..: Společnost Eurotunnel zbankrotovala :..

Paříž - Společnost Eurotunnel, která provozuje podmořské spojení mezi Francií a Británií, vyhlásila bankrot. Není schopna splácet dluhy za 6,18 miliardy liber, což je asi 260 miliard korun. Eurotunnel požádal o ochranu před věřiteli, což se rovná návrhu na bankrot, a soud v Paříži firmě vyhověl. Eurotunnel se snažil s věřiteli na splátkách dluhu dohodnout, ale nepovedlo se. Firma nyní bude moci podstoupit resktrukturalizaci. Soud společnosti Eurotunnel stanovil šestiměsíční přechodné období a dal věřitelům dva měsíce na to, aby předložili své požadavky ke splácení. Dluh společnosti včetně plateb úroků bude zatím zmrazen. I přes vážné finanční problémy Eurotunnel trvá na tom, že bude i nadále zajišťovat transport mezi Velkou Británií a kontinentem. Vlaky Eurostar mají zatím stále jezdit.

Zdroj: Novinky


CSPSV | 2.8.2006 (16:39)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Francie Spojené království


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
07.08.2006 (21:16)  
Rail-2005: víceméně souhlas. Osobně znám jen jediného člověka, který má pádný argument jet do Londýna vlakem (srdce). Když uvážím, že zpáteční letenku lze v pohodě sehnat za méně než 2500 Kč, připadá mi nejvýhodnější letět a pak využít některou z místních slev, podle potřeby. Stejně řeším třeba letos Norsko (holt oželím ten plyn :-).
Registered user Rail-2005  mail  
07.08.2006 (11:41)  
Oto: jenže to má jeden háček. Pokud pojedu provozovat City-turistiku, tak do Londýna určitě poletím nízkonákladovkou.

Jedu-li ovšem za poznáním celé země (ten Londým bude pouze několikadenní zastávkou) použiju InterRail-GLOBAL -26 za 308 EUR, což je při současném drážním kursu 8932 Kč. Platí to celý měsíc a můžeš na to najezdit neomezeně kilometrů.

V tuto chvíli začnu řešit technický problém, jak se na Britské ostrovy dostat. EST je pro cestu skrz kanál samozřejmě nejpohodlnější a nejrychlejší. Ale má mnohá mínus (nemožnost převážet plynové bomby a "zbraně") a cena k InterRailu příplatek 65 EUR, což je vzhledem k ceně celého IR dosti šílené.

Pokud chci ve Velké Británii existovat déle než týden, nezbývá nic jiného, než tam jet pod stan a žrát na pastvě s krávami a ovcemi.
Registered user Oto 
05.08.2006 (19:22)  
Rail-2005 : kvuli cene? Na kolik mela vyjit ta cesta pres Frankfurt a Pariz?

Pokud by nevezl ty noze a bomby a nejel by tam v "business times", tak
za 167 EUR by se do Londyna mohl Eurostarem dostat: Sparnight (58E) do Kolina, nejlevnejsi tarif Thalysu do Bruselu (19E) a dal nejlevnejsi tarif Eurostaru (80E).
05.08.2006 (12:13)  
Kromě spojení Paris – London jezdí EST na trase London – Brusel.
04.08.2006 (21:59)  
M:-)
Asi rok jsem před 6 lety takřka denně cestoval přes Waterloo - příměstskou. Do terminálu Eurostar (kromě toho, že jsem díky souběžné jízdě nakukoval do oken vlaku - vždycky plno) jsem nakukoval hodně a fakt to tam vypadá jako na letišti, mj. je třeba se k odjezdu dostavit min. 30 minut před odjezdem. Z nádražního foyer se sjíždí eskalátory o úroveň níž, kde probíhá odbavení. Po odbavení se vyjíždí opět eskalátory vzhůru na perón, tam už ale vidět není. Samozřejmě jsem tím nikdy nejel, ale rámy tam asi budou... Zajímalo by mě, jestli pasažéři Orient Expresu (VSOE), kteří míří do Londýna, musí také projít rámem. Prý to jezdí tunelem.
Registered user M 
04.08.2006 (18:52)  
BTW - pri nastupovani do toho Eurostaru se prochazi nejakym ramem jak na letisti?
Registered user M 
04.08.2006 (18:51)  
Tak to je konec. Letos asi pod stan do Londyna nepojedu:-(
Diky za zkazeny leto, babo jedna:-)
Registered user Rail-2005  mail  
04.08.2006 (18:29)  
A vida, holt neznalost. Omlouvám se za chybné tvrzení s plynem. No ale já bych do toho Eurostaru už kvůli ceně nevlezl, takže je to vlastně jedno. Jeden můj kámoš "ozbrojený plynař" tam minulý týden jel, takže jsem mu kvůli ceně doporučil kombinaci: Z Prahy R 452, z Norimberka EC 22, z Frankfurtu D 360, z Paříže TGV 7229, z Calais trajekt a z Doveru nějaký rychlík na Londýn.
04.08.2006 (16:02)  
Stará paní: připojuji se ke skupně plynařů :-). Plyn je asi už poslední důvod, proč do Norska ještě jezdím vlakem. Jinak jasně vítězí letadlo. Na druhou stranu do Británie asi moc plynařů nejezdí :-)
04.08.2006 (15:17)  
mic, M atd.:
Asi Vám neudělám tadost s těmi noži a plynem (které beztak nepotřebujeme:-). Na britských stránkách věnovaných poutím do Compostely (http://www.csj.org.uk/planning.htm) jsem mj. našel toto:
A warning
Eurostar won't accept knives or cannisters of Camping Gaz, and confiscate them at Waterloo. Send your Swiss Army knife to yourself Poste Restante/Lista de Correos at the start (or soon after) of your walk, and reckon to buy your Camping Gaz cylinder locally.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko