..: Zkoušky různého řazení motorových vozů 854 v okolí Brna :..

854Brno - Jihomoravští fandové železnice a motorových vozů 854 si jistě v poslední době mohli přijít na své. Konalo se totiž hned několik zkušebních provozů. Zkoušena byla například varianta 854 209 + 054 303 + 054 248 + 954 003 + 054 286 + 854 203, která jela z Brna hl. n. do Zastávky u Brna. U vozu se hodnotilo chování soupravy v terénu a komfort, který souprava nabídne cestujícímu.

Druhý den vyjela souprava ve složení 742 + 4x vůz Bmx (050) a na konci vlaku byl řazen vůz 854 206-0. To se odehrávalo opět na trati linky S4, která vede z Brna do Náměště nad Oslavou, resp. do Kralic nad Oslavou. Výsledky zkoušení dokázaly, že 854 je silný kůň, který utáhne několik vozů v náročném terénu, bez snížení komfortu pro cestující.

zdroj: vlastní pozorování


RIS Poslat mail autorovi | 21.4.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Pavel Šturm  mail  
26.04.2007 (7:55)  
A to by měla Plzeň dostat k novému GVD další 854.
25.04.2007 (19:10)  
954 006 zvaný a pokřtěný OBELIX byl předán do Plzně se slzami v očích se dalo pozorovat jak nádherně umytý Obelix zkouší komunikaci s kdysi pražským 854 024 (dnes z Plzně), kde ani není vidět že strojovna je natřená na žluto.
registrovaný uživatel happy 
24.04.2007 (11:23)  
První třída má být od čísla 9
24.04.2007 (0:02)  
Jen tak mimochodem autobusy nedostavají 50% od statu na nový.Ale jen max. 15% .A na regionovy se taky dostavaj dotace 10-15%.Nevim presne.
registrovaný uživatel asav 
23.04.2007 (22:02)  
Venca Gurán: promin, o useku Decin-Usti to bylo pro Twixe.
954 by od cisla 6 meli mit oddil 1.tridy.
Ja bych na R Liberec - Usti videl radej neco lepsiho nez B a AB, treba Aee, Bee, Bpe, ale vypada to blede, podle novyho navrhu uz nebou liberecaci jezdit na Usti zapad, ale na Usti hl.n., takze pokracovani smerem na Chomutov a Cheb leda s prestupem, kdyz prazak pocka. Neslo by vyuzit ridici vozy 954 k tomu, aby se v Usti navesily na R Praha-Cheb treba vozy bez motoru (954+054)???
23.04.2007 (20:36)  
opravuji překlep D2/1
23.04.2007 (20:34)  
M854 má na "Sněžníku" dle SJŘ 501 stanoveou rychlost 120 km. Samostatný M854 je schopen jet na stoupání 20 promile rychlostí 120 km/h (D2/2).
23.04.2007 (19:26)  
Mates:ne busový společnosti dostávají něco okolo 50%.To když by měli dostat ČD za nový Desiro či něco jiného za 80 mega,tak cena bude 40 stejně jako za 3 vozovej regiošukafon.Mě to nevymluvíte když 814+914 stojí 20 tak 814+014+814 bude stát minimálně 40 mega.Já bych za remotorizaci 40 mega nedal ani náhodou.
Na R Ústí-Liberec normálně klasiku brejlu +4xB a je to to nejlepší co mohou udělat.Kdybych si měl vybrat tak klidně bych k tomu dal příplatek jako za Ecko než jet takovou dálku šukyšnekem.Aspon by tou stovkou švihalo než těch 80 to i se svou škodovkou jedu 120
23.04.2007 (14:58)  
Asav: Na osobáky se 854 nehodí, protože hydromechanika není nic moc na rozjezdy. Tyhle vozy koncepčně patří na spěšňáky a rychlíky. Při současném systému dotování jsou spěšňáky téměř mrtvá záležitost, ale podle mě by to chtělo, aby kraje místo části osobáků obědnávali spěšňáky. Nebo, aby je obědnával stát místo některých rychlíků, který stejně zastavají tam, co dřív zastavovali spěšňáky.
registrovaný uživatel JnR 
23.04.2007 (13:48)  
VB: Pokud budou 854 jezdit na 240, tak rychlost 120 km/h stejně nevyužijí. Já jsem viděl 054 s novými potahy.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko