Nové vozy od společnosti Siemens byly představeny dne 22.11.2006. Jedná se o 11 ks Ampz (73 54 10-91 010 až 020), 15 ks Bmz (73 54 21-91 027 až O41) a 12 ks WLABmz. Na každém lůžkovém voze bude zobrazena jiná silueta památek UNESCO v Česku, kterých je přesně 12.
zdroj: Tisková zpráva ÖBB
Aktualizace 7.12., 22:20
Na přiložené fotografii je zachycena lokomotiva 1216.050 při testování vozů Ampz. V pozadí stojí již otestované vozy WLABmz. Celkem se na okruhu sešlo 21 nových vozů: 9 vozů Ampz, 7 vozů Bmz a zmíněných 5 vozů WLABmz. Lokomotiva by se měla na okruhu zdržet do 13.12.2006. Dle neověřených informací by se její pobyt měl prodloužit o jeden den, aby mohla být přítomna oficiálního otevření okruhu po rozsáhlé rekonstrukci železničního svršku.
-lk-
(aby někdo nemoh řict, že vařím z vody, o ES64U4 a ES46F4 bylo dlouze hovořeno na Czech RailDays 2004, o OeBB 1216 o rok pozdeji)
Jinak si dovolím nesouhlasit, podle mě není velikost instalovaného výkonu hned znamením, jak moc mašina ruší či nikoli, jsou tam i další faktory, které na výslednou velikost rušivých proudů mají vliv.
..naše lokomotivy takový problém nemají... můžeš mi prozradit, kterou STŘÍDAVOU lokomotivu s asynchronním pohonem máme, když ji porovnáváš s Taurusem ? Píšu záměrně střídavou, neboť na střídavé trakci je vliv rušivých proudů nejznatelnější.
Myslel jsem, ze Siemens ty vagony vyrabi uz nejaky patek a ma je davno schvalene.
Tahle sranda musi k cene pridat peknych par mega... (I kdyz to Siemens vtipne a vyborne vyuzil k propagaci Taurusu).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.