..: Oficiální předání jednotek Regionova do rukou Moravskoslezského kraje :..

Křest loga Moravskoslezského krajeNový Jičín - Dnes byl zástupcům Moravskoslezského kraje oficíálně předán pár jednotek Regionova, konkrétně čísla 814 020-4 a 814 021-2. Od tohoto okamžiku budou nasazovány na osobních vlacích na tratích 278 a 279, kde by měly nahradit své předchůdce - motorové vozy řady 810. Poprvé také byla odhalena loga, jež jsou součástí projektu "Regionovou Vaším krajem" - ten má za úkol propagaci kraje, turistického ruchu a ekologické železniční dopravy.

Stalo se tak na nádraží Nový Jičín - město za hojné účasti odborné i laické veřejnosti, mj. tiskového mluvčího Českých drah Aleše Ondrůje, generálního ředitele společnosti Pars Tomáše Ignačáka, zástupce hejtmana kraje Pavla Drobila, náměstka ředitele ČD pro osobní dopravu Jiřího Koláře a starosty města Nový Jičín Ivana Týleho, kteří také dostali příležitost ke krátkým proslovům. Veskrze se hovořilo o důležitosti kraje v infrastruktuře ČD a nutnosti nasazování moderních vozidel, ale došlo i na historická fakta ohledně historického (ne)napojení Nového Jičína na hlavni trať (270, pozn. autora) či lidové pojmenování Regionovy obyvateli města - "Suchdolino". Křest loga propagujícího region v rámci projektu "Regionovou Vaším krajem" byl poslední "statickou" částí programu.

Ilustrační obrázekNásledovala prezentační jízda obou spojených jednotek do Suchdola nad Odrou a zpět, která však byla provázena jednou nemilou patálií. Při příjezdu do Suchdola nad Odrou došlo k poruše na komunikačním rozhraní mezi jednotkami, která zastavila soupravu přímo na přejezdu, jenž byl tímto zablokován. Vada byla po několika minutách odstraněna a po několika metrech se vlak ocitnul ve stanici. Po návratu do Nového Jičína byly soupravy rozděleny, načež 814 020-4 byla přepravena do depa v Suchdole nad Odrou, zatímco její sestra 814 021-2 pokračovala již jako Os 13363 do Suchdola n. O. v rámci (od dneška) pravidelného výkonu.

Pro úplnost dodáváme, že Regionova jezdí na Novojíčínsku od února, viz. zpráva z 19.2.2007. Do Moravskoslezského kraje přijdou ještě další dvě Regionovy, avšak zatím nejsou známy přesnější informace - tedy kdy a kam.

Hostesky u Regionovy Polotovar a finální výrobek Logo 020+021 Boční logo

Martin Grill Poslat mail autorovi | 9.3.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
10.03.2007 (9:25)  
Regionova je náhodou dobrá. Oproti 810 je to dost podstatné zvýšení komfortu. S 810 to toho má společného opravdu málo. Když byla řeč o motoru tak se 810 při velkých otáčkách celá roztřepe. Regionova vůbec. Na menší tratě je to ideální vozidlo, které splňuje veškeré požadavky (nízkopodlažnost, bezbariérové WC, komfort cestování atd.)
10.03.2007 (8:52)  
Já taky říkám že Regionovy jsou starý šunky, já tim jel jenom 2KM a dodnes si to pamatuju páč z tý nízký podlahy mam závratě...ty mam u všeho s nízkou podlahou. Vrata na tlačítka jsou taky klump...zlatá klika. Výhoda jsou vokna.
10.03.2007 (7:26)  
Kdo to psal? Chvála, chvála a zase chvála ... Proč lezete tomu Parsu tak do zadku? Proč nenapíšete pravdu? Vy jste platili ty jednotky?

Tak tady máme ostudu jak sviňa ...
Na cestě do Suchdolu s pomazanýma hlavama to chcíplo u vjezdu do Suchdolu a trčelo tam 15 min - nešla komunikace mezi soupravama a 020 se zasekla (blokovali přejezd). Rozpojili komunikační kabely a dotáhla to 021 do nádraží.
Na nádru se do toho hnali cestující, protože přijeli k peronu po pravidelném odjezdu normálního vlaku. Na další cestě do N.J. rupnul u 020 kardan a je nepojízdná odstavená v DKV-PJ Suchdol nad O.
Na 021 svítí 14 poruch - mimo jiné nejde automat na jízednky, označovače, otevírání dveří tlačítkem, tlač. "zastávka na znamení" a vypadává topení.
10.03.2007 (8:56)  


Já tam byl taky, a těch 15 minut bylo ve skutečnosti slabých pět ;o) . Ale on to už je pomalu folklór na všechno plivat...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
09.03.2007 (23:55)  
Ciste technicka poznamka k clanku. Uvital bych, aby se fotky u clanku oteviraly v novem okne (target="_blank"), tak jak je to zvykem jinde.
registrovaný uživatel SC Pendolino  mail  
09.03.2007 (22:26)  
U nás na Vysočině - trať č. 227 jezdí Regionova a klasická 810...Regionova je podstatně pohodlnější a určitě zpříjemňuje cestování.
registrovaný uživatel tgw 
09.03.2007 (22:04)  
A hlavně v zimě jsem měl pocit že mezi Prosečí a Jabloncem dolním nádraží,že prostě do toho Jablonce dneska už nedojedem!!Pořád jedna na maximum a pak dvě to se zase dusilo tak jedna vytočit na kratinké rovince dvě chvíli dvě a pak zase se to dusilo a jedna až do Jablonce dolního nádraží.Připadal jsem si jako kdybych nejel ve vlaku ,ale na pařezu či li jawa 50 mustang!A nejvíce mě dostalo když jsme jeli vlakem Smržovka -Lučany opět motorem810.Tak jsem cítil za Smržovkou že je ve vlaku vedro a v Lučanech po tunelu už jsme dotnali a ve vlaku smrad jako když se pálí guma!!Komfort opět zase v prd...!!!Takže jsme se namačkali do ostatního vago´nu a zázrakem jsme dojeli v pořádku!
registrovaný uživatel tgw 
09.03.2007 (21:54)  
Ale tedˇ vážně u nás tedˇ na 036 jezdí 843 a někdy přípojné vozy 043 či 943.Tedˇka nebudu psáti o jiných složení co tu jezdí 843 a 010 přípoj a podobně.Jsem příznivcem dráhy ,ale 843 je 843.Je to pohodlný a motor mi nevadí.A má to lepší akceleraci a do kopce se to nedusí ,ale naopak to dokáže přidat.Podle mě má i 843 rychlejší akceleraci jak 854.O něco.Někdy mi ale připadá jakoby se motor někdy trochu pral s brzdou při dobrždování.Jde spíše o hlasový vjem.Podle mě 814 tento vůz co do akcelerace vzhledem k výkonu ani co do asi adheze i nemůže nahradit.Kdybych se měl vyjádřit jestli chci 843 či 814 na 036 zhlediska komfortu a akcelerace má volba by byla rozdodně na 100 procent 843.Ale více si to určitě zřejmě vezme vzhledem k dvěma motorům o silnějším výkonu.A to 2* 300kw motor Liaz.A to hlavní v zatáčce 843 neskřípe a nevrtí se to!!A ne jako 810 skříííííííííííp a hlavně to skřípe v létě.Je to děsnéééé.Konfort úplně v prd...!!To vrtění bych ještě přežil!!
09.03.2007 (21:39)  
TGV:též se přátelé s váma bavím.Pěkný názvy.
No von ten článek sám o sobě ja taky dost hustej.Díky 84.Já bych řek článek měsíce března.
09.03.2007 (22:05)  


Díky za pochvalu, jsem rád že se článek líbí ;op
09.03.2007 (21:36)  
jo pohodlnější je to jako kdybys sis na starou ukrajinu namontoval gelovou sedačku,která se ti přizpůsobí dle zadnice,aby tě nebrala ta kostrč,takže 814 je pohodlnější než 810.Sedlo na kolo se dá pořídit od 300 kč krát počet sedadel 84=25200.20 mega za 814 je příliš.
registrovaný uživatel tgw 
09.03.2007 (21:33)  
Nebo regisukykřáp či regiosukyšnek.Co ty na to Venco Burgáne??Jinak je to sranda lidi!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko