Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Mezi železničními stanicemi Davle a Petrov u Prahy pojedou kromě pravidelných vlaků v obou směrech více než dvě desítky posilových spojů. V přepravní špičce bude výsledný interval 20 minut. V Petrově přejdou cestující most přes Sázavu, kde bude zastávka návazných autobusů na Štěchovice. V uvedeném úseku budou uznávány doklady PID v rozsahu své časové a pásmové platnosti (držitelé průkazů ZTP i důchodci nad 70 let budou mít nárok na bezplatnou přepravu).Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
CSPSV | 24.11.2005 (21:32)
Související zprávy



29.11.2005 (20:43)
Tak zde jsou slíbené odkazy na jízdní řády na NŽD Davle - Petrov:
http://www.volny.cz/mirek.koc/ROJ_28_04-05_Davle-Petrov.pdf
http://www.volny.cz/mirek.koc/ROJ_28_04-05_Davle-Petrov_priloha_c.2.pdf
http://www.volny.cz/mirek.koc/ROJ_28_04-05_Davle-Petrov.pdf
http://www.volny.cz/mirek.koc/ROJ_28_04-05_Davle-Petrov_priloha_c.2.pdf


29.11.2005 (12:12)
Prave toiz i zde jezdi nahradni lodni doprava - prnik - ta vsak muze jezdit jen za svetla proto jsou tu dalsi nahradni dopravy - napr. ten vlak.


28.11.2005 (16:11)
Jízdní řády NŽD i NLD lze nalézt na stránkách ROPIDu (www.ropid.cz).


27.11.2005 (10:55)
Jen bych upřesnil, že Petrov u Prahy není stanice, ale zastávka. Pokusím se sehnat grafikon, pokud se povede dám sem info o spojích.


26.11.2005 (23:18)
"Máte pravdu; já například nechápu, co se míní větou : pásmo "P", které má dvojnásobnou tarifní hodnotu (tj. je počítáno jako dvě tarifní pásma)."
Proste pasmo P, ktere plati po cele Praze s vyjimkou primestkych autobusu na usemi Prahy je z jednoducheho duvodu - je proste nejvesti a tak se praha ho rozhodla zdrazit v mem jizdny. Stredocesky kraj vsak odmitl zdrait podbne jizdne na svem uzemi a tak se vymyslelo,ze se zdrazeni provede formou tou, ze proste pasmo P se bude povazovat za 2 Pasma a tudiz pro jizdu v Praze bude Vyzadovna 3 pasmova jizdenka za 20 Kc. Ci prestupni za 14 Kc.
Proste pasmo P, ktere plati po cele Praze s vyjimkou primestkych autobusu na usemi Prahy je z jednoducheho duvodu - je proste nejvesti a tak se praha ho rozhodla zdrazit v mem jizdny. Stredocesky kraj vsak odmitl zdrait podbne jizdne na svem uzemi a tak se vymyslelo,ze se zdrazeni provede formou tou, ze proste pasmo P se bude povazovat za 2 Pasma a tudiz pro jizdu v Praze bude Vyzadovna 3 pasmova jizdenka za 20 Kc. Ci prestupni za 14 Kc.
26.11.2005 (20:24)
ad Giba : ale bylo, bylo … za velkého bolševika se opravoval v Praze tunel pod vyšehradskou skálou a musela se zastavit i tramvajová doprava. Takříkajíc "zu Fuß" neboli pěšky to taky nešlo, a tak se zavedla náhradní lodní doprava …


26.11.2005 (13:10)
Nic nového pod sluncem. Před několika lety se opravovala jediná silnice vedoucí do Prahy-Komořan a tak jezdila místo autobusů náhradní vlaková doprava linka č. 704 (nebo tak nějak), tj. sólo 810, z Modřan zastávky po vlečce do Komořan (před bránu závodu). Železniční zastávka Praha-Komořany tehdy ještě neexistovala. Ale i tak to potěší :-)


26.11.2005 (9:24)
To ze jezdi vlaky místo busů je už téměř normální. Ale zde bude místo busů ještě jezdit "nhradní lodní doprava" což tu určitě ještě nebylo.


25.11.2005 (13:22)
Zase taková objevné novinka to není, v posledních letech jezdily vlaky jako náhrada busů i na tratích 026 u Náchoda a 341 u Uherského Brodu.


25.11.2005 (8:04)
ha! konečne s prišlo na to, že aj dráhy sú na niečo dobré :-))) (možno o dôvod viac prečo bezhlavo nerušiť)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko