..: Ode dneška na trati Olomouc - Přerov rychlostí až 160 km/h :..

Ilustrační obrázekOlomouc - Dnes v 14:00 hodin začnou vlaky Českých drah jezdit po zmodernizované trati Olomouc – Přerov rychlostí 160 km/hod. Znamená to další krok pro zkracování jízdních dob vlaků ČD mezi Moravou a Prahou. Nejrychlejší z nich už dnes spojují Prahu s Ostravou za dobu 3 hodiny 9 minut. Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací budou nejrychlejší vlaky Českých drah – SC Pendolino - jezdit mezi Prahou a Ostravou za dobu přibližně 2 hodiny 55 minut. Železniční doprava díky modernizaci tratí dále posiluje svou konkurenceschopnost, zvyšuje se nejen rychlost vlaků, ale také propustnost tratí a dále posiluje bezpečnost železničního provozu.

zdroj: ČD


Adys Poslat mail autorovi | 1.2.2007 (11:52)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Služby

Ďalšie z regiónu ČR Olomoucký


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ M 
02.02.2007 (8:47)  
NKÚ: STÁT NEEFEKTIVNĚ MODERNIZUJE

PRAHA - Státní fond dopravní infra-
struktury a Správa železniční dopravní
cesty opravují a modernizují i želez-
niční stavby, u nichž je to ekonomicky
a společensky neefektivní. Uvedl to
Nejvyšší kontrolní úřad na základě kon-
trol provedených v letech 2004 až 2006.

"Celkem 20 investičních akcí bylo hod-
noceno z hlediska efektivnosti jako ne-
vhodné, přesto byly realizovány. U dal-
ších 15 akcí vůbec nebyla efektivnost
posuzována, řekl prezident NKÚ Franti-
šek Dohnal. Podle úřadu byl výběr sta-
veb závislý na subjektivních názorech
lidí, kteří se podíleli na sestavování
rozpočtu SFDI.


Takze asi tak:-)
02.02.2007 (0:03)  
Semik: Za prve, od devadesatych let se stav trate zhorsil, za druhe, rekl bych, ze tehda to nebylo 160 v beznem provozu. Takze stav se zmenil, koridorovani slouzi take jako generalka zanedbanych trati. Urcite se diky zabezpecovace apod zvetsila propustnost trate. Muzete dat nejaky odkaz na zdroj kde se pise, ze taliani zkouseli pindu na 160 tehda zrovna u Prerova?
registrovaný užívateľ Semík  mail  
01.02.2007 (22:44)  
To Deadeye: V Přerově? Pokud si dobře pamatuju, tak když taliáni poprvé u nás v devadesátých letech zkoušeli pinďu, tak na té trati ( dnes koridoru) s tím jeli přes 160. Chcete říct, že se do toho valili miliardy jen proto, aby se "nic" nezměnilo.
01.02.2007 (22:09)  
Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací ...kdy to bude? že by změna jízdního řádu?
01.02.2007 (19:32)  
No možná v roce 2020.Já nevěřím,že se tam bude moc jezdit 200,schválně kdo se toho dožije?.
registrovaný užívateľ Pjetro 
01.02.2007 (17:49)  
Souhlas s Rail-2005....o napřímení úseku Choceň - Brandýs n.O.-Ústí n.O ...taky se dočkáme viz. http://www.kpmconsult.cz/index.php?pagename=napsali_o_koridorech
01.02.2007 (16:46)  
to Semik: No ja nevim, prece jenom je to hlavni trat spojujici Prahu s Odtravou a Bohuminem a dal na Polsko. Jezdi tam i cast vlaku na Slovensko. Tak nevim, rekl bych, ze tam jezdi v soucasne dobe zhruba stejny pomer vlaku se 160 jako na jakekoliv jine hlavni koridorove trati. Takze pinda, mozna nejaka ta 350 a tim to hasne. Nicmene jsou plany na upravy nekterych lokotek na 160 a prototypy 380 maji byt tusim letos, ne? Takze tak do peti let snad v ostrem provozu, coz urcite ta trat se do te doby nerozpadne. Navic pokud to vyjde Railtransu se Siemensama, tak ty by tam taky mohly valit 160.
registrovaný užívateľ Rail-2005  mail  
01.02.2007 (16:04)  
Místo těchto všech pitomostí, které se tu probírají by bylo třeba:
1) zmodernizovat urychleně úsek Choceň - Ústí n/O. - tj. ty 200 km/h přeložky tunely.
2) rozmyslet se, zda přistavět v úseku Praha-Libeň - Česká Třebová další 2, v některých místech 1 kolej tak, aby to byla kompletní 4 kolejka nebo místo toho začít urychleně budovat základ VRT Praha-Brno ve zcela nové stopě. Tím by samozřejmě došlo k výraznému odlehčení úseku Praha-ČTB od dálkové dopravy směr jihovýchod.
registrovaný užívateľ M 
01.02.2007 (15:26)  
Modernizovat 250 bude mit smysl, az 270 nebude stacit kapacitne. Pekny primer je D1 a D11/R35
01.02.2007 (15:20)  
Docela by mě zajímalo jak se bude tvářit osádka Brodku u Přerova až tam naběhneme s kamerama a budeme si chtít tu 680 v 160 natočit. Když vezmu jak po nás neustále ječí ať si s těma kolama jdeme do p*** a pití z tamější budky si jdeme cucat jinam...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko