..: Nehody na přejezdech - mrtvý v Krnově, opilá řidička na Lounsku :..

Ilustrační obrázekKrnov - Ve čtvrtek odpoledne došlo ke střetu osobního automobilu s nákladním vlakem na železničním přejezdu v Krnově. Dvaasedmdesátiletý řidič je těžce zraněn, jeho spolujezdec nehodu nepřežil.

Louny - Opilá řidička s 2,34 promile alkoholu v krvi riskovala život svůj i své pětileté dcery na přejezdu u Lišan na Lounsku. Při střetu s lokomotivou naštěstí vyvázly jen s lehkými zraněními.

Ke střetu v Krnově došlo na přejezdu mezi stanicí Krnov a zastávkou Krnov Cvilín v zahrádkářské oblasti. Přejezd byl pouze zabezpečen výstražnými kříži a dopravní značkou "Stop, dej přednost v jízdě". Jak sdělil Novinkám mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar, dosavadní šetření naznačuje, že řidič tuto značku nerespektoval a vjel přímo pod nákladní vlak. Škoda na automobilu byla předběžně vyčíslena na 25 tisíc korun, na vlaku v řádech tisíců korun. Provoz mezi Krnovem a Opavou byl obnoven odpoledne před sedmnáctou hodinou.

Na přejezdu u Lišan na Lounsku nerespektovala opilá řidička světelné ani zvukové signalizační zařízení, objela závory a vjela na přejezd, když místem právě projížděla lokomotiva, do které narazila. Třicetiletou ženu i s dcerou odvezli záchranáři k ošetření do nemocnice v Žatci. Škoda na automobilu je odhadována na 60 000 korun, poškození lokomotivy na 20 000 korun.

České Velenice - s těžkým zraněním skončil řidič auta, který se před půl šestou střetl na přejezdu mezi Novými Hrady a Českými Velenicemi s osobním vlakem. Přejezd je vybaven světelnou a zvukovou signalizací. Souprava jela na trase České Budějovice - Gmünd.

Zdroj : Novinky , Ilustrační foto


JRtrain Poslat mail autorovi | 5.4.2007 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Moravskoslezský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
08.04.2007 (22:31)  
A predzvaneci dobou myslite opravdu predzvaneci dobu, nebo priblizovaci dobu?
registrovaný uživatel Tom  mail  
07.04.2007 (21:37)  
Flying Scotsman:
Jo napsal jsem to asi blbě, ta předzváněcí doba se počítá podle délky přejezdu a rychlosti nejpomalejšího a nejdelšího vozidla..Podle traťové rychlosti závistí umístění přibližoacích úseků v kolejových obvodech...
registrovaný uživatel M 
07.04.2007 (19:46)  
Miril jsem to nekam tam, ze jestli se da zmena udelat pri "zdechnuti", tak jestli je nutne to padani zavor, kdy vlak stoji ve stanici

Ale diky!
07.04.2007 (19:16)  
Když zdechne vlak ve stanici tak, že nestojí na přejezdu, tak se všechno "shodí" a přejezd se otevře.
Pokud je na to přejezd technicky uzpůsoben, tak se dá dálkově vypnout, takže když "chcípne" vlak před přejezdem může provést výpravčí nouzové otevření (zhasnutí signalizace).

Tohle by potřebovalo podrobný rozsáhlý pokec.

Stejně tak to udělá v případě, že se bude nějaká MUVka nebo "drátenický" motor pohybovat v tom úseku delší dobu. To vozidlo ovšem nesmí jet dál než k tomu přejezdu a musí se vrátit do stanice nebo se jízda přes takový přejezd musí uskutečnit podle ustanovení D2.
registrovaný uživatel M 
06.04.2007 (23:55)  
BTW - Jak se postupuje, kdyz ten vlak ve stanici "zdechne"? To jsou zavory dole behem cele doby opravy?:-)
registrovaný uživatel Stoupa  mail  
06.04.2007 (19:12)  
to JRTrain

Jirko, taky si nedej Bože myslíš, že oproti Tvému, a zejména mému mládí došlo k určitému zrychlení odbavování na přejezdech provedení od té doby, co nejsou obsluhovány manuálně a na "odhlášku"? Přednost dráhy je pro mne bez diskusí, počkám. Mrzí mne, když (doufejme krátkodobá technická nedostatečnost) neumožní otevření přejezdu po průjezdu vlaku. Připouštím, že posun na zhlaví stanice s přejezdem (např. Mělník, směrem Všetaty) je v pátek odpoledna na infarkt. Ale i tu - dráha má přednost.
editor nebo admin ŽP JRtrain  mail  
06.04.2007 (17:32)  
možná by nebylo k zahození si připomenout jednu věc a to že dráha nekříží silnici ale silnice dráhu,kde dráha má prim. z toho tedy vyplývá, ženetřeba tlačit na dráhu bay to a to, ale na stát a kraje, aby gumokolům postavili nadjezdy podjezdy atd
ale už jsem to tu psal, i z nadjezdů se rádi kamioni podívaj na koleje ;-)
registrovaný uživatel M 
06.04.2007 (17:30)  
"mládenci, na dráze není nic tak důležitého, aby to nemohlo počkat".

Takze proste "Casu dost", vzdyt to rikame porad:-)))
registrovaný uživatel Afgy  mail  
06.04.2007 (15:07)  
To je pořád to samé v bleděmodrém. Nedal přednost... Objel závory... Nerespektoval světelné a zvukové zařízení... To jsou všichni ti lidé tak pitomý???
registrovaný uživatel milos  mail  
06.04.2007 (13:13)  
si tak vzpominam na prejezdy na Kladne - na jednom prejezdu hned vedle stanice Kladno (silnice na Kožovou horu) - se stalo klidne i ctvrt hodiny, protoze se zaviral i kdyz se sibovalo, do toho projel motor od kralup, pripadne vlak na rakovnik. kdyz se klacky zvedly, tak kolikrat stacila projet jen pulka vznikle kolony a sly zase dolu na novo... :- ))) prostal jsem tam vecnost v busu z kladna na unhost. a tech lidi, co se tam vydalo na vlastni pest klickovat po kolejich co tam zarvalo... :- ))
a o kilometr dal na stejne trati (Kladno - Kladno město) jsou u zimaku da prejezdy celkem dost frekfentovanych silnic, sukafon tam prolitne osmdesatkou sranky, ktere zacnou blikat snad pet vterin predem a klacky dopadnou dolu pomalu stejne s vlakem a za naraznikem jdou hned nahoru. Vzdycky me to tam fascinuje, rychlejsi sranky jsem jeste nevidel
06.04.2007 (17:30)  


jako kluk si pamatuju podobný přejezd v Chebu (dnes tu již není), ručně stahovaný a zde se jenom šíbovalo, takže 10 - 15 minut dole, chvilku nahoře a tak dále dokola ;-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko