..: Oficiální předání jednotek Regionova do rukou Moravskoslezského kraje :..

Křest loga Moravskoslezského krajeNový Jičín - Dnes byl zástupcům Moravskoslezského kraje oficíálně předán pár jednotek Regionova, konkrétně čísla 814 020-4 a 814 021-2. Od tohoto okamžiku budou nasazovány na osobních vlacích na tratích 278 a 279, kde by měly nahradit své předchůdce - motorové vozy řady 810. Poprvé také byla odhalena loga, jež jsou součástí projektu "Regionovou Vaším krajem" - ten má za úkol propagaci kraje, turistického ruchu a ekologické železniční dopravy.

Stalo se tak na nádraží Nový Jičín - město za hojné účasti odborné i laické veřejnosti, mj. tiskového mluvčího Českých drah Aleše Ondrůje, generálního ředitele společnosti Pars Tomáše Ignačáka, zástupce hejtmana kraje Pavla Drobila, náměstka ředitele ČD pro osobní dopravu Jiřího Koláře a starosty města Nový Jičín Ivana Týleho, kteří také dostali příležitost ke krátkým proslovům. Veskrze se hovořilo o důležitosti kraje v infrastruktuře ČD a nutnosti nasazování moderních vozidel, ale došlo i na historická fakta ohledně historického (ne)napojení Nového Jičína na hlavni trať (270, pozn. autora) či lidové pojmenování Regionovy obyvateli města - "Suchdolino". Křest loga propagujícího region v rámci projektu "Regionovou Vaším krajem" byl poslední "statickou" částí programu.

Ilustrační obrázekNásledovala prezentační jízda obou spojených jednotek do Suchdola nad Odrou a zpět, která však byla provázena jednou nemilou patálií. Při příjezdu do Suchdola nad Odrou došlo k poruše na komunikačním rozhraní mezi jednotkami, která zastavila soupravu přímo na přejezdu, jenž byl tímto zablokován. Vada byla po několika minutách odstraněna a po několika metrech se vlak ocitnul ve stanici. Po návratu do Nového Jičína byly soupravy rozděleny, načež 814 020-4 byla přepravena do depa v Suchdole nad Odrou, zatímco její sestra 814 021-2 pokračovala již jako Os 13363 do Suchdola n. O. v rámci (od dneška) pravidelného výkonu.

Pro úplnost dodáváme, že Regionova jezdí na Novojíčínsku od února, viz. zpráva z 19.2.2007. Do Moravskoslezského kraje přijdou ještě další dvě Regionovy, avšak zatím nejsou známy přesnější informace - tedy kdy a kam.

Hostesky u Regionovy Polotovar a finální výrobek Logo 020+021 Boční logo

Martin Grill Poslat mail autorovi | 9.3.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
09.03.2007 (21:32)  
No jo, došlo na historická fakta. Jsem zvědav, jestli taky někdy dojde na to propojení. Ona je to dost podstatná nevýhoda, zvlášť když je kam napojovat. Skrz to pak jde jen po silnici, a kdeže jsou slova o páteřní železnici.
09.03.2007 (21:29)  
Sc-pinda:děkuji za pochvalu.Titul Mgr.není k zahození.Jsi galantní.
registrovaný uživatel tgw 
09.03.2007 (21:28)  
Venca Burgán ha ha co že to je?No určitě se s tím zkusím svést,abych porovnal 810 s 814.Pohodlnější to asi bude více než 810,Ale ten pojezd!!Drnc Drnc a ty zatáčky skříííííp.Na to se ´´těším´´asi nejvíce .Škoda že to nemá čtyřnápravové podvozky.Hopsáš v tom jak koza!!Taky jsem zvědavý na motor na akceleraci.A jak s toho lítaj součástky ve skoro 80 km h.
09.03.2007 (21:16)  
Sc-pinda:No právě to má stejné služby jako popisovaná škodovka.Nebo jsi další expert co říká že 814 je nové moderní vozidlo???
Takovou škodovku měl kámoš-novej volant,vzduchovej filtr,sedačka z renaultu,rádio i na CD a přesto byl rád,že se jí zbavil,stejně jako já.Jo a jentak mimochodem ty 120 maj v techničáku 130,140km/h.Regiošukyhovna pouhých 80.Tu 80 pojedu i s namazaným řetězem na kole z kopce.tyhle rekonstrukce je cesta do pekel.
Semík:neboj vona tak dlouho nevydrží.Do 10 let je po nich.
registrovaný uživatel Scpinďa  mail  
09.03.2007 (21:07)  
Venca Burgán: Zalez do díry!!! To nezáleží na tom, jakýho to je původu,ale na tom, jaký to má sluzby atd...
registrovaný uživatel Semík  mail  
09.03.2007 (21:04)  
No jestli jich má být 100 tak máme pětinu zasebou. Předpokládám, že si na ně stejně časem zvyknem a stejně je to zvláštní představa, že za 40let to bude přes 80let staré nostalgické vozidlo.
09.03.2007 (20:40)  
regiošukyhovna je přestříkanej starej krám.Je to stejný jako kdybych si přestříkal Škodovku 120 dal novou sedačku a tvrdil jak mám úžasný vozidlo na dalších 30 let dopředu.Příměr s kolem byl take dobrý.Avšak ty pedály by zůstaly stejné a řetěz by se jenom namazal.
Možná má 814 moderní vzhled ale je to jen moderní někde na vyfocení ve stanici.Jízda je s ní horší než v 810 páč je tam hlučnější motor,jen si s tim zkuste svést a uvidíte.Toto vozidlo nepřivítá ani malé dítě co rodičům taky hned říkalo,"to je jen opravený",seděl jsem naproti.Ano na lokálky kde jsou snilý pražce to stačí.Rozpad bude stejnej.
Mám radši 854 než 843 ta je hlučnější,avšak vlečnáky 043 jsou skvělý.
registrovaný uživatel toPIČ 
09.03.2007 (20:14)  
Proč jsi tam nedal nějakou fotku 842, na srovnaní kultury cestování???
09.03.2007 (20:07)  
No ta prví fotka s tím "občerstvením" před nástupem by mohla být v každé zastávce. To by pak ČD měli cestujících
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko