..: Veolia Transport podala nabídku na provozování dopravy na trati 173 :..

Desiro vjíždí do žst. Čelákovice Beroun - Dne 6.6.2007 byl vypraven mimořádný vlak společnosti Veolia Transport na trase Zittau (Žitava) - Liberec - Turnov - Mladá Boleslav - Nymburk hl. n. - Lysá nad Labem - Praha Mas. n. Ranní vlak byl opožděn oproti jízdnímu řádu cca o 25 minut. Ostatní spoje jely již dle grafikonu. Z Masarykova nádraží vyjel vlak se skupinou odborníků na trasu přes Hostivici a Rudnou do Berouna a zpět. Stejná trasa byla určena v odpoledních hodinách pro širokou veřejnost s tím rozdílem, že vlak vyjížděl a přijel na pražské hlavní nádraží. Odtud vlak odjel stejnou trasou do Žitavy.

Jízda zvláštního vlaku se uskutečnila v rámci prezentace projektu „Nová koncepce příměstské železniční dopravy na trati Praha hl. n. – Rudná – Beroun“ a při příležitosti konání semináře „Železnice jako součást veřejné dopravy v Praze“. Společnost předala svou nabídku na provozování železniční dopravy na trati 173 zástupcům ROPIDu a Středočeského kraje. Moderní vlaky s kratším intervalem by se tu mohly rozjet od 1.1.2009. Společnost Veolia Transport počítá s tím, že by na trať nasadila plně klimatizované motorové jednotky švýcarské výroby STADLER RegioShuttle RS-1 a zajišťovala by perfektní palubní služby pro širokou cestující veřejnost.

Společnost v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR má zájem provozovat od 15.12.2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná u Prahy – Beroun. Toto víkendové spojení s odjezdem v dopoledních a návratem v odpoledních hodinách bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.

Desiro Desiro

zdroj: Jízdní řád vlaku (formát pdf), Tisková zpráva Veolia Transport


CSPSV | 6.6.2007 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
07.06.2007 (17:00)  
happy: Tak hlavně, že přijde usměvavý konduktér a nabídne mu vodu s bublinkama a tyčinku za minimální cenu, že... Jestli to dostane místo snídaně, tak hned po výstupu si zajde koupit něco dalšího, protože snídani to asi nenahradí. Pravda, každý nesnídá doma. A co takhle tam přesunout další činnosti...
Já tu debatu o stravování končím. Souhlasím s tím, že to může přitáhnout nové zákazníky, ale určitě to není to nejdůležitější co od toho očekávám. Hezký večer a jestli chcete vidět můj kyselý ksich, tak mě navštivte ve vlaku. Mám totiž noční na Berounech. :-)
registrovaný uživatel happy 
07.06.2007 (16:44)  
ad Pavel Z: na co nabídnou zákazníkovi komfort s možností koupení bagety či pití,když se ten osel měl najíst doma a neotravovat tak plně zaneprázdněného průvodčího....
registrovaný uživatel happy 
07.06.2007 (16:42)  
Jaké náklady můžou být na kelímek vody či limonády chlazené???cca 2-3 kč.Ovšem tato péče o zákazníky přinese nové cestující,kteří pojedou klimatizovaným vlakem s drobným občerstvením v hodnotě 2-3 kč (pití,nějaká tyčinka...) a budou spokojení..Zvýšení počtu cestujících znamená zelenou kartu pro trať a pak třeba i sždc sáhne do kapsy a řádně zainvestuje.A argumenty typu,že na krátkou trať je to zbytečné neberu.Právě že kratší lokálky jsou celkem ohrožené a je nutno si zákazníka hýčkat a ne ho vozit v plechové krabici s kyselým ksichtem průvodčího.
07.06.2007 (16:41)  
babilon: Jak už jsem psal jinde, tak by bylo hlavně dobré přetáhnout něco z autobusů.
To občerstvení jsem pochopil jako v ceně jízdného, takže proto se mi to moc nezdálo a prodávat to? No nevím. Asi si sem tam někdo něco koupí, ale na nějaký obchodní trhák bych to neviděl. Přece jenom je to dost krátká trasa a hlad se dá zahnat večeří doma a ne bagetou ve vlaku (to berte jako příklad). Dejme tomu, že to ale pozvedne komfort žel. dopravy.
07.06.2007 (16:25)  
Pavel Z: Občerstvení ve vlaku (bageta, pití) nebude zadarmo, zvládne ho roznášet průvodčí, takže jestli se to projeví ne ceně dotace, tak jedině směrem dolů.
07.06.2007 (16:21)  
Desiro sice chce jezdit přes Rudnou, ale dovedu si představit, že tím budou jezdit lidi z Prahy do Berouna. Pokud jedu na PID, pak je časový rozdíl malý a pohodlí ve srovnání s tlamou, zejména v parných letních dnech, se vůbec nedá srovnat.
07.06.2007 (16:18)  
samlep: Se celkem divím, že už se toho nikdo nechytil. Dva ešusy ve všední dny, je pro zvýšení kultury cestování zahraničních turistů na Karlštejn, sakra málo.
07.06.2007 (16:14)  
waszyn: Já ale netvrdím, že je na tom něco zlého nabízet občersvení ve vlaku. Já jen říkám, že někde (finančně) se tahle nabídka asi někde projeví a pochybuju, že to bude Veolia dotovat z vlastní kapsy, takže to ve finále může zvýšit cenu, za kterou to budou chtít provozovat a tu už třeba objednavatel nebude akceptovat. Pokud si to zaplatí, tak proč ne.
07.06.2007 (16:03)  
Celkem zajímavý potenciál by byly turistické spoje po 171 Desirem do Karlštejna. Přece jen krajina je krásná, na karlík turistů plno, a tlama vyhřátá a rezavá.
07.06.2007 (15:49)  
Na tiskovou zprávu se mi bohužel nedaří dostat. Mám ji od včerejška od jíného zdroje ve formátu PDF.

Středočeský kraj, případně ve spolupráci s ROPIDem přidělil na základní dopravní obslužnost na trati 173 určité množství finančních prostředků a objednal v rámci těchto finančních možností vlaky "na základě potřeb obyvatel", takže celodenní takt není.
Jestliže využije objednavatel nabídky, bude balíček financí větší nebo se bude muset dopravce spokojit se stejným množstvím finančních prostředků ?

Nabídka jízd na HLN je závislá na propustnosti trati.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko