..: Premiéra jednotek TGV-EST :..

TGV

Paříž/SNCF - Při inauguraci technického centra na pařížském předměstí Ourcq-Pantin oznámil prezident SNCF Louis Gallois, že první jednotky TGV-EST vyjedou do pravidelného provozu s cestujícími od 26. června 2006. Stane se tak na lince Paříž - Metz - Luxembourg. Jednotky TGV-EST zde nahradí 4 páry vlaků Corail. Jízdní doba zůstane nezměněna a tarif bude totožný s Corail Téoz, tedy s povinnou rezervací. Na konci srpna 2006 začnou rovněž jezdit na lince Paříž - Nancy. Od prosince 2006 se objeví i na 4 párech vlaků Paříž - Strasbourg.

Celkem 52 souprav, které budou obsluhovat východ Francie, Lucembursko, Německo a Švýcarsko, bude mít základnu právě na zmíněném předměstí Ourcq-Pantin. Investice do nového depa o rozloze 23.000 m2 dosáhla 240 milionů € a pomohla vytvořit 200 nových pracovních míst. Jedná se o modernizované soupravy, jejichž design dělal známý modní návrhář Christian Lacroix. Mimo jiné budou vybaveny i systémy LZB/INDUSI pro vozbu v Německu.

Louis Gallois rovněž uvedl, že zájmem SNCF je, aby si cestující co nejrychleji zvykli nejen na komfort těchto nových souprav, ale rovněž na systém povinných rezervací, které jsou u TGV běžnou záležitostí. V červnu 2007 jim potom jako dárek nabídneme výrazné zkrácení jízdních dob a zcela novou nabídku spojů. Dalším cílem SNCF je získat v roce 2007 mezi Paříží a destinacemi na východě Francie 65% celkového přepravního proudu. Tarifní politika je stále v jednání. Provedeme si průzkum mezi cestující veřejností, kolik je ochotna za tento komfort a vysokou rychlost platit, avšak naší vizí je pokořit v této relaci leteckou dopravu a nabídnout automobilistům výhodnou alternativu.

První zkoušky jednotek na LGV-EST začnou v průběhu února 2007.

Vzhled interiéru je možno nalézt na adrese http://www.tgvesteuropeen.com/rubrique.php3?id_rubrique=17


Rail-2005 Poslat mail autorovi | 30.4.2006 (19:28)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Francie


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel comar 
02.05.2006 (19:31)  
Rail-2005: ano, TGV-POS maji vozy z ressau (opravene). Hlavy jsou podobne jako z Thalysu PKBA, ale uvnitr je pry elektronika hodne jinaci. Nemaji napriklad vubec zadne vybaveni pro Belgii a Holandsko (ktere Thalys PKBA ma)
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
02.05.2006 (19:12)  
Ještě doplnění: Na http://www.passentreprise-sncf.com píšou, že 183 souprav, tedy více než polovina flotily TGV projde renovací a la TGV POS, aby se od října objevily v komerčním provozu na síti Atlantique.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
02.05.2006 (18:54)  
Comar: Když se podíváš jak vypadá TGV-POS (je i v galerii na želpage), tak zjistíš, že co se týká karoserie, není to nic jiného než hlavy Duplex a vozy Réseau/Atlantique. Samozřejmě, že se to bude uvnitř lišit elektronikou a to velmi výrazně. A také již zmíněným interiérem.

Nicméně TGV Atlantique má takový divně tlustý sedačky a je v nich méně místa než v TGV Réseau.
registrovaný uživatel comar 
02.05.2006 (17:35)  
Rail2005: to je docela mozne. Ressau-vozy uz totiz nejsou nejmladsi. Navic se tam maji nejak prohazovat vozy mezi ressau a duplex soupravama. Pokud vim, tak dokonce jezdily nejake soupravy ve slozeni ressau_hlava-duplex_vagony-duplex_hlava, t.z. kazdy konec vypadal jinak.
Celkovy cil ma byt, ze na jizni vetvi maji jezdit hlavne duplex-vozy, protoze v soucasnosti je VRT do Marseille je na hranicich svoji kapacity. Takto uvolnene ressau-vozy a cele ressau soupravy budou potom jezdit smerem na vychod.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
02.05.2006 (13:51)  
Nicméně dle mých informací by i tyto TGV-Réseau jednotky měly mít modernizovaný interier a la POS.
registrovaný uživatel comar 
02.05.2006 (10:37)  
Rail-2005: ale do Lucemburska nebudou jezdit tyto nove jednotky. SNCF si na vlaky do Marseille objednala pred nedavnem hromadu dvoupatrovych TGV-Duplex. Tim padem se uvolnilo nekolik starsich TGV-Ressau a prave budou jezdit Paris-Metz-Luxembourg. Kdyz sem byl v zari v Lucembursku, tak tam zrovna na nadrazi jeden stal. TGV a Thalys se uz do Lucemburska v ramci ruznych testu podivaly nekolikrat. Na podzim se potom uskutecnila jedna promo-jizda Luxembourg-Paris kde byly cestujicim predstaveny jednotky TGV-Ressau. Byla to takova pred-kampan na provoz TGV do Parize po nove VRT, ktery zacne letos.
01.05.2006 (15:52)  
Tak jeste abychom se my prokopali aspon do Norimberku...;-)
01.05.2006 (15:34)  
Hm. Už se těším na ty ceny :-(
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
01.05.2006 (14:55)  
Teď jsem si ještě pročítal jeden regionální alsaský tisk a dozvěděl jsem se následující:

5 párů severní linky Paris - Frankfurt bude vedeno výhradně ICE 3M a 4 páry jižní linky Paris - Stuttgart výhradně TGV. Cestovní doba v obou případech 3h45, místo původních 6h30 resp. 6h10.

Další mezinárodní spojení: Paris - Luxembourg 4 páry 2h15, Paris - Basel 4 páry 3h30, Paris - Zürich 3 páry 4h30, vše obsluhováno TGV.
registrovaný uživatel PZ 
01.05.2006 (14:46)  
Uklízečka než promete všechny ty tajný skrýše, tak se asi picne:-D
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko