Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kodaň - V západoevropských médiích proběhly informace o jednáních DB a DSB o uvedení dieselového vlaku ICE-TD (řada 605) do provozu mezi Århusem/Kodaní a Hamburkem. Vedoucí zastoupení DB v Kodani, Niels Lund, tuto informaci sice nedementoval, ale sdělil, že technické přípravy pro provoz těchto vlaků na dánské síti ještě ani nezačaly.
zdroj: Lok-report
CSPSV | 17.12.2006 (18:00)
Související zprávy
18.12.2006 (15:20)
Je zajímavé, kdyby Němci nasadili 605 znovu na vlaky Praha-Interlaken (samozřejmě by ČD a SBB platily) vyřešily by se problémy s úvratěmi, kapacita vlaku by byla tak akorát. Přeci kvůli těmto důvodům byl zrušen EC Albert Einstein svého času velmi luxusní vlak. Když můžou u nás nejlepší vozy jezdit na expresu do takové díry jako je Ljubljana, tak nevím proč by 605 nemohly jezdit do Švýcarska, zároveň by se 605 našla trasu, kde se může dostatečně uplatnit.
18.12.2006 (14:32)
Přes Kolding je to cca o 130 km dál a cca o 1 hodinu delší.
Odstranit jeden vůz by asi nešlo … spíše jde o to, aby se upravil "oběh" trajektových lodí, eventuálně jejich přesun z jiného trajektu.
Odstranit jeden vůz by asi nešlo … spíše jde o to, aby se upravil "oběh" trajektových lodí, eventuálně jejich přesun z jiného trajektu.
17.12.2006 (22:08)
ad Vojtěch Hrubý: A kde jste to na těch stránkách, já to z ničeho nevyčtl. Jinak máte zajímavé zájmy - Norsko . . . hm, Jeg taler lidt dansk og elsker norden. :-)
17.12.2006 (22:03)
Třeba to mají naplánovaný tak, že ty ICE pojedou v trase Hamburg - Kolding - Kobenhavn.
17.12.2006 (20:29)
Miroslav Zikmund: 605 furt stojí, nikde nejezdí.
17.12.2006 (20:12)
Miroslav Zikmund: V létě by měly být na některé spoje Hamburg - København nasazeny dvě jednotky (podle www.fernbahn.de), tak by se to třeba nějak vešlo :-)
17.12.2006 (20:04)
A co zkrátit BR 605, to by řešení nebylo?
17.12.2006 (19:57)
Zásadním problémem je přeprava vlaku "přes moře". Dánské IC3 měří cca 59 metrů, ICE–D (BR 605) cca 104 metry … Lodičku jaksi nelze nastavit …
DB nemají pro 605 upltnanění, patrně zase neuspěly s nasazením na EC München – Lindau – Zürich.
DB nemají pro 605 upltnanění, patrně zase neuspěly s nasazením na EC München – Lindau – Zürich.
17.12.2006 (18:59)
Žeby nasadili takovou cenu, že by se to i vyplatilo? :-D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko