..: Z další nehody na přejezdu vyvázl řidič jen se zraněním hlavy :..

Ilustrační obrázek
autor: Martin HrubešHolostřevy - O obrovském štěstí může mluvit 66letý řidič Škody 120, který vjel včera krátce po 17. hodině na koleje přejezdu u Holostřev na Tachovsku právě ve chvíli, kdy tudy projížděl vlak. Motorový vůz 810.676 do auta narazil a odhodil jej několik metrů stranou. Bok vozu na straně spolujezdce byl zcela zdemolován, řidič z nedalekého Stříbra však vyvázl jen se zraněním hlavy. "Tak tohle jsem zažil poprvé," kroutí hlavou strojvedoucí vlaku Zdeněk Merunka, který má za sebou dvanáctiletou praxi.

Strojvedoucí začal houkat a brzdit, zastavit už ale nestačil. Nehoda se stala na trati číslo 178, spojující Bor u Tachova a Svojšín. Lokálka zůstala stát 65 metrů od vozu. Na předním nárazníku zůstalo viset přední sklo automobilu. Cestující vlaku neutrpěli žádná zranění. Řidiče odvezla záchranná služba na chirurgii nemocnice ve Stodu. Policie nehodu dále šetří. Jednou z verzí možných příčin je přehlédnutí signalizace řidičem.

Výstražná signalizace fungovala

Výstražná signalizace u přejezdu byla podle strojvedoucího po celou dobu v provozu. "Šla ještě, když jsem šel k přejezdu. Řidič už v autě nebyl, seděl vedle a pomáhali mu jiní řidiči." O fungující signalizaci mluvili také drážní hasiči, kteří se odvolávali i na 2 údajné svědky. "Samozřejmě to bude ještě předmětem šetření," uvádí Josef Junk, vrchní inspektor Inspektorátu bezpečnosti železničního provozu Plzeň. Auto totiž urazilo zabezpečovací zařízení přejezdu. "Trať zprovozníme hned, jak bude odvezen vrak. O něco déle bude trvat oprava zabezpečovacího zařízení a vytržených kabelů. Zvládneme to ale ještě dnes," informoval. Vlak jel v době střetu rychlostí asi 50 km/h a vznikla na něm škoda zhruba za 20 000 Kč.

zdroj: Právo a iDNES


Adys Poslat mail autorovi | 28.6.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
28.06.2007 (21:56)  
Frava: Od toho je snad povinný ručení, ne?
registrovaný uživatel Frava  mail  
28.06.2007 (21:55)  
Co dodat tipický český řidič, který nerespektuje vyhlášky a zákony. Nechal bych mu zaplatit výjezd záchranářů a zpoždění všech vlaků a samozřejmě i zdravotní péči, protože na takové idioty doplácíme všichni ze svých daní.
28.06.2007 (21:27)  
Výsledky EuroNCAP Škoda 120 (1984):

- čelní náraz: 0 b - 0 %
- chodci: 0 b - 0%
- připomínač pásů: 0 b - 0%
- děti: 0 b - 0 %
- boční náraz: 18 b - 100%


Celkem: 18 b - ***

Gratulujeme!
28.06.2007 (21:26)  
2 Mapro: Po dvanácti letech na dráze už se ničemu nedivím :-)
registrovaný uživatel Mapro  mail  
28.06.2007 (21:24)  
To snad neni mozny, jezdim pres tenhle prejezd kazdy tyden na chalupu a jak tam nekdo muze prehlidnout vlak, kdyz uz nekoukal na svetelnou signalizaci, to nevim. Je to rovina, na kazdou stranu je videt minimalne 200 m a to i kdyz jste 300 m od prejezdu a prijizdite k nemu autem, a tan vlak tam jezdi tak 40-50
28.06.2007 (21:17)  
Co k tomu dodat. Další z více než dvou stovek trotlů, kteří každý rok udělají stejnou chybu.

Čekám kdy sem někdo napíše, že za zpoždění mohou ČD, když minimálně hodinový pobyt vlaku na trati nezapracovaly před půl rokem do jízdního řádu :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko