..: Na Vysočinu už pohodlněji :..

Ilustrační obrázekVysočina - České dráhy včera oficiálně uvedly do provozu 2 motorové jednotky řady 814 a 914 RegioNova, které budou využívány zejména na trati z Pardubic do Havlíčkova Brodu nebo Poličky. „Sériové dodávky jednotek RegioNova jsme zahájili před necelým rokem,“ řekl generální ředitel společnosti Pars Nova Šumperk Tomáš Ignačák. „Kromě již realizovaných dvouvozových jednotek dokončujeme i třívozovou verzi, která rovněž posílí regionální dopravu v našich krajích,“ dodal. „Do konce roku bychom měli nasadit ještě další 2 jednotky, které by se měly pohybovat mezi Chocní a Vysokým Mýtem, respektive v okolí České Třebové na Orlickoústecku,“ řekl šéf krajského centra osobní dopravy v Pardubicích Michal Štěpán.

„Je to po dlouhé době poprvé, kdy se i naše regionální tratě dočkaly moderních pohodlných souprav, které vylepší kulturu cestování v naší zemi. Cestující je navíc stále náročnější. Už mu nestačí mít dobrý jízdní řád a jízdenku za přijatelnou cenu, ale chce i určitý komfort. Tyto vozy se velice dobře povedly nejen venkovním designem, ale i pohodlím nabízeným uvnitř vozu. Pendolino je pouze pro někoho, tyto vozy však může užívat denně široká veřejnost včetně mládeže cestující vlaky do škol,“ zdůraznil náměstek primátora Pardubického kraje Ivo Toman, zodpovědný za dopravu. „Pokud vlaky přesvědčí cestující, aby dali přednost před cestování vlastními auty hromadné dopravě, uleví se nám všem, kteří jsme takřka denně na cestách a potýkáme se s předimenzovanou a velice nebezpečnou silniční dopravou,“ konstatoval starosta města Chrudimi Jan Čechlovský.

zdroj: Právo


Adys Poslat mail autorovi | 15.2.2007 (23:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Pardubický ČR Vysočina Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.02.2007 (22:31)  
1.pokud to bude nasazeno na rovinné lokálky ta to zlepšení je a jsem pro.ČD to určitě bude nasazovat na hlavní neelektro tratě a proto jsem proti.
2.radši jedno Desiro než 4 rekošukafony.Vozidlo nedělaj sedačky stolečky a další blbůstky tady jde o jízdní vlastnosti.Nevidím důvod proč by v Desiru bud bez oken byla klima a nebo stahovačky bez klimy s českejma sedačka,opěrátka,stolečkama,zrcadlema,wc prkýnkem atd.
3.Osobně jsem pro Dm12 takže než jedno Desiro,Flirt atd tak radši 2xDm12,pokud jedna nestojí 80-100 Mega.Což nevim.
4.stejně se lokálky vhodné pro 814 postupně zrušej.Obecně se dá říct,že reko je přechodný řešení,páč jinak je to cesta do pekel.
Registered user mrkvo  mail  
16.02.2007 (22:11)  
GlEx - stoupa umerne ke kvalite?
Registered user mrkvo  mail  
16.02.2007 (17:13)  
GlEx - trochu listuj a uvidis ty nazore
16.02.2007 (15:17)  
No co se tyce regionnov tak mam neutralni nazor. na jednu stranu je moc pekny ze se CD snazi, ale myslim ze by stejne bylo lepsi koupit nve jednotky. sice by to bylo drazsi ale zato si myslim ze by to vydrzelo dele a bylo by to asi modernejsi. Ale tim nechci rict ze regionnova neni moderni.
Registered user Tom  mail  
16.02.2007 (14:43)  
Se dívám, že by tady mohli být skoro všichni ředitelé ČD a udělali by z ních prosperující podnik s novými tratěmi a nejnovějšími vozidly..Ale za co, to nikdo jasně nenapíše..a jiný návrh jak vyhodit zaměstnance tady moc nepadá-..Jasně, že na GŘ je přelidněno,ale v provozu je to hodně natěsno a lidí je málo...
Pokud chcete mít lepší věci tak se asi budete muset přestěhovat..Silnice taky jsou většinou v hrozném stavu....No prostě nejsou na to peníze...tak se musí modernizovat co to jde,aby aspoň něco ty cestující utišilo...Co by bylo z jednoho Desira, když můžeme mít za to 4x více spokojených cestujících,..
Registered user M 
16.02.2007 (13:17)  
nasoska - ale proc tedy chteji CD na kazde trate za kazdou (cti sebehorsi) cenu jezdit?
Registered user happy 
16.02.2007 (12:53)  
ad Glex:vaše doměnka s mrkvem je naprosto mimo.jelikož chodím na k-rep stejně jako vy,tak vám musí být jasné,že na k-repu se žádný mrkvo neobjevuje.takže jste vedle.navíc nemám důvod si dělat více niků,já si za svými názory stojím.
Já gumokolem jezdit nechci,já chci jezdit kvalitním železničním vozem po kvalitních tratích s kvalitním personálem.Ani k jednomu se čd vyjma sc pendolína nepřiblížily.čd pouze likviduje železnici,protože většinu peněz neúčelně prožere.Dokud se do čd nekopne a neudělá se tam průvan,tak dál to bude jen nenasytný moloch,který lidi nemají v lásce.ještě nikdy sem neslyšel nikoho pět chválu ani žádné pochvaly a to dokonce ani od šotoušů (včetně mě)
Registered user mrkvo  mail  
16.02.2007 (12:15)  
happy - s tema lidma to zni trochu drsne, ale jinak mas pravdu
Registered user happy 
16.02.2007 (11:16)  
prosím vás zese moc čd neopěvujte,protože není proč.Vozový park stárne a pár neošukafonů a ešusů to nevytrhne.Prostě čd zničí všechno,vždyť jen náhled na čd u obyvatelstva je negativní.Považují čd za černou díru na peníze,modrou armádu "socek(vysáží)",absolutně něco nemoderního a pod.čd nejsou shopny dodržet jízdní řád kolikrát a to se v tomto období nic nespravuje a ani sníh momentálně není.Navíc za předražené jízdné v odpudivém voze B pojede opravdu jen ortodoxní šotouš.Takže doporučuji čd,aby vyházela minimálně 15 tis lidí a nechala více tratí soukromníkům.Dále aby kraje věděly,za co platí.Takže podrobné vyučtování za spoje.Dále převod pracovníků řízení provozu pod sždc apodobné úpravy.Takhle je to jen skutečně požerout peněz státu a krajů
16.02.2007 (10:49)  
jen tak mezi řečí, v Jih. Mor. kraji budu enjake Regionohy nebo už tu nejake su ???
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko