..: Další rozšíření IDS JMK na Hodonínsko, Břeclavsko, Veselsko a Hustopečsko :..

Ilustrační obrázek Brno - Jak jsme vás již informovali, Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje se v červenci rozšíří na Vyškovsku a na Kyjovsku. Společnost KORDIS JMK již připravuje další rozšíření IDS JMK. Ke 430 obcím zaintegrovaných v IDS JMK přibude od 14.12.2008 dalších 135 obcí tentokrát na Břeclavsku, Hodonínsku, Kyjovsku, Hustopečsku a Veselsku.

Hustopečsko

Ilustrační obrázek Mezi nejvýznamnější linky na Hustopečsku bude patřit vlaková linka R5 a S3, která povede z Brna přes Šakvice, Rakvice a Podivín do Břeclavi. V železniční stanici Zaječí bude navazovat linka S52 přes Čejč do Hodonína. Taktéž v Šakvicích bude možný přestup na vlakovou linku S51 do Hustopečí u Brna.


  • S3 Břeclav - Vranovice - Brno - Tišnov - Níhov (- Žďár nad Sázavou)
  • S51 Šakvice - Hustopeče u Brna
  • S52 Zaječí - Mutěnice - Hodonín

Kyjovsko

Ilustrační obrázek Významným přestupním uzlem bude Bzenec. Zde bude možnost přestupu z linek S6 a R6 Brno - Bučovice - Kyjov - Veselí nad Moravou na linku S61 do Moravského Písku. V železniční stanici Moravský Písek bude zajištěno vlakové spojení linkami S9 Moravský Písek - Hodonín - Břeclav a R5 Brno - Břeclav - Hodonín - Moravský Písek.


  • S61 Kyjov - Bzenec - Moravský Písek

Veselsko a Hodonínsko

Ilustrační obrázek Na Veselsku probíhá rozšiřování od Kyjova až po severní hranice Jihomoravského kraje a státní hranice se Slovenskou republikou. Vlakovou dopravu tvoří linky R6 a S6 od Brna a Kyjova, ale také vlaková linka S91 na trase Hodonín - Strážnice - Veselí nad Moravou - Velká nad Veličkou. Na tyto vlakové linky navazují v přestupních uzlech autobusové linky, konkrétně pak ve Veselí nad Moravou, Strážnici, Moravském Písku, Bzenci a Velké nad Veličkou.

Zavedení linek až např. do Vrbovců závisí na výsledku jednání se slovenskou stranou. Z Veselí nad Moravou také přibude nová možnost rychlého spojení s Brnem a to autobusem z Veselí do Moravského Písku s přestupem na rychlíky směr Hodonín - Břeclav - Brno.

  • S6 Brno - Bučovice - Kyjov - Veselí nad Moravou - Uherský Ostroh
  • R6 Brno - Slavkov u Brna - Bučovice - Veselí nad Moravou - Uherský Ostroh
  • S91 Hodonín - Strážnice - Veselí nad Moravou - Vrbovce

Břeclavsko

Ilustrační obrázek Na Břeclavsku je nejdůležitější vlaková linka R5 z Brna přes Břeclav a Hodonín, která dál pokračuje na Moravský Písek a Otrokovice. Součástí této železniční linky jsou i osobní vlaky S3 Břeclav - Brno - Tišnov a S9 Břeclav - Hodonín - Moravský Písek. V přestupním uzlu Břeclav je zajištěn přestup na vlakovou linku S8 Břeclav - Mikulov a mnoho dalších autobusových linek, které směřují do celého Břeclavského regionu.


  • R5 Brno - Břeclav - Hodonín - Moravský Písek
  • S8 Břeclav - Valtice - Mikulov na Moravě
  • S9 Břeclav - Hodonín - Moravský Písek
  • S53 Břeclav - Kúty

Ostatní linky IDS JMK:

  • S1 Brno-Slatina - Kuřim
  • S2 Letovice - Brno - Křenovice horní n.
  • S21 Skalice nad Svitavou - Boskovice - Jevíčko (- Chornice)
  • S22 Letovice - Březová nad Svitavou (- Česká Třebová)
  • S31 Tišnov - Nedvědice (- Žďár nad Sázavou)
  • S4 Brno - Náměšť nad Oslavou (- Jihlava)
  • S41 Brno - Moravský Krumlov (- Hrušovany nad Jevišovkou) a Moravské Bránice - Oslavany
  • S71 Vyškov na Moravě - Nezamyslice
  • R2 Brno - Letovice
  • R3 Brno - Tišnov
  • R4 Brno - Náměšť nad Oslavou
  • R7 Brno - Rousínov - Vyškov - Nezamyslice

Ilustrační foto: horymír, Chary, Sheriff a Jan Sychra

zdroj: IDS JMK


Adys Poslat mail autorovi | 8.4.2008 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tenzor 
09.04.2008 (19:53)  
Kocurek Jiří: doporučuju přečíst můj příspěvek ještě jednou, pozastavoval jsem se nad zastavováním v Ivanovicích. To je městečko které nemá ani 3 000 obyvatel. Zastavování ve Vyškově nijak nezpochybňuji.
registrovaný uživatel Fauny  mail  
09.04.2008 (19:41)  
No taktovou železniční dopravu už máme, úroveň v busech bych řekl, že je solidní a spojení s Brnem máme taky s jedním přestupen :-) Takže nic moc nového aśi čekat nemůžu co?
registrovaný uživatel JnR 
09.04.2008 (19:32)  
fauny: přehlednější cestování (taktové JŘ; celodenně stejné trasy autobusů); provázanost vlak-bus; zlepšení úrovně cestování v busech; možnost mít např. měsíční jízdenku i na autobusy; pro cesty do Hodonína možnost libovolně volit spojení vlakem, busem přes Rohatec nebo busem přes Holíč; spojení do Brna s jedním přestupem atd.
registrovaný uživatel Fauny  mail  
09.04.2008 (19:11)  
Jako obyvatele Strážnice by mě zajímalo, jaký zásadní rozdíl v dopravě po zavedení IDS JMK pocítím. Díky za odpověď.
registrovaný uživatel bvak 
09.04.2008 (18:03)  
Frantisek: že v Hustopečích je nádraží uprostřed města? Že v Židlochovicích taky neni až tak na kraji, a nadto Ž. nemají tak královskou dostupnost po silnici jako Pohořelice?

Sheriff: oni všechny ostatní spoje Brno-(BV)-HO zruší?
09.04.2008 (17:41)  
autobusy HO-BM nejezdí 65 minut, ale cca 80 minut a v dopravní špičce 80 minut stejně nedodrží;
Rychlíky BM-BV-HO jsou až na tu úvrať nápad dobrý, jen se bojím, že hodinový interval pro dvě 25tisícová města je strašně málo (když se teď podíváte na bus 750350, tak jezdí odpoledne z Brna po 15 minutách a pořád je to nedostačující). Rychlík po jedné hodině aby měl aspoň 15 vozů.

Sezonní trať do Lednice se rušit nebude, jen nebude zaintegrována do IDSJMK, jinými slovy musíte na ni mít lístek ČD ;)

To že Vranovice-Pohořelice se zruší už visí ve vzduchu hodně dlouho, to nemyslím že lze považovat za nějaké překvapení.
09.04.2008 (17:21)  
Racek: ta trať vede velmi nepraktickým směrem (kolmo na hlavní směr dopravy) a v Pohořelicích končí na kraji města

Totéž by se dalo napsat o spoustě jiných tratí, kde provoz zůstává, například do Hustopečí. Do Židlochovic, kam to chtějí obnovit, je to totéž. Proč tam ano a do Pohořelic ne? Nenapadá mě jediný logický argument.
09.04.2008 (15:55)  
tenzor:
zastavování rychlíků ve Vyškově má smysl ze dvou důvodů:
a) přestupní terminál bus-vlak, na autobusák je to blízko
b) narozdíl od Ivanovic (2 900), Nezamyslic (1 300) a Kojetína (6 400) není až taková díra, má lehce přes 22 000 obyvatel*
Dlužno dodat, že na jednokolejku mezi Holubicemi a Vyškovem se osobní vlak nevleze.
* což je srovantelné jako Blansko (20 900) a dokonce vic než ono město u nádraží s 16 655** obyvateli.
** počty obyvatel podle portal.gov.cz
registrovaný uživatel bvak 
09.04.2008 (15:04)  
hmmm, to vypadá dobře... a to jako ty R5 budou čistě navíc, nebo nahradí některé stávající osobáky?
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
09.04.2008 (14:13)  
tenzor: Hmm, tak fakt je tam dvouhodinovej takt. :-(
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko