Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od 1. ledna 2008 opět vstoupí v platnost akviziční sleva, a to v relacích Praha - Brno a Praha - Chomutov. Jízdenky bude možno zakoupit jen v předprodeji v osobních pokladnách, a to od dvou měsíců až do jednoho dne před plánovaným odjezdem, respektive do půlnoci dne před cestou. V den odjezdu již nebude možné jízdenku s akviziční slevou zakoupit. Platnost je omezena jen na přímé vlaky. Cena zlevněné jízdenky pro jednu cestu z nebo do Brna bude činit 175 Kč, do Chomutova pak 125 Kč.
Jiří Průša | 22.12.2007 (7:00)
Související zprávy
26.12.2007 (15:07)
oprava slávií
26.12.2007 (15:07)
M: máte pravdu jen doufam že stou slévií se pletete:-)
26.12.2007 (14:25)
Josef Nos: Znáš snad lepší páky než ty ekonomické ? Určitě moudré rouhodnutí našich úředníků že ?
BTW: Minulý týden jsem se vrátil z Kanady. Tam operuje hned něklolik železničních společností a nikdo jim nic nepřerozděluje, nenařizuje a taky do nich necpe prachy. Úžasnej systém. Uživí se, neřvou a žijou i v konkurenci busů. Divný, tedy aspoň z našeho pohledu.
Ještě mě tak napadá, na co že jezdí ta flotila 810,854 a dalších ? Na vodík asi ne .... Přeci jen nejsme Rusko kde maj elektriku i na poslední vlečce :-)
BTW: Minulý týden jsem se vrátil z Kanady. Tam operuje hned něklolik železničních společností a nikdo jim nic nepřerozděluje, nenařizuje a taky do nich necpe prachy. Úžasnej systém. Uživí se, neřvou a žijou i v konkurenci busů. Divný, tedy aspoň z našeho pohledu.
Ještě mě tak napadá, na co že jezdí ta flotila 810,854 a dalších ? Na vodík asi ne .... Přeci jen nejsme Rusko kde maj elektriku i na poslední vlečce :-)
26.12.2007 (14:06)
Mne přímo fascinuje ta uhlířská víra, že autobusy nezdraží - pořád jsou relace kde vlak je levnější (alespoň zákaznické jízdné) a plné na úrovni busu.
A že nafty bude pořád na přetékající nádrže, a bude to hustý - současná spotřební generace, která neudělá krok bez auta jednou nebude mít na co jezdit. Nebude to dlouho trvat, budem děkovat za Temelín a vlaky na elektriku!
A ještě hustější je ta uhlířská víra ve všespasitelnost privatizace všeho a trhu.
Inu všechno tu už bylo byť s obráceným znamínkem.
Doporučuju:
http://zlomropy.blogspot.com/
A že nafty bude pořád na přetékající nádrže, a bude to hustý - současná spotřební generace, která neudělá krok bez auta jednou nebude mít na co jezdit. Nebude to dlouho trvat, budem děkovat za Temelín a vlaky na elektriku!
A ještě hustější je ta uhlířská víra ve všespasitelnost privatizace všeho a trhu.
Inu všechno tu už bylo byť s obráceným znamínkem.
Doporučuju:
http://zlomropy.blogspot.com/
26.12.2007 (12:24)
Nj, ale "vo tom to je"... Zeleznice neni zdaleka jen technicke tema. To maximalne TT verze:-)
26.12.2007 (9:38)
Ad M a Foxx:mluvíme každý o něčem jiném,další diskuze na toto téma je pouhou ztrátou času.Snad někdy jindy a o něčem jiném,raději o technickém než politickém a ekonomickém tématu.
26.12.2007 (1:20)
Kdyz fandim Sparte (jo, dam si za rouhani tri otcenase:-) a letos vyhraje Slavie, tak mam delat co? Tvrdit, ze Sparta je nejlepsi ze vsech i kdyz bude druha?
Mam tvrdit, ze v 70´s a 80´s melo CSSR nejlepsi hokejisty na svete?
Kdyz je vlak do Chomutova pomalejsi nez autobus, tak mam tvrdit, ze to neni pravda?
Mit neco rad a slepe (az tupe) neco fanaticky obdivovat jsou setsakramenstky odlisne veci...
Mam tvrdit, ze v 70´s a 80´s melo CSSR nejlepsi hokejisty na svete?
Kdyz je vlak do Chomutova pomalejsi nez autobus, tak mam tvrdit, ze to neni pravda?
Mit neco rad a slepe (az tupe) neco fanaticky obdivovat jsou setsakramenstky odlisne veci...
25.12.2007 (23:24)
Vousáč: No nevím, že bych znal někoho kdo nenávidí železnici, to asi ne. Taky si myslím že sem nidko nechodí jen tak propagovat dopravu autobusem. Já sem chodím taky proto že mám rád železnici, no vlastně mě zajímají celkem věchny prostředky dopravy osob. Mám dobrej pocit když vlezu do pendolína (ať si každej říká co chce) nebo CityElefanta nebo se svezu z PRG do Kladna renovovaným Btdn (nekamenovat jestli jsem to nenapsal dobře)a vidím moderní dopravní systém, který je funkční. Bohužel většinou to tak není a proto i ty příspěvky jsou takové jaké jsou. Dle mého názoru je to dáno systémem který se na železnici od roku 89 stále drží a nikdo neměl tu sílu do toho tnout.
25.12.2007 (21:25)
Ad Foxx:máte pravdu,většina občanů tohoto státu nemá železnici v lásce a je i dost těch,kteří ji vyloženě nenávidí.Ale přesto:vychvalování autobusových dopravců na tomto železničním webu není to pravé,co by člověk,mající k železnici vztah očekával.To jsem si mohl otevřít bus portál nebo podobné stránky.
25.12.2007 (17:41)
Vousáč: Bohužel, pokud většina lidí čeká od vlaků pohodlnou a rychlou dopravu a zatím jim toto nabídne SA tak se není co divit... :-(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko