..: Náhradní železniční doprava na trati 210 :..
pozorDavle - Od 28.11. do 10.12.2005 posílí České dráhy dopravu na trati 210 Praha - Vrané nad Vltavou - Čerčany v úseku Davle - Petrov u Prahy. Důvodem zavedení "NŽD" (ř. 810) je oprava silnice č. 104. K uvedenému opatření přistoupily ČD po dohodě se společností ROPID a Středočeským krajem, protože oprava silnice (asanace skály) neumožní jízdu příměstských autobusových linek.
Mezi železničními stanicemi Davle a Petrov u Prahy pojedou kromě pravidelných vlaků v obou směrech více než dvě desítky posilových spojů. V přepravní špičce bude výsledný interval 20 minut. V Petrově přejdou cestující most přes Sázavu, kde bude zastávka návazných autobusů na Štěchovice. V uvedeném úseku budou uznávány doklady PID v rozsahu své časové a pásmové platnosti (držitelé průkazů ZTP i důchodci nad 70 let budou mít nárok na bezplatnou přepravu).

Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.

CSPSV | 24.11.2005 (21:32)
Související zprávyopen/close

Mirek
29.11.2005 (20:43)  
t
29.11.2005 (12:12)  
Prave toiz i zde jezdi nahradni lodni doprava - prnik - ta vsak muze jezdit jen za svetla proto jsou tu dalsi nahradni dopravy - napr. ten vlak.
babilon
28.11.2005 (16:11)  
Jízdní řády NŽD i NLD lze nalézt na stránkách ROPIDu (www.ropid.cz).
Mirek
27.11.2005 (10:55)  
Jen bych upřesnil, že Petrov u Prahy není stanice, ale zastávka. Pokusím se sehnat grafikon, pokud se povede dám sem info o spojích.
t
26.11.2005 (23:18)  
"Máte pravdu; já například nechápu, co se míní větou : pásmo "P", které má dvojnásobnou tarifní hodnotu (tj. je počítáno jako dvě tarifní pásma)."

Proste pasmo P, ktere plati po cele Praze s vyjimkou primestkych autobusu na usemi Prahy je z jednoducheho duvodu - je proste nejvesti a tak se praha ho rozhodla zdrazit v mem jizdny. Stredocesky kraj vsak odmitl zdrait podbne jizdne na svem uzemi a tak se vymyslelo,ze se zdrazeni provede formou tou, ze proste pasmo P se bude povazovat za 2 Pasma a tudiz pro jizdu v Praze bude Vyzadovna 3 pasmova jizdenka za 20 Kc. Ci prestupni za 14 Kc.
26.11.2005 (20:24)  
ad Giba : ale bylo, bylo … za velkého bolševika se opravoval v Praze tunel pod vyšehradskou skálou a musela se zastavit i tramvajová doprava. Takříkajíc "zu Fuß" neboli pěšky to taky nešlo, a tak se zavedla náhradní lodní doprava …
registrovaný uživatel majkl
26.11.2005 (13:10)  
Nic nového pod sluncem. Před několika lety se opravovala jediná silnice vedoucí do Prahy-Komořan a tak jezdila místo autobusů náhradní vlaková doprava linka č. 704 (nebo tak nějak), tj. sólo 810, z Modřan zastávky po vlečce do Komořan (před bránu závodu). Železniční zastávka Praha-Komořany tehdy ještě neexistovala. Ale i tak to potěší :-)
registrovaný uživatel Giba
26.11.2005 (9:24)  
To ze jezdi vlaky místo busů je už téměř normální. Ale zde bude místo busů ještě jezdit "nhradní lodní doprava" což tu určitě ještě nebylo.
registrovaný uživatel Radim_c
25.11.2005 (13:22)  
Zase taková objevné novinka to není, v posledních letech jezdily vlaky jako náhrada busů i na tratích 026 u Náchoda a 341 u Uherského Brodu.
registrovaný uživatel Railfun
25.11.2005 (8:04)  
ha! konečne s prišlo na to, že aj dráhy sú na niečo dobré :-))) (možno o dôvod viac prečo bezhlavo nerušiť)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko