..: Žádná lokomotiva 263 ČD není v současné době v provozu :..

Ilustrační obrázekBrno - České dráhy vlastní 2 lokomotivy řady 263 (dříve S 499.2). Jedná se o stroje vyrobené v 80. letech minulého století. 263 001 se přezdívá "Máša", druhé této lokomotivě u ČD se pak říká "Dáša". Lokomotivy jsou ve stavu DKV Brno, PJ Maloměřice. Lokomotivy řady 263 zajišťují v Jihomoravském kraji vozbu osobních vlaků na trati linky S3 (příp. S2) IDS JMK a posilují tak své kolegyně řady 242 (případně 230).

V loňském roce (květen) postihl požár ve strojovně lokomotivu 263 002. Lokomotiva stála až do konce roku 2006 ve svém depu v Maloměřicích, poté byla předána k opravě do Přerova. Cílem je vozidlo opět uvést do provozního stavu, vrátit do Brna by se mělo v červnu letošního roku. Lokomotiva "Máša" je asi měsíc neprovozní a čeká rovněž na nový trakční motor.

Lokomotivy řady 263 by měly nadále zůstat "dvěstěšedesáttrojkami", k přestavbě na řadu 361 by dojít nemělo. V opačném případě by Brno přišlo o své dvě unikátní lokomotivy - Mášu a Dášu.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 25.4.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel RIS  mail  
26.04.2007 (8:35)  
Díky všem, kteří tyto zprávy podporují....

Omlouvám se všem, kterým tato zpráva příjde zbytečná, nepřesná apod.

Je mi jasné, že některé lidi to nebude zajímat, protože nejsou z JMK, o lokomotivy se nezajímají apod., ale určitě by se našel i ten, koho to zajímá.

Abych vyhověl některým spoludiskutujícím, tak se pokusím upravit některé výrazy tak, aby byly dle jejich představ.
26.04.2007 (8:30)  
Články z vlastního pozorování jsou vždycky přínosem. A drobné nepřesnosti se u nich tak trochu očekávájí, neboť pozorování není nikdy 100%. Ale taky bych měl výhradu k používání slova vůz pro lokomotivu. Na iDnes bych to ještě pochopil, ale tady, tady je přece první liga. :)
registrovaný uživatel Flexo 
26.04.2007 (8:25)  
Adam Jo, dupejte ho za takové kraviny a vysere se vám na to. A pak si budete zase moci v klidu číst Adysovy kopíráky, kde je těch chyb ještě více.

To bude neštěstí nemoct si na internetě přečíst, že u ČD jsou dvě lokomotivy řady 263 a jedna z nic nejezdí. Taková informace by mi fuckt chyběla :-)))
26.04.2007 (8:22)  
Na 250 na Tišnov v ranní špičce jezdí vlak každých 20 minut v obou směrech!
Ano já s Preclou atd.. jakožto "Team 250" leccos závidíme trati 260 jak již bylo řečeno třeba ty vlaky kategorie EC/IC ale s tím nic nenaděláme.. Ale myslím si že obsazenost na 260 a na 250 v ranní špičce je stejná, né-li na 250 vetší. Ale mluvím pouze o úseku Tišnov Brno.
Jinak doufám že se "naše" 263 brzo dají do kupy...
registrovaný uživatel ladik 
26.04.2007 (4:42)  
aspon ji poopravit a jednu do muzea
26.04.2007 (1:02)  
Vidím, že nejen 260 žárlí na 250, ale dokonce i naopak :) Např. vlastním pozorováním na hlavním nádraží a v Židenicích jsem zjistil, že osobní vlaky na 260 jsou podstatně obsazenější než na 250, přeso jezdí na Tišnovce ve špičce vlaky s menším intervalem - tentokrát žárlím já!
26.04.2007 (1:01)  
To Happy: Opak je pravdou. 263 je pro prestavbu na 363 lepsi, ma totiz transformator. Staci "jednoduse" doplnit stejnosmernou cast.

Pro rejpaly vseobecne: Mame v klubu takove pravidlo - kritizuj az to dokazes lepe. Takze pani kritici - predvedte se!!!
registrovaný uživatel Precla 
26.04.2007 (0:23)  
A já už s Depresemi, že sem už dlouho neviděl svoji oblíbenou mašinku. Poslední tři týdny sem marně na nádraží v Tišnově vyhlížel 263-001 a doufal, že jí uvidím, místo toho jen tipická souprava s 242(popř. 230, nebo 240) + 5(4) Bdmtee, nebo 560 .. Už sem žárlil, že jí předali na trať 260 ( podobně jako to udělali se všemy vlaky EC, IC např. Hungárií).. Už se jen těším, až sní zase pojedu. ( mimochodem, tu fotku sem nahrával do systému já =) )
26.04.2007 (0:18)  
A co to je, to 262? Jednosystemove stridave, nastupce laminatek?
26.04.2007 (0:05)  
Jak už bylo řečeno, mezi lokomotivou a vozem je propastný rozdíl - to za prvé. Za druhé: 263.002 postihl požár ve strojovně, zatímco trakční motory jsou umístěny v podvozcích. Za třetí: jakým způsobem posilují 263 plechovky? Když nejezdí 263, jsou 242 slabší?

Atakdál. Já RISovi neděkuji, není za co. Takové články moc přínosné nejsou, spíš naopak.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko