Znojmo - V květnu 2008 by se měly rozeběhnout práce na elektrifikaci a rekonstrukci tratě číslo 248 mezi Znojmem a Šatovem. Předpokládaný konec stavby je plánován na listopad 2009. V celém úseku Šatov - Znojmo bude provedena rekonstrukce svršku a sanace spodku, ve stanici Znojmo budou rekonstruovány koleje číslo 1, 2 a části obou zhlaví. Součástí úprav je i demontáž nepotřebných výhybek v žst. Hodonice a úprava přístupu na zastávku Dyje. Traťová rychlost v úseku Šatov - Znojmo bude 90 km/h s možným omezením na 75 km/h dle požadavků SŽDC. S Drážním úřadem se ještě řeší provedení ostrovního nástupiště v žst. Znojmo.
Dohady panují kolem protihlukových stěn. Projekt s nimi počítá, ale jejich stavba by v některých případech byla v rozporu s platným územním rozhodnutím, a proto firma SUDOP Brno nechá zpracovat nezávislou studii. Stavba bude připravena i pro případnou elektrizaci tratě do Okříšek. Dobu realizace výhledových investic, tj. především stavby Racionalizace v trati Boří Les - Znojmo, nelze v současné době ani konkretizovat, ani předběžně odhadnout. Dále bude připraven projekt nové zastávky v km 95,700. O její přesné podobě bude rozhodnuto.
Zdroj: Záznam ze vstupní porady k projektu stavby
A kdyby ty rychlíky zastavovaly ve stanici HRUŠOVANY/n.Jeviš., tak to by bylo dobré... Proč tam nejezdí?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.