..: Rumunský strojvůdce zahynul pod vlastním strojem :..

Ilustrační obrázekOdorheiu Secuiesc - V železniční stanici Odorheiu Secuiesc v rumunských Transylvánských Alpách došlo 6.2.2008 ke kuriózní nehodě. Padesátipětiletý strojvedoucí Ioan Colceriu nezajistil dostatečně lokomotivu a odešel k dopravní kanceláři pro zapomenuté dokumenty. Stroj se poté rozjel samospádem a strojvůdce, který to zahlédl, se neprodleně pustil do pronásledování stroje taxíkem, na který si mávl před nádražní budovou. Po šesti kilometrech se mu skutečně podařilo poměrně pomalu jedoucí stroj dohnat. Pokusil se naskočit, při tom však uklouzl, spadl pod kola a zahynul. Lokomotivu se podařilo zastavit až po dalších 26 kilometrech jízdy.

zdroj: ČT1, Teletext, strana 163, 7.2.2008


stoupa Poslat mail autorovi | 7.2.2008 (14:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Rumunsko


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
11.02.2008 (21:35)  
Takze prelozeno do hovorove cestiny neco jako jsem napsal?:-)
11.02.2008 (19:18)  
M: zcela jednoduché.
Při sepnutí kompresoru došlo k odbrždění přímočinné brzdy a automatika zareagovala tak jak bylo nastaveno: Po odbrždění jeď vpřed rychlostí 30 km/h a nepřekroč nastavený výkon motoru.
Při rekonstrukci bylo vše nastaveno tak jak bylo popsáno a po odbrždění přímočinné brzdy se tatáž souprava dala do pohybu a dojela z Brna dol. n. do Skalice n. Sv.
registrovaný uživatel M 
11.02.2008 (18:28)  
Akorat teda jeste odpovezte hlupakovi tohle:-)
Jak doslo k odbrzedni uz "vim", je to napsane tady. Ale jak se stalo, ze se ta souprava nerozjela na jih, ale na sever, tzn. do kopce?
Bylo to laicky tak, ze vlak stal s motorem v chodu v necem, co by v aute odpovidalo rucni brzde a zarazene "jednicce" (a trochu automat, takze by to nezdechlo)?
Diky
registrovaný uživatel M 
11.02.2008 (18:11)  
Jako mne to prijde taky lehce divne (i proto ta zminka o vtipu z posledni stranky). Takovy nejaky rozumnejsi scenar bych videl v necem jako zavolal nekam, postupne si lokomotivu prebirali, sledovali ji (cili neco na ten cesky zpusob). Tohle je spis ala Fantomas (prvni dil)
11.02.2008 (14:17)  
Stoupa: zaujalo Vás jen to, že se pokusil dohonit lokomotivu taxíkem? Jak se měl podle vás pokusit napravit svoji chybu? To měl za ní běžet?

M: Mezi Nažidly a tímto případem je 45 rozdílů (pro méně chápavé - 19 mrtvých a 26 těžce zraněných)
Velice mne těší, že jsem Vás dojal k slzám smutným (a možná také pravdivým) příběhem jednoho strojvedoucího. Osobně tohoto strojvedoucího nelituji, protože si za svoji situaci může sám. Jediné, co jsem ochoten přijmout, je to, že se tomuto člověku (jistě svojí chybou poučenému) po uplynutí trestu dá druhá šance na méně exponovaném místě.
11.02.2008 (17:01)  


Primárně, jako neobvyklé, jsem byl zaujat skutečně tím, že použil taxík. Ostatní je smutné.
registrovaný uživatel M 
11.02.2008 (0:31)  
...nakonec na záloze posunovat vagony po stanici bez možnosti dalšího postupu (protože toto vám do konce života nikdo neodpáře, naopak se o tom "v pravou chvíli" zmíní).

Ano, zamackl jsem slzu. Clovek si jednou necha ujet lokomotivu a do konce zivota mu to chudakovi nikdo neodpare... To je snad jasny, ne? Proc bych mel byt jen naznacovat litost? Protoze to je chudak zeleznicar a kdekoliv jinde by mu to proslo?
Mozna jo, mozna toho ridice od Nazidel jeho byvaly zamestnavatel vezme pak zpatky a zapomene na to. Mozna:)
10.02.2008 (23:49)  
Milý nevěřící M stoupněte si, prosím, a přečtěte si ještě jednou odpověď Vousáče na Váš první dotaz v tomto flamu :-)
A to několikrát a opravdu velmi pomalu.

Víte ono "nechání si ujet lokomotivu", natožpak vlak, je vyšetřujícími orgány většinou ohodnoceno jako trestný čin obecného ohrožení :-(

Pokud se informace jistého Besta zakládá na pravdě (jakože je to možné) tak jde o řídký případ "milosti" po uplynutí soudního zákazu činnosti.
Zeptejte se nějakého strojvedoucího co je lepší. Zda dlažba, nebo po dobu soudního zákazu čistit motory, pak si udělat znovu všechny zkoušky a nakonec na záloze posunovat vagony po stanici bez možnosti dalšího postupu (protože toto vám do konce života nikdo neodpáře, naopak se o tom "v pravou chvíli" zmíní).
Jen se prosím nejdřív přesvědčte, že nemá po ruce kladivo či jiný útočný předmět :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
10.02.2008 (23:28)  
Pánové, a toto je ta nádhera demogrratické diskuse. Jen shrnuji:

1) Bouchlo mne do očí, že (rumunský) fíra honil ujetou mašinu taxíkem /dročkou). Bohužel zahynul.
2) z obecné diskuse o lidském neštěstí jsme se posunuli k legálnímu i nelegálnímu naskakování a seskakování na pohybující se vozidla u drah (předpisy se měnily v čase i zemích)
3) Pohovořili jsme o posunu odrazem a trhnutím v rámci normativů /jézusmaríjá z mého pohledu před 30ti lety/
4) Zavedli jsme diskusi o sankcích/ochraně fíry při porušení vlastně čehokoliv.

A to jen proto, že mne zaujalo, že lze ujeté kolejové vozidlo honit taxíkem ....

(asi v roce 1971 - 2, jsme coby žáčci 9. třídy na volně přístupném zadním stanovišti tramvaje linky 16 v HLMP svévolně zvonili dupáním na pedál. Řidič tramvaje nám chtěl (oprávněně) nabacat, ne domluvit. Spolužák oběhl tramvaj a zahodil mu kliku do parku a rozhostil se božský klid ..... Stalo se u Orionky. Dlužno dodat, že dosud, do svých dnešních 51 jar, jsem neviděl fíru s větším egem, než onoho řídiče tramvaje vzor Křižík - a to už asi odhadem přesluhoval)
registrovaný uživatel M 
10.02.2008 (23:08)  
Asi to potrebuju jeste vic polopate, protoze porad nechapu, jak to souvisi s tim, na co se ptal Best...

Ani jeden z vas mi nijak nevyvratil (no, spis jste ho opakovane potvrdili) muj nazor, ze za ten "prestupek" strojvedoucimu noty nadosmrti neseberou. Tecka.
10.02.2008 (22:15)  
4M: Poposedni si, nejspíš si sedíš na vedení! Mluvil jsem o přestupku (ublížení na zdraví a neposkytnutí pomoci jsou dle trestního zákoníku trestnými činy), za který Ti nikdo nemůže řidičské oprávnění na místě odebrat!
Stačí Ti to takhle, nebo to potřebuješ ještě více polopatě?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko