..: Požár podvozku jednotky 471 017-4 :..
Elektrická jednotka 471 - ilustrační fotoPraha - Po nedávných požárech pantografových jednotek na Odstavném nádraží Jih byli dnes pražští hasiči přivoláni k dalšímu "požáru" vlaku. Po příjezdu vlaku 9615 na pražské Masarykovo nádraží došlo kolem 18:30 k zakouření podvozku elektrické jednotky 471.017-4. Jednotka měla nějaké problémy již v úseku Roztoky u Prahy - Praha-Bubeneč, kde vlak prodloužil jízdní dobu o 50 minut. U případu zasahovaly jednotky HZS ČD a HZS Praha. Výše škody byla předběžně vyčíslena na 50 tisíc korun.

Karel K. Poslat mail autorovi | 31.1.2006 (23:24)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von

Weitere aus ČR Praha


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.02.2006 (19:04)  
já to mám jen zprotředkovaně od člověka, který jel "tangentou" a ten mi říkal, že "pro TO" jel z Bubenče peršing.
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
02.02.2006 (21:35)  
Dnes jiz 017 v plne sile ve dvojicce se zanovni 019.
Registrierter Benutzer PeNik 
02.02.2006 (19:53)  
A opravdu to byl peršink (162/3)? Na masaryčku to přitáhla 110/1.
02.02.2006 (18:57)  

Jednotka zůstala stát na zastávce Praha Sedlec a dojel si pro ní z Prahy peršing. Někteří cestující odjeli do Holešovic "tangentou".
Registrierter Benutzer PeNik 
01.02.2006 (20:09)  
Zavodňovací zkoušky se provádějí vodou, která se plní do nádrží umyváren a WC na všech vozech, které se objeví na ONJ. Dle vašeho tvrzení si cestující myjí ruce téměř destilovanou vodou. To si myslíte , že máme velkovýrobnu destilované vody? Kolik si myslíte, že se dostane soli do TM ze zmiňovaných přejezdů? Myslíte si, že několik desítek litrů této vody, která je tlakem vodovodního řadu vlévána do TM, nevykoná svoji "službu"?

Nechtějte, abych se uchýlil k urážkám.
01.02.2006 (17:36)  
Zavodňovací zkoušky téměř destilovanou vodou a prosolená břečka z trati to je rozdíl. Brzdové destičky smrdí vždy. Myslíte že gumokolisti dodržují zákaz chemického posypu před a za přejezdem?
Registrierter Benutzer PeNik 
01.02.2006 (14:31)  
To je sice pravda, ale spálená izolace také. Tu čest jsem měl zase já.
01.02.2006 (13:44)  
AD penik ale "kouř rozžhavených brzdných kotoučů" má velice charakteristickou "vůni" už jsem tu čest párkrát si čuchnout.
01.02.2006 (12:52)  
Je to tak jak říká PeNik. Soubrava byla přibrždená a když se začalo kouřit z destiček, obsluha se lekla a zavolala hasiče. Toť vše, o žádný požár se nejednalo.
Registrierter Benutzer PeNik 
01.02.2006 (12:49)  
To že došlo k nasání sněhu a následnému průrazu se mi moc nezdá, protože se v depu prováděly "zavodňovací" zkoušky trakčních motorů. Prostě a jednoduše se no nich napustila voda hadicí. Po vytečení vody se změřil izolační stav TM a ten musí dosahovat 100 MOhmů. Což je hodnota, kterou musí spňovat tyto TM pro bezporuchový chod.

To, co jsem viděl včera TGM, tak nevzplál pouze jeden podvoze, ale OBA. Tzn. že jednotka byla přibržděna a po zastavení došlo nárůstu teploty a tím i vznícení (nevím čeho). Dým, který se valil z podvozků nějak extra nezapáchal (myslím tím po spálené izolaci).

I cena vyčíslená na 50.000,- by spíše odpovídala ceně za shořelé brzdové destičky, než na výměnu podvozku. cena by se pohybovala v řádech statisíců, nikoliv desítek tisíc.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko