..: Veolia Transport podala nabídku na provozování dopravy na trati 173 :..

Desiro vjíždí do žst. Čelákovice Beroun - Dne 6.6.2007 byl vypraven mimořádný vlak společnosti Veolia Transport na trase Zittau (Žitava) - Liberec - Turnov - Mladá Boleslav - Nymburk hl. n. - Lysá nad Labem - Praha Mas. n. Ranní vlak byl opožděn oproti jízdnímu řádu cca o 25 minut. Ostatní spoje jely již dle grafikonu. Z Masarykova nádraží vyjel vlak se skupinou odborníků na trasu přes Hostivici a Rudnou do Berouna a zpět. Stejná trasa byla určena v odpoledních hodinách pro širokou veřejnost s tím rozdílem, že vlak vyjížděl a přijel na pražské hlavní nádraží. Odtud vlak odjel stejnou trasou do Žitavy.

Jízda zvláštního vlaku se uskutečnila v rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“. Společnost předala svou nabídku na provozování železniční dopravy na trati 173 zástupcům ROPIDu a Středočeského kraje. Moderní vlaky s kratším intervalem by se tu mohly rozjet od 1.1.2009. Společnost Veolia Transport počítá s tím, že by na trať nasadila plně klimatizované motorové jednotky švýcarské výroby STADLER RegioShuttle RS-1 a zajišťovala by perfektní palubní služby pro širokou cestující veřejnost.

Společnost v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR má zájem provozovat od 15.12.2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun. Toto víkendové spojení s odjezdem v dopoledních a návratem v odpoledních hodinách bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.

Desiro Desiro

zdroj: Jízdní řád vlaku (formát pdf), Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 6.6.2007 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
06.06.2007 (22:58)  
Nechci tenhle humáč, já nevím jak vy ale já radši český... krom 19století (století páry)
registrovaný uživatel redbird  mail  
06.06.2007 (22:35)  
Před čtrnácti dny jsem byl na Fr. riv. Tam Veolia zajišťuje autobusovou dopravu v depart. Alpes Martimes je to samozřejmě dotované. Jednotná cena 1.30 Euro. platí na celou linku bez ohledu na ujetý počet stanic či km. přes den caa 15 min. takt. Za 2.30 eura jsem dojel z Antibes do Mentonu Linka 100 a 200.
registrovaný uživatel happy 
06.06.2007 (22:29)  
Ale pletete páté přes deváté.Co takhle prvně zjišťovat fakta a ne jen tu "slintat" bludy?? Proč se divíte,že čd stačí jen jedna 810???No protože je to 810 a komfort těcho vozů je na úrovni Trabanta.Dnes se ale cestuje jinak že...Takže reálné to je a trať má potenciál.A pokud kraj zaplatí,potom bude i Desiro.A pokud sždc změní provozovatele dráhy,potom třeba zmizí i ty náletové dřeviny,protože vlastníkem je sice sždc,ale provozovatelem je stále čd.Takže může být provozovatel třeba i hurvínek s máničkou,když na to přijde....
registrovaný uživatel mazák 
06.06.2007 (22:20)  
Já mám jinou zkušenost. Peníze jsou sice na prvním místě, ale někdy se raději uvěří planým slibům, že vše bude lepší a lacinější, ale skutek utek. Viz Dopravní podnik Ústeckého kraje a Railtranz.
06.06.2007 (21:31)  
to T. Novak: Take bych si pral aby to tak bylo. Jenze zkusenost je takova, ze radnice a kraje hledi vicemene jen na cenu, nic jineho je nezajima a to nahrava CD a udrzeni statu quo, kdy to je na zeleznici jak v muzeu.
06.06.2007 (21:27)  
To Pendozabak: Jo a to s tim tezsim je samozrejmne sranda. Ja jen mel dojem, ze to hned kazdeho napadne se mrknout na stranky dane firmy.
06.06.2007 (21:27)  
On je to tak trochu začarovaný kruh, ve kterém se probírá to, proč nechat vše při starém. Když se ale tenhle kruh naruší, myslím, že by to mohlo fungovat. Ono to lidi přitáhne, když uvidí možnost vyšší kultury cestování a pak si to lidé rozmyslí při výběru autobus - vlak. Vůbec bych Vaše "malá trať bez významu" nepodceňoval. Pokud se projekt podaří, tak je tu šance, že Ropid, kraje, obce a vůbec všichni zainteresovaní začnou uvažovat, proč to nejde takhle i jinde. Možná jsem v tomhle ohledu optimista, ale naděje tu je.
06.06.2007 (21:25)  
to Pendozabak: A proc jste to nerekl v klidu? Treba, ze napad dobry, ale neverite, ze to vyjde?
06.06.2007 (21:24)  
to Pendozabak: Veolia? Connex:) Staci se mrknout na jejich stranky, neni nic tezsiho.
06.06.2007 (21:21)  
Byl bych blázen kdybych se bránil jakémukoli zlepšení mně se ten nápad vcelku zamlouvá je jsem překvapen protože něco takového na tak malé trati bez většího významu bych opravdu nečekal
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko