Přednosta železniční stanice Zábřeh Vítězslav Šmelko problém vidí z jiného úhlu. „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány. Většina míst je na stání, takže Regionovy opravdu slouží spíš jako meziměstské tramvaje, zvlášť při větším návalu cestujících,“ uvedl Šmelko. Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí. „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. Ono stačí, když škola skončí řadě studentů dřív nebo zase má zpoždění rychlík. Potom se nakumuluje víc lidí. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“ tvrdí Šmelko. České dráhy se přesto budou znovu problémem zabývat. „Pokud se to ukáže jako nezbytné, přidáme za moderní soupravu Regionova nevzhledný starý vagon. Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“ řekl Šmelko.
zdroj: MF DNES Střední Morava
Opacne "dobre" je i "Jinak myslím, že nejvytíženější vlaky by mohly vozit snad i zamračené." - takze by tam pres tyden stala jakasi souprava, ktera by se pouzila pouze v pripade, kdyz by se nahromadili lidi. Ano, velmi ekonomicke:-)
Nejlepší ale je, že všichni chtějí dávat všude velké motory, akorát netuším, kde by je chtěli vzít. Už tak jich je málo.
tech 13 kilometru si klidne zaplatim...Jinak letos tam sitovka na spojich Zeleznice Desna platila :-p Jel jsem na nu v nedelu nekolikrat.
cestujici: souhlasim, ale zatim to tak nevypada, pocet cestujich roste... zlepseni ja patrne i pres nektere ty excesy. Navic ja si nemyslim, ze by mel byt problem pridat vagonek. Pokud ho nekdo ten problem ma, je podle neschopny.
Na Desira si taky asi ejště nějaký pátek počkáme, ty žádný kraj nezaplatí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.