Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Rychnov nad Kněžnou - Se vzrůstající inflací i cenou nafty přistoupil krajský organizátor dopravy společnost Oredo ke zvýšení jízdného v rámci integrovaného dopravního systému Iredo na Rychnovsku.
„Ke zvýšení dochází od nového jízdního řádu, tedy od neděle, poprvé po šesti letech. Navíc se nejedná o dramatické zdražení. Ve většině případů činí nárůst pouze jednu korunu. Například mezi Rychnovem nad Kněžnou a Kostelcem nad Orlicí bude stát jízdné 16 korun místo současných 15, z Rychnova do Vamberka nebo do Kvasin zaplatí cestující 12 korun na místo dnešních 11,“ uvedl Vladimír Záleský, jednatel společnosti Oredo. U delších vzdáleností může být jízdné vyšší o 2 nebo 3 koruny, například jízdenka Iredo z Rychnova nad Kněžnou do Hradce Králové, kterou využívají lidé cestující vlakem, bude stát 45 korun místo současných třiačtyřiceti. „Přesto se nabízí možnost, jak ušetřit - každému, kdo cestuje pravidelně, se vyplatí sedmidenní nebo třicetidenní jízdenky, které nabízejí slevu až 25 % oproti platbě jízdného v autobuse každý den,“ dodal Záleský.
zdroj: Právo
Adys | 8.12.2006 (21:21)
Související zprávy
09.12.2006 (20:12)
= nebylo vyžadováno jízdné pro 1. třídu? Protože kdykoli se tam podívám, tak je jednička plná a např. ve vlaku z Prahy v 19:40 jsem už byl jednou svědkem toho, jak se nějaký pán rozčiloval, že si tam nemá kde sednout...
09.12.2006 (19:54)
Podle nepotvrzené informace nebyla I. třída na trati 091 uplatňována … důvodem bylo přeplňování souprav, cestující museli stát a oddíl I. třídy byl prázdný …
08.12.2006 (23:24)
Jezdí tím všichni - od průvodčího :-) přes lidi v produktivním věku po studenty (podle věku). Plná je i jednička u ranních ešusů z Prahy (u odpoledních a večerních samozřejmě). Tento stav platí u Prahy, u Vraňan nevím :)
08.12.2006 (23:11)
Space: Jo, vážně? Tak to mě překvapuje, kdo s tím jezdí? Snad ne jen ti od Vraňan dál, kam už PID nesahá. A jak je to na trati 011? Na trati 171 s tím nejezdí téměř nikdo, ale není se co divit, když tam ešus v pracovní dny skoro nejezdí.
08.12.2006 (22:54)
Twix:
Není to špatná myšlenka, ale mám dojem, že jednička je (alespoň na 091) plná téměř permanentně už nyní.
Není to špatná myšlenka, ale mám dojem, že jednička je (alespoň na 091) plná téměř permanentně už nyní.
08.12.2006 (22:49)
Sice mi v práci zvedli plat a v dopravním systému zlepšili služby, nasadili nízkopodlažní autobusy a zjednodušili cestování s přestupy, ale tu korunu navíc jim nedám! Inflace neinflace, zdražování energie nezdražování energie... Nejraději bych byl, aby bylo všechno nové a nejlepší a současně zadarmo...
08.12.2006 (22:46)
Venca: Jako pravidelný uživatel PIDu nad tvým vyjádřením žasnu. Proč zrovna PID je ten jediný k něčemu? Na spoustě tratí dodnes můžeš využívat jen dlouhodobé kupóny a ne jednotlivé jízdenky, jako ve všech busech.
Já teda všem IDS fandím a jsem pro rozšíření systémů IREDO, VYDIS, IDS ČB, IDP, a hlavně systémů na karlovarsku a ústecku - aby se nevyhýbaly krajskému centru!
A jinak ohledně PIDu už jsem tu navrhoval zavedení kupónů umožňující jízdu v 1.třídě zaintegrovaných vlaků, myslím že dost lidí by si je koupilo.
Já teda všem IDS fandím a jsem pro rozšíření systémů IREDO, VYDIS, IDS ČB, IDP, a hlavně systémů na karlovarsku a ústecku - aby se nevyhýbaly krajskému centru!
A jinak ohledně PIDu už jsem tu navrhoval zavedení kupónů umožňující jízdu v 1.třídě zaintegrovaných vlaků, myslím že dost lidí by si je koupilo.
08.12.2006 (22:37)
Všecky tyhle systémy vyjma PID jsou na nic.Zrušil bych IREDO,OREDO,VYDIŠ atd.Hlavně,že vědí jak to okecat.Inflace je v součastnou dobu stejná.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko