..: Společnost Pars nova získala cenu města :..

Ilustrační obrázekŠumperk - V sobotu 30.3.2007 převzala šumperská společnost Pars nova Cenu města Šumperka za rok 2006 v kategorii Podnikání za dlouholetou vynikající činnost v oboru železničního průmyslu, za úspěchy v oblasti modernizací kolejových vozidel jak na poli vývojovém, tak při jejich realizaci a v následně získaných zakázkách.

Jak informuje společnost Pars nova ve své tiskové zprávě, cena města Šumperka je významným oceněním především pro její zaměstnance a spolupracovníky za jejich dlouhodobou zodpovědnou a náročnou práci. Toto významné ocenění navíc přichází v roce, kdy si společnost připomene významná výročí, a to 60 let od zahájení výstavby závodu a 55 let od zahájení provozu. Pars nova tak úspěšně navazuje na dlouholetou tradici svého předchůdce bývalých železničních opraven a strojíren ŽOS Šumperk.

Ilustrační obrázekDíky novým projektům a dodávkám železničních vozidel pro České dráhy a dodávkám tramvají pro řadu měst si Pars nova drží i v letošním roce své významné postavení jednoho z největších zaměstnavatelů v regionu. Pars nova jen v loňském roce přijala 219 nových zaměstnanců a vzhledem k dalším zakázkám a připravovaným projektům předpokládá nábor dalších zaměstnanců. Největším projektem společnosti Pars nova je dodávka motorových jednotek Regionova pro ČD. Motorová částečně nízkopodlažní jednotka ř. 814 – 914 s obchodním názvem „Regionova“ vznikla modernizací vozů řady 810 a přípojných vozů ř. 010.


Ilustrační obrázek Prototyp Regionovy byl představen na podzim roku 2005 na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně a získal dvě ocenění – prestižní Zlatou medaili MSV Brno a Cenu Technického týdeníku. Po podepsání smlouvy s akciovou společností České dráhy v dubnu 2006 se naplno rozběhla sériová modernizace vozů řady 810 a 010 na částečně nízkopodlažní dvouvozové soupravy sestávající se z motorového a řídicího vozu. Touto soupravou zúročuje Pars několikaleté úsilí v oblasti modernizací vozidel regionální dopravy zahájené v roce 2001 motorovým vozem ř. 812, tzv. „Esmeraldou“. Ze 100 objednaných souprav, které by měly být dodány do konce roku 2008, již Pars nova předala do provozu ČD celkem 19 motorových souprav.

V současné době se v Pars nova realizují i další modernizační projekty. Pro České dráhy společnost modernizuje nevyužívané poštovní vozy na řídicí vozy ř. 954, kterých by měla dodat celkem 19 kusů do konce roku 2008.

zdroj: Tisková zpráva Pars nova


JRtrain Poslat mail autorovi | 12.4.2007 (5:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Vozidla Reportáže

Další z regionu ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
12.04.2007 (11:20)  
No Pars s tou kvalitou mel problemy vzdycky, snad se to lepsi. I u tramvaji byly problemy. Myslim si, ale, ze s prichodem Varii uz toho tolik nezmodernizuje. Vetsina tramvaji je v zakladu zmodernizovana a dalsi uz pujdou na znizkopodlazneni.

Jinak je, ale dobre, ze je takovej vyrobce v Sumperku, resi se problemy s nezamestnanosti. Jen by mne zajimalo co budou delat po roce 2008, pokud tedy nebude dalsi zakazka na Regionovy.

BTW: Kolik teda ma byt tech Regionov? Nekde se pise 100, nekde 130. A kolik ma byt dvoudinych a kolik tridilnych?
12.04.2007 (10:48)  
Tak já už minule viděl regionprimu 020 a další jela 3 dílná na zkušební okruh.Bude jich celkem dost,mě osobně se nepáčí.Já mám rád 854 a 954 škoda že jich není víc.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
12.04.2007 (9:52)  
Jestli dodaj dalších 81 Regionov, tak jich už bude jezdit docela hodně.
registrovaný uživatel Petryk 
12.04.2007 (9:42)  
Já myslím, že to rozhodnutí je skvělý. Než aby posílali vagóny někam do zahraničí na modernizaci, tak se pokusili celkem úspěšně rozjet tohle u nás. Tím pádem prachy zůstali v Čechách, lidi maj práci a bojuje se tím proti tomu, aby se Čechy staly jen montážní zemí bez vývoje... Přes porodní technické problémy je v globálu pro stát jednoznačně pozitivní záležitost...
registrovaný uživatel happy 
12.04.2007 (8:49)  
jj co si čd objednaly,to mají.Jinak pokud opomenu regionohu,tak tam dělají slušné modernizované tramvaje,aneb ze šrotu T3 se dá udělat v celku solidní vozítko.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
12.04.2007 (8:45)  
Já jim fandím, protože se nebáli a vzali příležitost za pačesy. Kvalita práce je odpovídající cenám modernizací. V úterý jsem byl v Šumperku, a koukal jsem Parsu přes plot - nejvíce mě zaujaly dvě hromady odřezaných čel 810, navršených na sobě. Zkusím to příště vyfotit :o)

Čili jen tak dál, nenechte se odradit slepými výštěky posměváčků a závistivců, kteří vidí jen (ne vždy hned na 100% funkční) finální výsledek.
12.04.2007 (7:25)  
.. je to nejlepší opravna železničních vozidel v Šumpeku :-)
12.04.2007 (7:14)  
Tak nevím jestli to stihnou všechno dodělat do konce roku 2008. 81 souprav a ještě ty řídící vozy 954. :o)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko