..: Další rozšíření IDS JMK na Hodonínsko, Břeclavsko, Veselsko a Hustopečsko :..

Ilustrační obrázek Brno - Jak jsme vás již informovali, Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje se v červenci rozšíří na Vyškovsku a na Kyjovsku. Společnost KORDIS JMK již připravuje další rozšíření IDS JMK. Ke 430 obcím zaintegrovaných v IDS JMK přibude od 14.12.2008 dalších 135 obcí tentokrát na Břeclavsku, Hodonínsku, Kyjovsku, Hustopečsku a Veselsku.

Hustopečsko

Ilustrační obrázek Mezi nejvýznamnější linky na Hustopečsku bude patřit vlaková linka R5 a S3, která povede z Brna přes Šakvice, Rakvice a Podivín do Břeclavi. V železniční stanici Zaječí bude navazovat linka S52 přes Čejč do Hodonína. Taktéž v Šakvicích bude možný přestup na vlakovou linku S51 do Hustopečí u Brna.


  • S3 Břeclav - Vranovice - Brno - Tišnov - Níhov (- Žďár nad Sázavou)
  • S51 Šakvice - Hustopeče u Brna
  • S52 Zaječí - Mutěnice - Hodonín

Kyjovsko

Ilustrační obrázek Významným přestupním uzlem bude Bzenec. Zde bude možnost přestupu z linek S6 a R6 Brno - Bučovice - Kyjov - Veselí nad Moravou na linku S61 do Moravského Písku. V železniční stanici Moravský Písek bude zajištěno vlakové spojení linkami S9 Moravský Písek - Hodonín - Břeclav a R5 Brno - Břeclav - Hodonín - Moravský Písek.


  • S61 Kyjov - Bzenec - Moravský Písek

Veselsko a Hodonínsko

Ilustrační obrázek Na Veselsku probíhá rozšiřování od Kyjova až po severní hranice Jihomoravského kraje a státní hranice se Slovenskou republikou. Vlakovou dopravu tvoří linky R6 a S6 od Brna a Kyjova, ale také vlaková linka S91 na trase Hodonín - Strážnice - Veselí nad Moravou - Velká nad Veličkou. Na tyto vlakové linky navazují v přestupních uzlech autobusové linky, konkrétně pak ve Veselí nad Moravou, Strážnici, Moravském Písku, Bzenci a Velké nad Veličkou.

Zavedení linek až např. do Vrbovců závisí na výsledku jednání se slovenskou stranou. Z Veselí nad Moravou také přibude nová možnost rychlého spojení s Brnem a to autobusem z Veselí do Moravského Písku s přestupem na rychlíky směr Hodonín - Břeclav - Brno.

  • S6 Brno - Bučovice - Kyjov - Veselí nad Moravou - Uherský Ostroh
  • R6 Brno - Slavkov u Brna - Bučovice - Veselí nad Moravou - Uherský Ostroh
  • S91 Hodonín - Strážnice - Veselí nad Moravou - Vrbovce

Břeclavsko

Ilustrační obrázek Na Břeclavsku je nejdůležitější vlaková linka R5 z Brna přes Břeclav a Hodonín, která dál pokračuje na Moravský Písek a Otrokovice. Součástí této železniční linky jsou i osobní vlaky S3 Břeclav - Brno - Tišnov a S9 Břeclav - Hodonín - Moravský Písek. V přestupním uzlu Břeclav je zajištěn přestup na vlakovou linku S8 Břeclav - Mikulov a mnoho dalších autobusových linek, které směřují do celého Břeclavského regionu.


  • R5 Brno - Břeclav - Hodonín - Moravský Písek
  • S8 Břeclav - Valtice - Mikulov na Moravě
  • S9 Břeclav - Hodonín - Moravský Písek
  • S53 Břeclav - Kúty

Ostatní linky IDS JMK:

  • S1 Brno-Slatina - Kuřim
  • S2 Letovice - Brno - Křenovice horní n.
  • S21 Skalice nad Svitavou - Boskovice - Jevíčko (- Chornice)
  • S22 Letovice - Březová nad Svitavou (- Česká Třebová)
  • S31 Tišnov - Nedvědice (- Žďár nad Sázavou)
  • S4 Brno - Náměšť nad Oslavou (- Jihlava)
  • S41 Brno - Moravský Krumlov (- Hrušovany nad Jevišovkou) a Moravské Bránice - Oslavany
  • S71 Vyškov na Moravě - Nezamyslice
  • R2 Brno - Letovice
  • R3 Brno - Tišnov
  • R4 Brno - Náměšť nad Oslavou
  • R7 Brno - Rousínov - Vyškov - Nezamyslice

Ilustrační foto: horymír, Chary, Sheriff a Jan Sychra

zdroj: IDS JMK


Adys Poslat mail autorovi | 8.4.2008 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel bvak 
11.04.2008 (7:30)  
mouka: "Poslední osobák na Břeclav nepojede holt 22.52, ale 21.20"

docela rozdíl, řekl bych ;) Tím by se ještě zvýraznila pozděvečerní díra ve spojení Brno-BV mezi posledními "denními" rychlíky (před 21.00) a Pannonkou (aktuálně 1.35).
registrovaný uživatel M 
11.04.2008 (2:43)  
K tomu Brno-Olomouc asi tolik. Zena je z Prostejova - vlakem jela jednou - kdyz jsem ji cekal v Rousinove a to navzdory tomu, ze kdyz mi vola, abych ji poslal, kdy ji co jede, tak posilam vlak i autobus.

Zkusil jsem namatkove Brno-Olomouc zitra (chcete-li dnes, proste v patek) od 12:25 (ted je 2:25, takze jsem pripsal jednicku). Odjezdy:
12:50 - autobus - jede 60 minut
13:00 - autobus - 90
13:19 - vlak - 92
13:45 - autobus - 75
14:10 - autobus - 80
14:25 - autobus - 88
14:45 - autobus - 60
15:00 - autobus - 70
15:19 - vlak - 92

Takze to mame - 7 autobusu, 2 vlaky, tj. prumerna doba (proste delim 180 (minuty mezi 12:25 a 15:25) poctem spoju, nebudu ted vymyslet nejaky rozdeleni...) cekani na bus ca. 25 minut, na vlak 90 minut (i kdyz vyhazu SA-jestli tam jeste jezdi a zbyde jen Tourbus a FTL, tak busu bude furt vic). I ten nejpomalejsi autobus je rychlejsi nez vlak. A i ten nejdrazsi autobus je (asi) levnejsi nez autobus (prosim berte v potaz, ze obvykly clovek karticku nema - ovsem i kdyby mel, tak to zadny valcovani ve prospech vlaku nebude...)

Jestli nekdo chce tvrdit, ze vlak je na tuhle trasu rozumnejsi, tak muze. Klidne muze tvrdit, ze sovetska vlajka byla v podstate zluta... Problem je v tom, ze jak psal ekoter ty "vyhody" vlaku, tak bud mel vsude "kdyby, pokud" a podobne, pripadne vybral naprosto idealni variantu (a ne tu nejbeznejsi). Ja jsem chtel popsal realitu, ne to, o cem se mi zda.
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
10.04.2008 (17:10)  
bvak: Tak předně jsou flamendráky trochu pozdější vlaky, ale to je detail. Poslední osobák na Břeclav nepojede holt 22.52, ale 21.20 a to navíc s přestupem v Šakvicích na hustopečskej šukafon, o víkendu už v 19.20. Na druhou stranu jistě není na škodu, že zmíněný hustopečský šukafon nebude jezdit Bv-Ša jako Lv, ale OS (ve 3:38 a zpět ve 22:03). Když už jsem zmínil ten flamendrák, tak ten tam taky není. Někde jsem čet, že by šukafon mohl na pohořelické lokálce jezdit třeba jen do Přibic, zastávka tam sice není nejlepším místě, ale narozdíl od Pohořelic tam není silniční spojení v takové výhodě. Kdyby někomu vadilo, že to je zastávka s jednou, kolejí, tak tam jezdí samotnej šukafon a koneckonců třeba v Bohuticích se taky quatra obrací, i když je to jen zastávka.
registrovaný uživatel bvak 
10.04.2008 (15:56)  
nějak jsem tam nenašel starý dobrý flamendrák Brno-BV ve 22.5x (resp. je ukončen v Zaječí bez přípoje, tj. v poli) - hmmm? :O
registrovaný uživatel nojva  mail  
10.04.2008 (15:42)  
Tenzor: Udajne by se mela trat pres Vyskov do Prerova vedena pres letiste v Turanech zdvojkolejnit a prestavit na rychlost 230 km/h. Melo by se to zvladnout financne z evropskych fondu do roku 2013. V teto relaci by se pak podle novych studii ani nemela stavet nova VRT, ta by se stavela nekdy v budoucnu az z Prerova od Ostravy (ale to sem nepatri)
registrovaný uživatel JnR 
10.04.2008 (0:01)  
Přes Pohořelice bude jezdit páteřní bus linka do Znojma a snad i do Mikulova. Nádraží v Židlochovicích by se mělo při plánované obnově trati posunout blíž do centra a hlavně - vlaky by měly jezdit až přímo do Brna.
registrovaný uživatel Racek 
09.04.2008 (23:07)  
bvak: nejlepší je přesvědčit se sám na http://www.idsjmk.cz/rozsireni/jrady/bv/R5.pdf (rychlíky) a http://www.idsjmk.cz/rozsireni/jrady/bv/S3.pdf (osobáky). Podle mne (od oka) osobáky zůstávají, rychlíky jsou navíc, ale do detailu jsem to nestudoval.

Frantisek: jednak tam nemají nádraží tak z města, jako Pohořeličtí, ale co je snad podstatnější - přes Pohořelice vede (a po rozšíření IDS zůstane) páteřní autobus do Znojma, zatímco pro Židlochovice i Hustopeče bude páteřním spojem břeclavský vlak a lidi se k němu musí nějak dostat.

Sheriff: autobusy do Hodonína (linka 109) jsou plánovány ve špičce taky po 15 minutách, i když pásmově po Klobouky / Čejč.

Fauny: hlavním rozdílem je tarifní integrace - stejná jízdenka na všechny linky v daném směru. Třeba Strážnice Hodonín pojedou dva různé busy a vlak, na všechny tři linky bude platit stejná "šalinkarta" (no, tam se tomu asi tak neříká ...). U jednorázových jízdenek to samé. Plus přestupnost jízdenek.
registrovaný uživatel JnR 
09.04.2008 (22:43)  
Fauny:
Jestli myslíte do Brna vlakem na jeden přestup cestu přes Veselí nad Moravou, tak to cesta na půl dne :-), přestupem v Hodoníně na R5 to bude rychlejší. Taktová bude i autobusová doprava.
09.04.2008 (22:24)  
Ad Sheriff: Spoje 71,73,46,86 a 68 na lince 750350 mají jízdní dobu 68 minut.
09.04.2008 (20:17)  
tenzor: Holt někde se ty vlaky vykřižovat musí a ještě se mi mimochodem nestalo, že by ostravský rychlík od Brna přijel dřív než rychlík Ol-Bo. No a když tam ten vlak tak jako tak zastavuje, tak může i zastavovat:-).
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko