oteviratelna okna... To je ve vagonech s klimatizaci normalni?
registrovaný uživatel pekař 
19.07.2008 (20:35)  
A to že Tourbus jezdí poloprázdný má asi taky své důvody. Vypadnutá klimatizace je průser, beru. Ale stále si myslím, že nejsem chlapík z reklamy na Vodafone když tvrdím to, co jsem psal níže.
registrovaný uživatel pekař 
19.07.2008 (20:33)  
M: odkdy je na Chopinu řazeno béčko? No, pokud je tento vlak oblíbený, logicky bude i plně obsazen:) A to že poláci pijou, no... On je to jejich vlak, oni mu dávají smysl...
registrovaný uživatel M 
19.07.2008 (18:40)  
Jinak kdyz uz Chopin, tak kdyz dva delaji totez, neni to totez. Ve Vidni na nadru byly informace o tom, ze ve vlaku jsou prime vozy "do cele Evropy", zatimco v Breclavi porad (i kdyz uznavam, ze mnohokrat a clovek si nemohl splest, co je Chopin a co je Galileo) hlasili jen a pouze Varsavu
registrovaný uživatel M 
19.07.2008 (18:38)  
OK, Chopin je pohodlny, vonavy vlak, ktery vsichni maji radi. Akorat ja jsem mel holt smulu na ozraly smradlavy Polaky, vypadlou klimu a narvany becko. Jen blazen by dal prednost poloprazdnemu autobusu. Jsem blazen (ale lecim se:-)
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko