..: Nehody na přejezdech - mrtvý v Krnově, opilá řidička na Lounsku :..

Ilustrační obrázekKrnov - Ve čtvrtek odpoledne došlo ke střetu osobního automobilu s nákladním vlakem na železničním přejezdu v Krnově. Dvaasedmdesátiletý řidič je těžce zraněn, jeho spolujezdec nehodu nepřežil.

Louny - Opilá řidička s 2,34 promile alkoholu v krvi riskovala život svůj i své pětileté dcery na přejezdu u Lišan na Lounsku. Při střetu s lokomotivou naštěstí vyvázly jen s lehkými zraněními.

Ke střetu v Krnově došlo na přejezdu mezi stanicí Krnov a zastávkou Krnov Cvilín v zahrádkářské oblasti. Přejezd byl pouze zabezpečen výstražnými kříži a dopravní značkou "Stop, dej přednost v jízdě". Jak sdělil Novinkám mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar, dosavadní šetření naznačuje, že řidič tuto značku nerespektoval a vjel přímo pod nákladní vlak. Škoda na automobilu byla předběžně vyčíslena na 25 tisíc korun, na vlaku v řádech tisíců korun. Provoz mezi Krnovem a Opavou byl obnoven odpoledne před sedmnáctou hodinou.

Na přejezdu u Lišan na Lounsku nerespektovala opilá řidička světelné ani zvukové signalizační zařízení, objela závory a vjela na přejezd, když místem právě projížděla lokomotiva, do které narazila. Třicetiletou ženu i s dcerou odvezli záchranáři k ošetření do nemocnice v Žatci. Škoda na automobilu je odhadována na 60 000 korun, poškození lokomotivy na 20 000 korun.

České Velenice - s těžkým zraněním skončil řidič auta, který se před půl šestou střetl na přejezdu mezi Novými Hrady a Českými Velenicemi s osobním vlakem. Přejezd je vybaven světelnou a zvukovou signalizací. Souprava jela na trase České Budějovice - Gmünd.

Zdroj : Novinky , Ilustrační foto


JRtrain Poslat mail autorovi | 5.4.2007 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Moravskoslezský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
05.04.2007 (20:04)  
45 kmh staci a neni rozhodujici, jestli vlak jede pomalu nebo rychle. Porad je o dost tezsi nez ty (ledaze bys mel audi A8 - to vypada na poradne bezpecny auto:-))
registrovaný uživatel M 
05.04.2007 (20:02)  
Jak jsem napsal - pokud by v mytnych branach byly kamery, tak na dalnici kolona 130. MOzna by to pak prineslo vic skody nez uzitku, ale 130 by se udrzela. nechapu to tvoje "lidi by si na to zvykli"... Jediny, na co by si zvykli by bylo to, ze by to udelali jednou...
Kdyz si napalis kulku do hlavy, tak to taky neojebes, dokonce si na to asi ani nezvyknes. Blby je, ze by se ozyvali hlasy volajici po policejnim state (protoze je to opruz, kdyz stat kontroluje dodrzovani zakonu) a objevili by se takovi jako ty - tj. volajici po prevenci a odmitajici represi...

Senna byl kurevsky dobrej ridic a zabil se v aute, presto si kazdej ridic rika, ze je nejlepsi na svete. Tady proste zadna osveta nepomuze (a hlavne dlouhodobe nepomaha), ale jestli si myslis, ze si zvyknes na "kulku v hlave", tak si to mysli. Ja ti rikam, ze zvyknout si muzes, ale budes pesak a auto bude stat na policejnim parkovisti...

PS: jezdim 50/90/130? Ne, nejezdim... Jezdim 130+ v listopadu na Vysocine kdyz prsi? Ne nejezdim... Jezdim 50+ meste na mistech, kde mijim vchody do baraku? Ne, nejezdim... Presto na obou mistech potkam spoustu lidi, co si na toho Sennu (cest jeho pamatce a omlouvam se mu, ze ho pouzivas ve spojistosti s takovyma magorama) hraji a tahle ozrala krava byla presne tento pripad. Beru, ze nekdo jede 55, beru, ze nekdo zapomene rozsvitit. Mezi tema zavorama se ale nepropletla nahodou a tech 1,3 promile asi taky nemela z Bromexinu
registrovaný uživatel José 
05.04.2007 (19:53)  
Tom: jenže někdy ten výpravčí rozumný není. Jsem z Nejdku u Karlových Varů - máme tam přejezd ovládaný výpravčím - mmch na celkem frekventované cestě - a vždy bliká 5 min před příjezdem vlaku. (někdy i více) - a to na naší trati jezdí vlaky závratnou rychlostí 45 kmh
registrovaný uživatel José 
05.04.2007 (19:50)  
Deadeye: jasne, ale drazni urad by mel stanovit taky maximalni dobu. Protože někdy je to děs. (viz Pha-Hradčanská,-to není přejezd, to je blok dopravy.)
registrovaný uživatel Jim  mail  
05.04.2007 (19:49)  
M,Deadeye: Takze se udela nejaky super tvrdy zakon, na mesic bude klid, pak si lidi zvyknou nebo zjisti jak to obechcavat, a jsme tam kde jsme byli
registrovaný uživatel Tom  mail  
05.04.2007 (19:47)  
na 7 vteřin to asi nejde no..prostě je určena předzváněcí doba podle traťové rychlosti a délky přejezdu a ta se dodržet musí.
A tam kde je dost dlouhý úsek na předzváněcí dobu, tak tam je PZZ ovládáno jízdou vlaku. Ale pokud je úsek kratší, no tak se to ovládá postavením návěstidla.A pokud je ve stanici celkem rozumný výpravčí, tak to postaví těšně před odjezdem...
05.04.2007 (19:45)  
Jose: To by snad mel urcit drazni urad na zaklade bezpecnosti. To neni otazka komu by se to jak libilo.
registrovaný uživatel M 
05.04.2007 (19:45)  
Tak co ja vim... Ber, ze behem tech 7 vterin bys to musel projet nebo zastavit a oranzova na normalnim semaforu neni meritko, protoze na krizovatce se auta rozjizdejou, takze i kdyz ti to v te krizovatce nevyjde (jsou takovy, kde je to bud na svisteni gum a riziko, ze to ten za mnou zabrzdi o me nebo na prujezd na zacatek cervene), tak ti z boku nejsou v krizovatce hned, ale musi se rozjet. Krome toho, ze 7 vterin to treba kombajn neprojede...
Takze: Pul minuty ?
05.04.2007 (19:41)  
Ano, dlouhe cekani leckoho nasere, nicmene 7 sekund je malo a za druhe: I kdyby tam to svetlo blikalo 7 minut dopredu, jednou blika a gumkol ma stat. Konec, finito, kdo neuposlechne, mastna pokuta, kdo ma to stesti a prezije nehodu, zavrit, sebrat ridicak a nechat zaplatit skodu.
registrovaný uživatel José 
05.04.2007 (19:40)  
M: a vlastně i ostatní - malá anketka:
jaký by byl podle vás ideální čas mezi začátkem blikání přejezdu a průjezdem vlaku??
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko