..: Trenitalia koupí 150 lokomotiv E464 :..

Ilustrační obrázek Berlín - Bombardier Transportation dnes oznámil, že dodá italským dráhám Trenitalia dalších 150 elektrických lokomotiv řady E464 v celkové hodnotě 368 milionů € (10,3 miliardy Kč). Celkově tak Bombardier dodá do Itálie 584 lokomotiv E464, 350 z nich už je v provozu. Lokomotivy budou kompletovány v italském závodě Vado Ligure, konstrukční celky trakčního ústrojí a hrubé stavby ale dodají továrny Bombardieru ve španělské Trápaze a polské Wroclavi.

Lokomotivy řady E464 jsou u italského dopravce nosnou řadou. S nově dodanými kusy bude Trenitalia disponovat velkou skupinou unifikovaných vozidel, dokonce jednou z největších v Evropě. Tyto univerzální lokomotivy jsou určeny převážně na vozbu osobních vlaků na regionálních a meziregionálních tratích. Disponují výkonem 3.500 kW a mohou jet rychlostí až 160 km/h.

zdroj: Tisková zpráva Bombardier


ANKU | 2.3.2007 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Itálie


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.03.2007 (1:14)  
Mimochodem zhruba rok po spuštění projektu "SC Pendolino" České dráhy vznesly požadavek na úhradu ztráty z provozu vlaků kategorie EC/IC, které doposud provozovaly na vlastní podnikatelské riziko...

Doufám, že to alespoň řádně vyúčtují.
07.03.2007 (21:07)  
ad Tenzor : nejste jediný, kdo sdílí shodný názor.
Na rozdíl od "rodiny" Peršinků neumí EJ 680 jezdit na automatiku, na rozdíl od 470/471 neumí a nikdy nebudou umět jezdit "na magnety" mezi kolejemi … V době, kdy se "smolily" Potěmkiny v Saviglianu, tak se už na českých kolejích na "magnetovou" automatiku vesele proháněly EJ 470, 163.034, resp. připravovala se pro 471 …
07.03.2007 (8:25)  
350tka v čele rychlíku moc neobstojí na trase Berlín-Praha-Vídeň :o)
Registrierter Benutzer tenzor 
06.03.2007 (21:01)  
Nechápu, na co potřebujeme jednotky schopné jezdit 230 km/h, když se na našich tratích dá jezdit max. 160 km/h a tento stav se ještě dlouho nezmění, rozhodně ne dříve, než budou Pendolina na konci životnosti. Naklápění je taky dost diskutabilní výhoda, na koridorech zase není tolik úseků, aby výsledná úspora času ospravedlňovala vysokou cenu (navíc Pendolino má problematické zrychlení, myslím že jak oproti 471, tak i výkonným lokomotivám jako třeba 350 v čele rychlíku neobstojí). Možná kdyby to jezdilo i mimo koridor, ale to by stačila v pohodě i jednotka s vmax. 140 km/h :)
Zatím mě nic nepřesvědčilo o tom, že Pendolina potřebujeme a že by se investice do nich nedaly použít daleko lepším způsobem (navíc, jak dlouho bude trvat, až se Pendolino zaplatí při současné nízké průměrné obsazenosti? 50 let?)
05.03.2007 (16:45)  
Stranger

Dluh po ČKD se jen rozpustil do ceny pendolin, osobně by mi bylo milejší, kdyby zůstal jen ten dluh jako utopené náklady a ne ještě koule na noze v podobě 7mi nevhodných vlaků.


Nechápu a nechci pochopit logiku lidí, kteří obhajují pendolína. Asi se dlouho pohybujete v oblasti (dopravní), kde neplatí normální zákonitosti.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
04.03.2007 (13:43)  
George Couser: tady musim souhlasil s Mr. Zikmundem, alespon co se ICE 3 tyce, se kterym mam vlastni zkusenosti. Ackoliv jsou tam v rade 4 sedacky, urcite si pripadam mene stisnene nez v tech raboustnich bastardech v Pendolinu, ze kterch navic slusne alespon me boli zada.
04.03.2007 (0:50)  
Ta loko na obrázku je hybrid mě se vůbec nelíbí,je dobře že to zde nejezdí.
03.03.2007 (23:22)  
ad Míra DB odstavily ICE-TD > řada 605, motorové. Ty stojí v Hofu.

Cena nového vícesystémového ICE je udávána na 18,9 milionu EURO. Takže ta "ojetá cena" celkem odpovídá té nové.

ad George_Couser : ano, sedadla ve čtyřkách. Jel jsem jak v ICE 1, tak ICE 2, rovněž v ICE 3 a ICE-T ve II. třídě v uspořádání 2+2 a komfort sedaček, včetně prostoru na dolní končetiny, je o jeden řád vyšší než "u sedadla pro kosmonauta" použitá v EJ 680. Určité sedačky v ICE 1 (před modernizací) se dají výborně sklopit, takže se tam dá v noci slastně spát téměř jako ve Sleeperette.
Švýcarská Pendolina (řada 500 SBB) jsou také v uspořádání 2+2 a komfort stejný jako v "rodině" německých ICE. Hlavně není problém s umístěním zavazadla.
Registrierter Benutzer mira 
03.03.2007 (18:10)  
A nejsou to náhodou ty ICE-T co DB odstavily pro velkou poruchovost a velkou náročnost provozu?
03.03.2007 (11:13)  
Miroslav Zikmund: Jo, kapacita o 100 vyšší, ale jak je jí dosaženo? Víc vagonků? Ne. Pouze 4 sedadla vedle sebe - to je výhra!
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko