Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.
Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.
zdroj: vlastní pozorování
954 by od cisla 6 meli mit oddil 1.tridy.
Ja bych na R Liberec - Usti videl radej neco lepsiho nez B a AB, treba Aee, Bee, Bpe, ale vypada to blede, podle novyho navrhu uz nebou liberecaci jezdit na Usti zapad, ale na Usti hl.n., takze pokracovani smerem na Chomutov a Cheb leda s prestupem, kdyz prazak pocka. Neslo by vyuzit ridici vozy 954 k tomu, aby se v Usti navesily na R Praha-Cheb treba vozy bez motoru (954+054)???
Na R Ústí-Liberec normálně klasiku brejlu +4xB a je to to nejlepší co mohou udělat.Kdybych si měl vybrat tak klidně bych k tomu dal příplatek jako za Ecko než jet takovou dálku šukyšnekem.Aspon by tou stovkou švihalo než těch 80 to i se svou škodovkou jedu 120
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.