..: Rumunský strojvůdce zahynul pod vlastním strojem :..

Ilustrační obrázekOdorheiu Secuiesc - V železniční stanici Odorheiu Secuiesc v rumunských Transylvánských Alpách došlo 6.2.2008 ke kuriózní nehodě. Padesátipětiletý strojvedoucí Ioan Colceriu nezajistil dostatečně lokomotivu a odešel k dopravní kanceláři pro zapomenuté dokumenty. Stroj se poté rozjel samospádem a strojvůdce, který to zahlédl, se neprodleně pustil do pronásledování stroje taxíkem, na který si mávl před nádražní budovou. Po šesti kilometrech se mu skutečně podařilo poměrně pomalu jedoucí stroj dohnat. Pokusil se naskočit, při tom však uklouzl, spadl pod kola a zahynul. Lokomotivu se podařilo zastavit až po dalších 26 kilometrech jízdy.

zdroj: ČT1, Teletext, strana 163, 7.2.2008


stoupa Poslat mail autorovi | 7.2.2008 (14:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Rumunsko


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
08.02.2008 (9:37)  
Opravdu to byla 754,jiní brejlovci nemají automatickou regulaci rychlosti(ARR).Strojvedoucí na železnici se třást nemusí,ono je to totiž něco jiného než v metru.Na jízdu ustálenou rychlostí na volné trati by snad strojvedoucí opravdu být nemusel,ale to je jen zlomek jeho práce.Nechte to raději na těch,kteří o tom něco ví.
08.02.2008 (9:32)  
Z toho je vidět jak jsou lokomotivy chytré, ani strojvedoucího nepotřebují. Na Dejvické souprava rekonstruovaných 8171 jezdí taky sama do obratiště a sama přijede. Strojvedoucí třeste se !
registrovaný uživatel Jona 
08.02.2008 (9:05)  
Ten brejlovec ujel někdy v roce 1998 - byly to tuším tři velké žel. události té doby - tohle, ujeté vagóny na trati Morkovice - Nezamyslice a snad ještě něco. No a zastavili to buďto až ve Skalici nad Svitavou nebo těsně před.
08.02.2008 (0:42)  
Vousac: jo, ten pripad je proslulej...chodil jsem do 2-4 tridy zakladky, cili cca 10-12 let....byl to vlak duchu..zdali to byla 754 nevim, ale brejlovec to byl
07.02.2008 (22:43)  
M: Tak to měl jet vlakem? :))
07.02.2008 (21:59)  
myslíte že stihnul taxikáři eště zaplatit?
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
07.02.2008 (21:44)  
Nejspíš Automatická regulace rychlosti.
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
07.02.2008 (21:36)  
Co je to ARR?
registrovaný uživatel M 
07.02.2008 (21:28)  
Jo, jenze u nas tu lokomotivu nechytal ten "jeji" strojvedouci, navic pote, co ji dohnal v taxiku, coz tomu pribehu dodava dost na bizardnosti...
07.02.2008 (20:57)  
Něco podobného se docela nedávno stalo i u nás:letopočet si přesně nepamatuji,ale jednalo se o lokomotivu řady 754 se soupravou osobních vozů. Ujelo to ze stanice Brno hl.n.,kdy strojvedoucí zapnul ARR a odešel udělat si kávu .Detaily se nikdy v podrobném rozboru neobjevily,je to nějaké záhadné,názor mezi kolegy byl ten,že na neuzamčené stanoviště vstoupil někdo znalý věci a přepnul ARR do jízdy,ale to se nikdy neprokázalo.A lokomotiva i se soupravou odjela(dokonce tam byla jedna cestující) na trať nastavenou rychlostí 30 km/h a podařilo se ji zastavit teprve podhozením výhybky.Zarážky a pokusy ,,dojet a přeskočit" byly neúspěšné.Vlakový zabezpečovač se při posunu a stání lokomotivy zapínat nemusí,zřejmě totéž platí i v Rumunsku.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko