Praha - ČSA oznámily, že hodlají ukončit spolupráci s ČD. Důvodem je údajně nízký zájem o návazné jízdenky (k letenkám) do Pardubic, Olomouce a Ostravy vlaky SC Pendolino. Službu prý využívají pouze 2 lidé denně, přičemž v každém spoji je nabízeno 8 míst v rámci rezervačního systému ČSA. ČD hodnotí spolupráci pozitivně a ČSA prý nevznikají žádné další náklady, mimo přeúčtování ceny jízdenky 1. třídy v odpovídající vzdálenosti. ČSA vadí (mimo nízké vytíženosti), že musí platit svým cestujícím náhrady za spoje, které byly zrušeny. ČD věří, že spolupráce bude zachována, ale v případě opačného rozhodnutí ČSA, hodlají využít zkušeností a oslovit jiného leteckého dopravce. Případné ukončení se nijak nedotkne provozu vlaků SC Penodlino ani Airport Expressu.
Prostě ČSA vám ochotně prodá například letenku Pardubice - Nový Jork s "mezipřistáním" v Praze.
Pokud se spolupráce ukončí, nebude (přinejmenším společností ČSA) SC Pendolino (a "letiště Olomouc a Pardubice") nabízeno klientům letecké dopravy.
Nevím, čemu se ČSA diví. Zkoušel jsem si kdysi vyhledat v jejich rezervačním systému stejnou letenku, jednosměrnou, jednou do prahy a jednou až do ostravy vlakem a ta do ostravy byla dražší o 750 - 800Kč, takže je jasné, že většina lidí si spíše koupí jízdenku samostatně, když stojí 600, včetně AE dejme tomu 650Kč.
Naopak bych si možná, třeba kvůli sbírání mil, rád koupil letenku praha ostrava hl. n., místo vlakové jízdenky, ale tohle se mi nikdy nepodařilo na internetu zabookovat.
Netusite nekdo, jak moc je vyuzivan Airport Express? Jeste kdyz jezdil ze stanoviste MHD autobusu v Holesovicich, jezdil temer prazdny...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.