..: Zkoušky různého řazení motorových vozů 854 v okolí Brna :..

854Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.

Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 21.4.2007 (22:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
22.04.2007 (19:44)  
Přemku nevim jak dopodrobna znáš katry(854) ,ale ty řaděj z 1. měniče na druhej ve 30km/h (samozřejmě si můžeš manualně řadit dřív) a v 60km/h (druhej je taky dobrý si občas podržet) se řadí na třetí hydrodynamický měnič. A osobně můžu říct že s jednim vozem je to na koridoru letadlo.
A právě na rozjezdu se po 854kách nesmí chtít moc (neni to přece žádnej el. přenos výkonu) ale od těch 80km/h (pokud na to nespěcháš) tam těch 1420-1460ot/min můžeš dát i 120km/h (pokud tam neni mutující netahající převodovka a kopec nahoru)
registrovaný užívateľ RIS  mail  
22.04.2007 (19:29)  
@ld@ : no, spíše se uvažuje o trati 244, kde jezdí 850+050 a tak... ale vše je zatím utopie.Čas ukáže, co bude v Brně.Plánují se Regionovy, s Desirem moc nepočítám, s nějakou 675, či x44 také nee, no uvidíme... má proběhnout nějaká velká obnova VP železničních vozidel na JM, tak jsem zvědav.Jestli se počítá jako reko i to, že se očalouní sedačky a podvozek projde kontrolou...
registrovaný užívateľ @ld@  mail  
22.04.2007 (18:18)  
ris:hmmm už vidím jak ty 814 jezdí místo spěšných na Vláře :D
registrovaný užívateľ RIS  mail  
22.04.2007 (14:56)  
No 843 jsou vlaky, které se snad každý grafikon stěhují jinam.V Brně uvítám každou 843 a 854, takže mě je to jedno, ale kdyby nám časem opět dodali nějakou 843 (byť třeba jen na jeden rok) nebo další 854, budu jen rád.

Už se přemýšlí nad náhradami 850, takže každý motorák navíc bude zřejmě znamenat konec pro nějakou 850, protože udržovat je v provozu je již hrozné.Prý už někdo vymyslel, že za soupravu 850 s 1 vozem Bmx je super náhrada 814.2+014+814.2 (co se týče kapacity), tak jsem zvědav :-)
22.04.2007 (13:48)  
Tohle už je praxe ČD. Převést vlak z místa A do místa B, oznámit, jak rychle dochází k modernizaci parku v místě B a o tom, že naopak v místě A je o jeden moderní vlak méně zamlčet. Příkladem může být např. přemístění 843 z Děčína do Liberce. No a teď ty 854 mají být údajně přemístěny z Liberce do Brna....
22.04.2007 (11:14)  
Nevite někdo co má větší spotřebu???Jesli 843 nebo 854???
22.04.2007 (10:43)  
Podle mýho teda z ustí nad orlicí do Pardubic musí je tech 120kmh poněvdž tam je přes 10 promil klesaní.Ikdyž jako na rozjezd 854 je dobrá,ale jako, že při 50 kmh(+-10 kmh podle výkonu) se řadí poslední měnič.Ono by se to rozjelo na 120 i s Btn,ale ta spotřeba by byla tak vysoká a trvalo by to dlouho.Strojvedoucí šetří naftu.Ono je lepší to hnát 80kmh na 5 km useku než to rozjíždět na 100kmh ,poněvadz rozdíl není vic jak 1 minutu.
registrovaný užívateľ RIS  mail  
22.04.2007 (10:20)  
Qaws: pokud to byla Rozárka (854 222-7), tak by mě to ani nepřekvapilo, už se jí to stalo.
registrovaný užívateľ Dery 
22.04.2007 (10:02)  
Stehrob: určitě, mají jít do každého kraje.
22.04.2007 (9:39)  
Twix: Ja vim ze jich tu je hodne ale pred par dny tady na Zelpage byl clanek ze v Brne se bude modernizovat vozovy park a prave vozy x54 byly zminene. Nevite nekdo jestli do Brna prijdou nejake regionovy?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko