..: Vlaky jezdí přeplněné, stěžují si lidé :..
814Šumperk - Někteří lidé cestující osobními vlaky na regionální trati Šumperk - Zábřeh na Moravě si stěžují, že v odpolední špičce se sotva dostanou do vlaku. Přitom České dráhy nasadily na tuto trať moderní soupravy Regionova. Ty však nestačí pojmout odpolední návaly. Dráhy se stížnostmi už začaly zabývat. „Někdy si připadám jako sardinka. Máme tady sice moderní vlaky, ale k čemu to je, když jsme uvnitř tak namačkaní,“ postěžoval si Pavel Hudák ze Zábřeha. Cestující nechápou, proč České dráhy nepřidají k dvouvozové soupravě další vagon. „Přece to nemůže být tak složité,“ odhaduje Hudák.

Přednosta železniční stanice Zábřeh Vítězslav Šmelko problém vidí z jiného úhlu. „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány. Většina míst je na stání, takže Regionovy opravdu slouží spíš jako meziměstské tramvaje, zvlášť při větším návalu cestujících,“ uvedl Šmelko. Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí. „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. Ono stačí, když škola skončí řadě studentů dřív nebo zase má zpoždění rychlík. Potom se nakumuluje víc lidí. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“ tvrdí Šmelko. České dráhy se přesto budou znovu problémem zabývat. „Pokud se to ukáže jako nezbytné, přidáme za moderní soupravu Regionova nevzhledný starý vagon. Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“ řekl Šmelko.

zdroj: MF DNES Střední Morava


| 20.11.2006 (11:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
20.11.2006 (23:29)  
Jak jsem cekal, zadne reseni nabidnuto nebylo:-)
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
20.11.2006 (21:52)  
„Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat."

Tak to asi udelali soudruzi poctari nekde chybu ve vypoctu, pane prednosto... ;-)
20.11.2006 (21:34)  
chytrejkluk: Ale to vůbec není špatný nápad! Jsem pro.
registrovaný uživatel chytrejkluk  mail  
20.11.2006 (21:29)  
Stálo by za hřích založit výroční cenu A. Ondrůje za nejpokrokovější výrok na adresu železniční dopravy...Výherci by byla předána s patřičnými poctami.
20.11.2006 (20:53)  
nebude pan Šmelko nový hovorca? co slovo to perla! ty zkušenosti by se měly zavést všude!!!! ideální by bylo kdyby cestující zašli do pokladny, koupili si jízdenku a víc neotravovali... a možná by se měly ještě přčidat odbory, že by v sobotu a v neděli to vůbec nemělo jezdit..a bylo by konečně po problémech
20.11.2006 (18:56)  
to xAnri05
Dle me dostupnych informaci ma byt trat v useku Zabreh - Sumperk optimalizovana na 80 - 100 Km/h. Soucasne by mely byt postaveny protihlukove steny. vzdalenost je 61 Km, pokud vlak nebude zbytecne vystavat v Zabreze, tak pojede max. 60 min. Tuto rychlost dosahuje i jeden spesnak jedouci pres Unicov (57 km) jizdni doba je asi 58 minut. S dennim dojizdenim je problem - vecne zpozdene vlaky na hlavni trati a nevhodna casova poloha spesnaku resp. rychliku.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
20.11.2006 (18:47)  
majitel In-Gold karty: s tim nemohu zcela souhlasit. Pochybuji totiz zcela realne o tom, ze rekonstrukce a elektrizace trati 291 zajisti snizeni jizdni doby SU-ZA alespon o tretinu (tj. o 6min.), jinak jizdni doba pod 60min neklesne. Pokud se ovsem nezvysi rychlost na trati 270 v useku zabreh-olomouc a k tomu zrejme dojde tak jako tak. A navic si myslim, ze denni dojizdeni do Olomouce je uz bezne i dnes.
20.11.2006 (18:25)  
- "Přitom České dráhy nasadily na tuto trať moderní soupravy Regionova. Ty však nestačí pojmout odpolední návaly."
V rámci svojej supermodernosti demonštratívne nie sú kompatibilné so zastaralými 010, čo prispieva k celkovému tlaku na omladenie vozového parku. Do 25 rokov cestujúci toto konštrukčné rozhodnutie určite ocenia.

- "Cestující nechápou, proč České dráhy nepřidají k dvouvozové soupravě další vagon."
Cestující nechápou, že možnosti cestovat tak technologicky vyspělým a luxusním vlakem by si měli vážit...

- „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány."
To je magor! Takže budúcnosť regionálnych železníc je vlastne v tom, že cestujúci budú stáť. Hmmm...

- Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí.
To fakt uvezie polovicu pendolina? Fíha! (asi počítali aj WC) Už len škoda, že sa navzájom nedokážu párovať 814+680+914...

- „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. .. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“
Ty brďo! Ešte mohol povedať, že sa zatiaľ nestalo, aby niekto za jazdy vypadol (to ostatne, ako vieme od hovorcu, vo vlakoch ČD nie je možné; a malý Chrástecký sa sám vyhodil z okna)

"Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“
- Pars tam majú hneď za rohom, tak nech miestni zatlačia. Teda za predpokladu, že sa to konečne začne vyrábať poriadne a načas.

Uff, to je dnes deň. Najprv ma vytočia ZSSK a potom toto. Už aby osobnú dopravu v strednej Európe prevzal niekto, kto má aspoň náznak flexibility, manažerských schopností a citu pre kvalitné služby...
20.11.2006 (18:14)  
V tejto správe odznievajú až neuveriteľné skvosty. Možno by za prednostu v ZnM mali vymenovať radšej A. Ondrůje, ktorý cestujúcim vysvetlí, že je to vlastne výhoda a že vlastne majp byť vďační, a potom sa zavedie príplatok NovaCity, ktorý bude možné kombinovať s letenkami ČSA na trase Zábřeh - Olomouc. Potom už len povinná rezervácia miest na státie a nutnosť kupovať doklad cez internet s následným vyzdvihnutím v pokladni, a bude to úplne dokonalé...
20.11.2006 (18:04)  
to: xAnri05
ad elektrizace. Prime vlaky Sumperk - Zabreh n. Mor. - Olomouc snizi jizdni dobu do krajskeho mesta pod 60 minut. Bude mozne denni dojizdeni za praci do Olomouce...Podobne jezdim denne Jindrichuv Hradec - Ceske Budejovice rychlikem (65 km) za 1h 05 minut.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko